Hra započala.
Ari s Karlem byli vzadu a Ari rozehrávala. Podařilo se jí to na první pokus, ale radost z podařené rozehrávky netrvala moc dlouho protože Clay neodrazil míč, který mu tam smečem přihrála Tina. Rozehrával Sapnap z týmu Destiny. Nepodařilo se mu to tak perfektně jako Ari, ale bod dostali i tak, protože Clay hodil hubu na síť. Ari na něj hodila vražedný pohled a Drista, která byla vedle něj mu vlepila jemný pohlavek. Sebral se na nohy a pokračovali ve hře. Ari, jak brzy zjistila, měla příšerný tým. Od začátku nechytili ani jeden míč, nebo spíš většinu bodů nahráli soupeřům kvůli Clayově neustálém padání na síť. Bylo to padesát ku nule. Ari už byla zoufalá a kvůli Clayově nešikovnosti už ztráceli nervy všichni z jeho týmu. Sapnap opět nadhodil úplně příšerně, ale letělo to na Manatreeda, který sice nakonec spadl, ale rybičkou to pinkl Dristě a ta po rychlé úvaze to bagrem nahrála svému bratrovi. Už viděli jak to podělá, ale nic. Podařilo se mu to perfektně smečnout Georgovi přímo pod nos, kterýmu to spadlo rovnou před ním, ale jak byl zvyklý na to že se Ariinému týmu sotva podařilo udělat jednu nahrávku to nechal spadnout. V týmu kterému se podařilo nahrát svůj první bod propukl jásot. George byl pořád zmatený.
,,Tak jste úplně jeblí? Víte za jak dlouho by nás mohli dohnat? Nevíte? Podle mě jste úplní debilové. Do piči už. Tak to máme prohraný." slyšeli jen nadávající Destiny a u ní krčící její tým. Očividně jí nedošlo že pořád vedou o čtyřicetdevět bodů a že tohle bylo jen štěstí. Měli už jen pět minut do konce pronajaté. Šli uklidit improvizovanou síť a začali se vybruslovat. Ari dohnala Karla a začala si s ním utahovat z Destiny a Dreama. Když jim skončily dvě a půl hodiny, které měli pronajaté, vyrazili do šatny. Po sundání bruslí a převlečení do civilního oblečení se Icey gang vydal směrem k autům. Jen obsazení se trochu změnilo. K Ari, Dest a Dristě přišla Tina. Quackity odešel od Dreama, George a Sapnapa, rozhodl se si přisednout ke Karlovi a Manatreedovi. Clay se Sapnapem našli vysílačky a donutili Ari najít tu svou. Měla ji v autě. Sapnap půjčil tu svou Karlovi, aby každé auto mělo jednu. Destiny vzala Ari tu její a srala tím svého bratra který měl Dreamovu vysílačku, protože ten musel řídit. Quackity se Sapnapovou se k nim také po chvilce přidal. Cesta netrvala moc dlouho, ale déle trvalo ubytování. Destiny se vzdala svého pokoje a nastěhovala se ke své kamarádce Dristě. Tina šla bydlet k Ari. Manatreed bydlel s Quackitym v pokoji, který patřil Dest a Karl bydlel u Sapnapa. George bydlel s Dreamem. U těhle dvou se nic nezměnilo. Blížil se oběd a všichni seděli u Ari v pokoji. Povídali si a pili Monstery nebo Capri-suny. Teda do momentu kdy přivezli pizzu. Nick s Clayem pro ni došli a meztitím, než s ní přišli se zbytek Icey gangu schoval aby je nachytal. Většina se jich nacpala do skříně nebo pod postel ale jediní Ari a Karl byli v koupelně. Potichu si tam potmě povídali. Všechny odhalil Quackity který byl s Manatreedem a Georgem pod postelí, protože začal řvát na holky ve skříni aby si přestaly šeptat. Destiny mu odpověděla také pár sprostých slov. To je prozradilo. Jinak by si jich ti dva idioti nevšimli.,,Tak všichni vylezte!" nakázal Dream zadržující smích. První se vyškrábali kluci zpod postele, poté Ari s Karlem z koupelny a nakonec holky ze skříně.
,,Ari, měla by sis ty mikiny pověsit zpět na ta ramínka." podotkla Drista. Ari přikývla, že to udělá a všichni se pustili do pizzy. Ari si objednala slaninovou a k tomu pila fialového monstera. Povídala si s Karlem. Ten měl sýrovou pizzu a svého oblíbeného bílého monstera. Ari to věděla, protože se koukala na jeho streamy. Proč? To sama nevěděla. Když se setmělo a rodiče Ari, Claye a Dristy odešli společně s rodiči Destiny a Nicka na novoroční oslavy na tamní náměstí. Byli v domě sami. Sapnap donesl víno a všem kromě Dristy a Destiny, které ještě nebyly plnoleté v Americkém zákoníku, takže jim nebylo jednadvacet. Těm nalil dětské šampaňské. Zpražily ho pohledem, ale věděly že to víno nemohou. Protože kdyby jejich mamky našli na šrot jejich kamarády, nevadilo by to, protože jsou dospělí ale Dest s Dristou nejsou tak by měly problém. Všichni si povídali. George mluvil o své sestře, Clay argumentoval, že ji mohl taky přivést. George měl z něj nervy v kýblu jak mu musel pořád vysvětlovat, že Clay sám nevěděl že George přijede tak jak měl přivést sestru. Ari pak vyprávěla o tom klukovi ve skateparku jak mu zachránila život. Quackity mluvil o své budoucí kariéře jako právník a Tina je pokoušela naučit něco korejsky. Manatreed mluvil o svých zážitcích ze školy a Sapnap vyprávěl jak smažil s Clayem vajíčka. Ari se smíchem a skleničkou vína v ruce doplňovala jinak záživnou historku.
,,Málem mi z toho smradu pochcípaly kytky v bytě." zakončila mírně nalitá Ari. Destiny tam uraženě upíjela dětské šampaňské. Na hodinách se ukázalo osm hodin večer. Ari vytáhla svůj polaroid a začala fotit nějaké vzpomínky dokud ví kde je pravá a kde levá. Podařilo se jí třeba zachytit uraženou Destiny, Quackityho, který si hrál s Patches nebo Karla, který vypadal že během chvíle usne. Trochu do něj štouchla.
,,Já nespím." ohradil se Karl. Ari se zasmála a sedla si vedle něj. Opřel si o ní hlavu a usnul. George hladil Clayovi vlasy, protože mu ležel v klíně a spal. Tina si povídala s Destiny a Quackitym. Manatreed se bavil se Sapnapem, který byl úplně na kaši a pokoušel se zpívat Rasputina. Drista ležela na zemi, zírala do stropu a mazlila se s Patches. Ari se pohledem podívala na Karla. Jeho vlasy ji lechtaly na krku ale byly na dotek velmi příjemné. Opatrně si opřela hlavu o zeď aby nevzbudila toho, kdo jí spal na rameni. Zavřela oči. Z jemného bdění ji probudil Nick, který ohlašoval příchod půlnoci. To spala tak dlouho? Podívala se na svůj mobil kolik je. Teprve půl jedenácté. Sapnap byl nalitej jak necky a mlel blbosti. No, v jedné věci měl pravdu. Byl Silvestr. Ari ho potichu poslala někam a svůj pohled věnovala klukovi, který jí spal na rameni. Měl dobrý styl, uklidňující hlas a v jeho blízkosti se cítila bezpečně. Ten pocit. Neznala ho sice moc dlouho ale byl to kamarád. Doufala že doopravdový, protože těch moc neměla. Po zradě Karin jí zbyli jen její sourozenci a Nick s Destiny. Měla naději že by tam mohl přibýt i on. Ari se opatrně natáhla pro deku která ležela na nedaleké židli a přikryla tím Karla. Jen se zavrtěl a zamumlal: ,,Díky" Ari byla ráda i za takovou nepatrnou interakci a usmála se. George když ji zmerčil, šibalsky se usmál. Ari na něj jen ukázala svůj prostřední prst na ruce na které neležel Karl. George jí to oplatil a Ari jen zavtrěla hlavou. Znovu zavřela své víčka s nadějí že nový rok tu bude co nevidět. Znovu otevřela své znavené oči a poohlédla po místnosti. Sapnap už také usnul, Manatreed byl rád že už nemusí poslouchat jeho opilecký kecy. Šel si povídat za Quackitym, Tinou a Destiny. Nový rok se blížil a s ním i nová dobrodružství.Kéžby tyto momenty byly napořád.
BUM, jsem tu s novou kapčou. Jejich silvestr zdaleka nekončí XD. Já bych ale měla přestat nechávat se Sapnapa opíjet protože bych tam mohla ještě dát nějakej rlly cool taneček. A to by bylo těžké si to představit. Asi vše, užívejte života a nezapomeňte že se pije až od dosažení dospělosti. Vzpomeňte si jak se s tím vyrovnala Drista. Měla sice mírně depky ale psychicky to zvládla.
BYEEEEEE
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanfictionAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...