Kapitola LXIII <Destiny>

65 16 4
                                    

Trošičku krve bude ale ne moc😁

Destiny nedočkavě popocházela po místnosti a čekala na Ariiin příchod. Ten kumbál pro uklizečky, kde měly mít sraz, byl celkem malý, takže na sebe Destiny párkrát shodila mop nebo toaletní papír. Vytáhla si z kapsy klíče, na kterých byla miniaturní rubikova kostka. Byla rozházená z toho jak se ji minule pokoušela složit, ale neprošlo jí to.

,,Tak pojď ty malá mrško," zamumlala si pro sebe Destiny a pustila se do řešení záhadné rubikovy kostky. Po tak půl minutě, ani ne, se Destiny brutálně naštvala a švihla s klíčemi o zem. Najednou se otevřely dveře. Destiny nejdřív neviděla neznámému do tváře, ale pak vystoupil více na světlo.

,,Destiny?" zeptal se ten člověk a podle hlasu Destiny ihned poznala že to je Nick.

,,Nicku?" oslovila ho.

,,Co tu děláš?" snažil se od ní zjistit její bratr. On se to ale nesměl dozvědět.

,,Ari mě poprosila abych zašla pro nějaké věci pro program," napadla Destiny nejvíc random lež.

,,Zkus se naučit lhát sestřičko." řekl tajemným hlasem. Podobný u něj slyšela jen na tom videu.

,,Proč bych se měla učit lhát když mě sem poslala Ari pro zkurvený ubrousky a mýdlo?" snažila se zůstat v roli Dest.

,,Panebože Destiny, nebuď tak průsvitná. Co sis myslela? Že nevím o tom jak mě zkoumáte a bojíte se mě?" provokoval ji Nick. Destiny v něm už svého bratra neviděla. Viděla v něm monstrum.

,,Proč to děláš?" zeptala se ho snažící se skrýt svůj strach.

,,To bys nepochopila," odpověděl znuděně.

,,Ale ano, pochopila. Všechny nás připravuješ o naše nejbližší, ty píčusi. Myslíš že to je v pořádku, ale kurva není. Proč jsi to do piči dělal. Byli to tví přátelé. Ty jsi jim ublížil. Ty jsi mi i ostatním totálně zkurvil život. Nicku, ty nejsi můj bratr. Ty jsi zkáza lidstva. Ale my tě odhalily. Jen čekáme na ten nejlepší moment kdy tě můžeme všem odhalit a nechat je aby tebou opovrhovali. Zasloužíš si shořet v pekle a k tomu ti velmi ráda pomůžu. Dřív jsem v tobě viděla oporu. Jak jsem mohla být taková kráva a nevšimnout si podle koho vyrůstám?! Teď jsi jen zrůda co mě připravila o přátele. Jednou to budu já kdo tě do pekla doprovodí. Lidé kvůli tobě přišli o své životy a já tě za to nesnáším. Nechápu jak takhle se sebou můžeš žít. Nezasloužíš si potom, co jsi provedl vůbec existovat. Co by asi řekl Clay kdyby viděl co nám tu provádíš. Kvůli čemu to do prdele děláš. Purpled, Punz, Zoey, Tubbo, Quackity, Clay. Kdo bude dál? Plánuješ nás tu všechny pobít než získáš to co chceš? Kurva už nemůžu mluvit!" zařvala na něj Destiny úplně od srdce. Ke konci začala ztrácet hlasivky a kašlala. Nick se na ni díval ledovým pohledem. Došlo jí, že z tohohle nevyjde živá. Sáhla si na řetízky co měla na krku. Jeden dostala od Ari na Vánoce a druhý byl Ariin, který ji Ari vrazila do ruk když se pohádaly. Destiny jí ho chtěla vrátit, ale nenašla tu nejlepší příležitost. Dohromady řetízky dávaly dvě třetiny ze srdce. Poslední část nosila Drista. Nikdy nečekaly, že by se to jednou mohlo zhroutit.

,,Zajímavý proslov," utrousil po dlouhé odmlce, aniž by ho vše co řekla jeho sestra rozhodilo. To jí naštvalo mnohem více.

,,Copak ti není ničeho líto?" snažila se získat Ari čas aby přišla. Na obě dvě by si snad netroufl. Co když už jí ale zabil? Destiny se utvořil knedlík v krku.

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat