Kapitola XXXVI <Just Dance>

94 18 3
                                    

,,Vstávej vole, stěhujeme Nicka." budila ho Ari. Rozmrzele se na ni podíval a zavrtal se zpět do polštáře. Ari ho chytila za nohy a snažila se ho z té postele vytáhnout. Bohužel, Karl byl těžký, takže s ním moc nepohnula. Na tváři kterou měl zavrtanou v polštáři se mu vykouzlil úsměv. Projistotu se chytil prostěradla. Ari odešla a po chvíli se vrátila. Myslel si že to vzdala ale najednou bylo v té posteli nějak studeno. A mokro. Zvednul hlavu a zjistil že na něj Ari vylila kýbl studené vody.

,,Ari, to že nechci vstávat neznamená že bych se měl utopit." zaprotestoval Karl. Ari beze slov opustila místnost a po chvíli Karl uslyšel Nickův jekot. Zvedl se z mokré postele a odběhl do obýváku. Byl mokrý od hlavy k patě a po chvíli spatřil, že Ari neudělala mokrý budíček jen jemu. Nick byl také mokrý v každé skulince svého těla. Měl splihlé vlasy k hlavě a probodával Ari vražedným pohledem. Ta se na ně s kýblem v ruce usmívala. Byla oblečená v uplých světlých džínách a skvěle padnoucí bílou košili zastrčenou v kalhotech. Přes to si oblékla světlé sako a perfektně ladící kravatu. Vlasy měla rozpuštěné a měla velmi dobře zvýrazněné řasy. Měla tmavě rudou rtěnku a podobně barevné stíny. Na nohou už měla vysoké podpatky. Na ruce měla náramek od něj a jeden z jeho prstýnků. Očividně si přivstala. Na kuchyňském stole ležely tři talíře waflí s javorovým sirupem, borůvkami, malinami a čokoládou. Karl a Nick se už chystali, že půjdou jíst, ale Ari je zastavila.

,,Nejdřív se převlečte! Mokrý a ještě v pyžamu mi tady pochodovat nebudete." řekla jim Ari. Karl se tedy vydal se převléct. Vybral si své obvyklé oblečení. Pak si dal ručník na hlavu aby mu vlasy uschly. Vypadal jako nějaký turek. Šel na snídani.

,,Promiňte madam, ale tady lázně nenajdete." udělala si z něj Ari srandu. Ukázal na ní prosředníček a šel se najíst. Wafle byly pořád teplé. A taky nesmírně dobré. Nick po chvíli také přišel. Byl převlečený. Bohužel neměl tak skvělé nápady jako Karl, takže měl mokré vlasy přilepené k hlavě. Také se pustil do své nálože waflí. Ari si své snědla když tu nebyli, takže teď jen doplňovala jídlo a pití Patches a té její lišce. Karl snědl poslední wafli a pak se začali všichni chystat pro vystěhování bytu kde Nick bydlel s Clayem. Pobrali pár krabic a nacpali je k nim do auta. Vzali také Sylviu a Patches. Ty dvě se nacpaly do košíku ve kterém si je Ari každodenně nosila do práce. Stěhovací auto se jim nepodařilo sehnat, tak si vzali všichni tři svá auta a jde se stěhovat. Ari jela první a Nick za ní. Karl musel jet poslední protože by se ztratil. Zaparkovali před nevelikou bytovkou. Už tu byl, když navštěvoval Nicka. Vynosily všechny prázdné krabice nahoru a začali je plnit Nickovýma věcma. Youtube buttony, počítač, oblečení, skateboard, zarámované fotky a spoustu dalších blbostí. Pak rozebrali jeho postel, stůl a skříně. Clayovy věci tam nechali. Vezmou je příště k Ari do bytu nebo k Ariiným rodičům. Pak Karlovi Ari svěřila do ruky vysavač a Nickovi prachovku. Nick asi pochopil co má dělat ale Karl byl úplně bezradný.

,,Co já s tím?" zeptal se. Ari začala imitovat vysávání. Nick nad její pantomimou umíral smíchy. Karl se začal cítit trapně. Nakonec se mu tam povedlo vysát. Pak odnosili krabice do aut. Bylo toho nemožně moc takže jim to ještě nějakou dobu zabralo. Nakonec měli vše hotové. Ari tam našla na stole Clayovy klíče. Vzala si je do svého opatrování. Pak zamčeli byt a vyrazili do Nickova nového bydliště. Měl tam bydlet s Punzem a Purpledem. Pár hodin trvalo než se tam dostali. Před rodinným domem je uvítali Punz, Purpled a kupodivu i Destiny se slepicí v ruce. Nickova mladší sestra a Ariina kamarádka. Také velmi dobrá znalkyně sprostých slov. To si Karl dost ověřil když minulý týden ho Destiny, Drista a Ari donutily aby si s nimi zahrál Bedwars. Začali vybalovat auta, které byly zaplněné až po strop. Mohlo by to být logické, protože měli velmi málo prostoru uvnitř. Byly to totiž sportovní auta. Ari měla matně černé Ferrari, Nick oranžové Lamborghini a on oranžové Porsche. Všechna auta byla až nemožně naleštěná a bez jediného škrábance.

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat