Ari seděla ve vlaku. Patches a Sylvia jí seděly v košíku u nohou. Po hádce s Destiny se Ari nedokázala udržet v Miami. Auto neměla protože přijela v jednom s Karlem. Tak se po odchodu ze skateparku vrátila do domu ke svým rodičům aby si tam vzala své věci a Patches se Sylviou. Buffy se na ni když odcházela smutně dívala ale co měla Ari dělat. Není to její kočka ale Karlova. Ten se při hádce nepřidal na její stranu, tak proč by mu měla brát kočku. I když se před pár týdny domluvili že to je jejich společná kočka. Ari prostě nemohla. Na ruce měla růženínový náramek. Byl od Karla. On věděl že si ho po hádce nechala.
Ari ignorovala všechny hovory od něj, Dristy nebo dokonce Ranbooa. Sledovala jak jí talefon vyzvání nebo jak na zamykací obrazovce naskakují zprávy ale rozhodla se neodpovídat. Chvílemi sledovala okolí z okna. Přišla jí zpráva od George.
Ahoj Ari, máš čas jít do Voicechatu? Potřebuju trochu povzbudit.
Ari chtěla mít klid ale zase když si popovídá s kamarádem který je mimo drama s Destiny, bude jí líp.
Samozřejmě! Udělám soukromou roomku.
Otevřela Discord a stvořila soukromý Voicechat do kterého poslala Georgovi pozvánku.
,,Ahoj" pozdravil George.
,,Ahoj, co jsi chtěl?" pozdravila ho a zeptala se Ari.
,,No víš, ono je to asi divné ale pořád mám pocit že Dre- tedy Clay žije. Jako kdyby nikdy neumřel. Pochopím když mě s tím pošleš někam ale ty jsi snad jediná komu bych se s tímhle mohl svěřit." pustil se do vysvětlování George. Ari naslouchala a v hlavě si spojovala puzzlíky všech důvodů proč by její bratr měl i neměl být mrtev.
,,Občas mám takové pocity také. Ale chápu tě. Před pár hodinama jsem se pohádala se svou kamarádkou. Drista, Karl, Ranboo hádce jen přihlíželi ale já v jejich očích viděla to nutkání přidat se na její stranu. Když jsem z hádky ustoupila a chystala se zmizet, někdo z nich mi řekl ,,Utíkáš, stejně jako když umřel Clay. Přestaň kurva utíkat před svými problémy" a já si uvědomila že to je možná pravda." svěřila se Ari.
,,Kvůli čemu jste se pohádali?" Zeptal se opatrně George.
,,Nick se zranil ve skateparku a já jsem u toho jako jediná byla." řekla sklíčeně Ari.
,,To bude v pohodě. Neboj se. Už musím jít, měj se pěkně" rozloučil se George.
,,Čau" rozloučila se naoplátku Ari a vypla hovor. Podívala se po lidech ve vlaku. Starší pár, pán pracující na laptopu, rodiče s malými dětmi ale nejvíc Ari zaujala sotva dospělá tmavovlasá holka co po ní občas pokukovala. Měla sluchátka na uších a mobil v ruce. Ari se podívala na mobil. Sotva ale zapla mobil, tapeta na zamykací obrazovce ji málem rozbrečela. Byla to fotka Karla, jí, Dristy, Nicka a Destiny společně s Chicky, Patches, Sylviou a Buffy. Všichni měli mikiny z Karlova merche který právě vyšel. Jejich domácí mazlíčci se k nim mazlili a vypadali spokojeně. Ari začaly stékat po tváři slzy. Usměvaví kamarádi na fotce právě dokazovali jak je najednou zase sama. Proč si myslela že se ze své temnoty dostala. Už je zase sama. Zaryla si své nehty do své dlaně. Občas jí to pomáhalo se odreagovat od reality. Nasadila si sluchátka a otevřela záznamník. Spustila jednu nahrávku.
,,Ari nahráváš? Jo vole... Ok, tak si to shrneme. Jsi krásná! Neubližuj si! Máš kamarády kteří tě mají rádi! Já jsem jedním z nich. Nezapomínej na to že tě lidi mají rádi. Nezapomínej že za mnou můžeš jít kdykoliv budeš chtít a svěřit se mi. Já Karl Jacobs ti to slibuji. Já zůstanu navždy na tvé straně." Ari poslouchala nahrávku. Bylo to nahrané zrovna když se snažila zbavit sebepožkozování.
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanfictionAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...