Byla připravená...
Posbírala dárky a chvíli jí to trvalo, protože jich nebylo málo. Vyrazila dolů ze schodů a všichni už tam čekali. Všechny oči byly upřené na ní a její bratr poznamenal něco ve smyslu:
,,Já myslel že jsou Vánoce, a ne maturák verze 1.2.0". Měl černý smoking a objímal George kolem pasu. George měl také smoking a vypadalo to, že si učesal vlasy. Ari se zahihňala a uložila dárky pod stromeček. Posadila se na pohovku hned vedle Dristy která měla nádherné červené šaty a Destiny která byla vedle Dristy a měla černobílé šaty s perlovým páskem.
,,No, asi si rozdáme dárky když už jsme tu všichni." promluvila mamka Destiny a Nicka, která přelétla pohledem po místnosti. Ari se zvedla a začala rozdávat ty své. První ho předala své mamce. Její maminka jí dala menší balíček. Když ho otevřela, nalezla v něm nemálo kosmetiky. Od svého taťky dostala bucket hat a sadu vonných svíček. Byl čas si předat dárky se svým bratrem. On jí dal řetízek, hrnek a polaroid. Vzala si ten řetízek do ruky a po krátkém boji si ho nakonec zapla. Předala mu svůj dárek. Chvíli bojoval s balícím papírem a izolepou. Když ten dárek otevřel, objevil se mu na tváři úsměv. Vytáhl mikinu a trochu nešikovně si ji oblékl. Na mikině byl fanart jeho jak mu George sedí na ramenou a ta mikina byla batikovaná modrozeleně. Jako třešničku na dort si do podpaží vzal plyšového axolotla a na hlavu si nasadil skřítčí čepičku kterou mu také koupila. Odcupital za Georgem ukázat mu co dostal a za Ari přišla její sestra. Drista jí vrazila do ruky dárek. Ari ho rozbalila a nalezla uvnitř minimálně šedesát schrunchie gumiček. Drista šije schrunchies pořád a v obrovském množství.
,,Od každého druhu dvě." poznamenala její mladší sestra. Ari jí podala dárky od ní. Když je její sestra rozbalila, vyjekla úžasem. Bylo tam nové nintendo a řetízek. Drista ji objala a poděkovala. Ari jí pomohla dát řetízek, který měl třetinu přívěsku. Ari si vytáhla řetízek který jí zapadl do výstřihu a přiložila jej k němu. Tenhle kupovala k tomu, stejně jako ten který v krabici společně s knížkou dávala Destiny. Ari měla ještě jeden řetízek a to od svého bratra. Byl zlatý a měl přívěsek s černou růží.
,,Tuhle knížku jsem příšerně moc dlouho chtěla." odpověděla jí Destiny na dárek. Eragon, odkaz dračích jezdců. Kniha první. Destiny z ní byla nadšená. Destiny jí dala tričko s nápisem "The perfect bitch". Další Ari předala svůj dárek Sapnapovi a Georgovi. Sapnapovi se líbil ten kryt na mobil a hned si ho vyměnil s tím stávajícím. Nasadil si čepičku kterou také dostal od Ari ještě divněji než Clay. Georgeovi se mikina zalíbila stejně jako jeho příteli. Hned se do ní navlékl a s úsměvem vykoukl ven. Byla mu sice trochu větší, ale jemu to nevadilo. Sapnap jí dal nerf zbraň a od George dostala kaktus ve květináčku s malým kloboučkem na hlavě. Poslední předala svůj dárek sapnapovým rodičům. Poukázka se jim líbila a oni jí na oplátku dali novou růžovou a bíle podsvícenou klávesnici. Ari jim byla vděčná, protože se ta její co měla u sebe doma pořád sekala a vypadávaly jí klávesy. No, ani se nedivila když ji koupila z Wishe ale v té době si myslela že to je výhodné. Chvíli si ji prohlížela a poté šla zkoumat co dostalo její dvojče. Od George dostal vánoční světýlka a komiksy přičemž Ari uznala že se mu to moc líbilo. Spíš byl nadšen, ale to už šlo stranou, protože mu Drista dala toho jeho bloba, akorát byl větší než on samotnej. Upřímně si ho oblíbil a George vypadal odstrčeně. Clay si toho však včas všiml a objal ho. Na dárek od Sapnapa to však nemělo. Ten mu dal obrovskej kartonovej crafting table a s perfetníma detailama. Sapnap se poté přiznal že se s tím děla po nocích. Prý to mělo dřevěnou konstrukci. Ari bohužel jednou na instagramu vyskočila upoutávka na fanfikci s Georgem a jejím bratrem. Jmenovalo se to "Crafting table" a z kontextu té upoutávky usoudila své myšlenky jedním směrem.Po rozdávání dárků si většina lidí šla dát sprchu nebo si prohlížet dárky. Ari se rozhodla vyrazit do sprchy, ale chvíli jí trvalo než se jí podařilo vyvléct z korzetu a celkově z šatů. Pak ještě nějakou dobu rozvazovala svůj účes a sundávala make-up. Když se konečně dostala do sprchy, nechala na sebe proudit horkou sprchu. Nechala si ji stékat po obličeji, vlasech a po zbytku jejího těla. Milovala tenhle pocit. Vždy se mohla zamyslet a popřemýšlet nad stráveným dnem a tím co bude zítra. Ještě chvíli si užívala tento úžasný pocit a poté vylezla ze sprchy. Osušila se a oblékla do svého pyžamového overálu. Byl to růžový axolotl, její mladší setra měla tyrkysového a její bratr měl žlutého. Dostali je k narozkám a Drista ho dostala za dokončení druhého ročníku na střední, protože jí hrozili že jí vyhodí. Dělala jim tam hrozný bordel jako házení vajíček do ředitelovi kanceláče, nebo sprejování na školní erb. Byly z toho hrozný problémy. Drista to pak musela uklízet a měla po zbytek roku službu v jídelně, což znamenalo pomáhat kuchařkám a mýt nádobí. Hrozně jí to štvalo, ale rebelství nenechala. Teď zhasla v koupelně kde byla Ari. Vypínač byl totiž v pokoji kam byla koupelna napojená a Drista toho využila. Ari zaječela a s kartáčkem na zuby v puse se snažila dostat ke dveřím, které zamykala pro své soukromí.
Po několikatiminutovém hledání a pokusů o odemknutí se konečně dostala do svého pokoje. V duchu poslala Dristu někam a konečně si rozsvítila. Dokončila své čištění zubů a s knížkou si lehla do postele. Moc dlouho jí to čtení nevydrželo, tak si vzala mobil a otevřela instagram. Chvíli scrollovala vánočníma fotkama jejích kámošů. Rozhodla se znovu napsat Karlovi.,,Nemůžu usnout, co ty?"
,,Taky ne, jaký byly Vánoce?"
,,Zajímavé, co ty tvoje?"
,,Nic moc, jako loni."
,,Veselé Vánoce a dobrou noc."
,,Taky, a dobrou noc."
Poté už mu neodepsala, ale přemýšlela nad tím. Zvedla se z postele a šla si uvařit čaj. Cestou potkala mamku která mířila seřvat Claye s Georgem protože hrozně řvali. Když sešla schody způsobem, aby se nezabila, zapla konvici na čaj, nachystala si na to hrnek s pytlíkem na čaj a počkala až to bude hotové. Když konvice cvakla ve znamení uvařené vody, Ari ji slila do již nachystaného hrnku s čajovým sáčkem a vyrazila opatrně zpět do svého pokoje. Jednou se málem polila, protože se jí Patches začala otírat o nohy a brala jí rovnováhu. Když se Ari podařilo vymanit z jejího obležení, vydala se do svého pokoje a protentrokrát se tam doopravdy dostala.
Posadila se na postel a u Netflixu popíjela čaj. Tento Štědrý den byl u konce a s ním i láska kterou možná někdy cítila ke svému ex. Začala se jí klížit víčka, ale také doufala že tento den jentak neskončí. Přemítala jestli už usne nebo ještě bude zírat do stropu. Ráno bude jiné než každé normální, ale pořád přemýšlela proč pozvala George na Vánoce. Kvůli svému bratrovi nebo kvůli svému svědomí a morálce? Její bratr měl George doopravdy rád, ale co když Vánoce skončí a George bude muset domů? Její bratr bude zdrcen až jeho přítel bude zpět v Británii. Když tak začala přemýšlet, podařilo se jí usnout.Noooooo konec další kapitolky a já přicházím s kecy XD. Jejich Vánoce jsou u konce a já přemýšlím jak mám tu pokračovat i když se celý ten příběh mírně liší od první verze. No je za prvé delší a detailnější, za druhé mírně pozměněn v této části protože první plán byl Vánoce přeskočit. No doufám že je lepší když jsem to neudělala...
Byeee
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanficAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...