Kapitola LXVIII<poslední bitva>

89 18 27
                                    

Současnost: 24. 12. 2022
pár minut před meetingem

,,Zajímavé vysvětlování, ale mohl jsi vynechat tu část s tou kuchyní," poznamenala Ari.

,,Myslíš tu jak jsem na ní spal?" zeptal se Clay zmateně.

,,Ne, tu část kde jsi tam málem spal s Georgem." odfrkla si Ari a zvedla se z postele.

,,No tak to jsem asi neměl popisovat až tak do detailů no," prohodil rukama Clay a také se zvedl z postele. Poslední hodinu mezi nimi probíhalo Clayovo vyprávění, jak žil když vlastně nežil.

,,Neměli bychom už jít?" zeptala se Ari.

,,Máš pravdu. Pojďme." souhlasil a oba se vydali ke konferenční místnosti o patro níž. Stanuli před dveřmi.

,,Připravená?" pootočil se na ni Clay a dal si přes polovinu obličeje masku se smajlíkem.

,,Ne," povzdychla si a opřela se o dveře. Uvnitř mohla zaslechnout jak se George a Nick dohadují o tom vrahovi. Clay se opřel vedle Ari a zaposlouchal se do hádky.

,,Chudáci. Musí se oba přetvařovat," zasmál se Clay.

,,Ty drž hubu, tys hrál mrtvýho brouka skoro rok," odsekla Ari.

,,Pravda. Ty zas pět dní. I to je dost. No já spíš tak do srpna než mě nějak objevil George. On je hroznej stalker." řekl Clay.

,,Nediv se. Ti lepší ve vztazích musí umět stalkovat." pokrčila rameny Ari a spokojeně se usmála, protože tím asi naštvala svého bratra.

,,Potvoro," sykl Clay a šťouchl do ní.

,,Jdem dovnitř?" navrhl po dlouhé odmlce.

,,Jo. Ale nech mě ty dveře rozkopnout. A taky pusť Eminema. To jak tam zpívá guess whos back, back again." souhlasila Ari. Její bratr se chvíli hrabal v mobilu a než se rozezněla velmi hlasitá písnička, napadlo ho aby napsali Karlovi a Georgovi.

Green assasin a rose queen se vrací

Mezitím se Karl i George podívali na zprávy a vyměnili si pohledy. Ari se napřáhla a kopla do dveří tak, že se rozletěly dokořán a sebevědomě vkročila do místnosti. Všechny oči stanuly na nich. Clay šel gentelmensky za ní.

,,Kdo jsi?" vstala Annie a nachystala se do bojové pozice. Ari se ani neobtěžovala a obešla jí. Došla přímo k Nickovi a dala mu facku až spadl na zem.

,,Co děláš ty čubko!?" obořil se na ní George.

,,Zeptej se svýho boyfrienda." řekla chladně a mrkla na něj. Clay přistoupil k Ari a sundal si masku.

,,Dreame?!" byla překvapená Tina.

,,Ty chcípáku, ty žiješ!" stvořil se obrovský úsměv na Dristině tváři.

,,Ehm, ehm já taky žiju. Nechci míchat vodu, ale to Nick mě bodnul. Taky zabil Destiny, Purpleda, Punze, Tubba, Quackityho a jednu z mých kamarádek. Spousta z vás ví že to je on, ale prostě si to nedokáže přiznat. Přišli jsme o ně a nemůžeme dovolit aby umřel i někdo další!" odkašlala si Ari a řekla pravdu. Ti, co to doteď nevěděli a ti co ano, sklopili hlavu ve studu, že se to nepokusili zastavit.

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat