Kapitola XXVIII <nevídaná návštěva>

87 17 2
                                    

,,Klíče od bytu Nicka mám, protože tam s ním bydlel Dream, a těm dvoum jsem chodila nakupovat, protože byli moc líní to dělat sami. Nocleh vám nabízím, protože je kolem půl druhé ráno. Co si vyberete?" nabídla jim přátelskou nabídku.
,,Jestli by nevadilo tak oboje. Ale ty klíče stačí zítra ráno. Díkec." Přijal její obě nabídky Nick. Ari si jen pozdechla a nachystala jim čaje. Poté s pomocí kluků dotáhli z balkónu gauč. Jestli si Drista lehne k ní do postele a Dest na pohovku u ní v pokoji má dvě z devíti noclehářů hotové. Ranboovi, Tubbovi a Tommymu vytáhla karimatky a deky. Zbývali už jen George, Karl, Nick a Quackity. George si lehl na pohovku kterou dotáhli z balkonu, Quackity si dal několik křesel k sobě a Sapnap si s Karlem roztáhli gauč na kterém Sapnap s Dreamem spali minule. Největší problém byl, když se všichni začali ukládat ke spánku a Patches a Sylvia vyrazili na vycházku po bytě. Ty dvě se zabydlely na gauči kde měl spát George, zrovna když šel na záchod. Ten se jich lekl, zakopl o Nicka a společně spadli na Tommyho a Tubba. Ranboo a Destiny, kteří v kuchyni pili svoje čaje vybouchli smíchy. Ari, která jim rozdávala deky a polštáře se taky musela zasmát. Ari si pak pro nečekané návštenice došla a představila je ostatním.
,,Tak vážení, tahle kočka je Patches, určitě ji znáte a tohle je Sylvia, lišče co jsem našla dneska ráno. Nebojte je naočkovaná proti vzteklině. Tak jste se seznámili. A teď spát, já zítra musím do práce." seznámila je a pak všechny poslala spát. Sama pak odnesla Patches se Sylviou do svého pokoje. Dala jim jídlo a pak šly s Destiny a Dristou spát.

.-/.-./../.-/-./.-

Ráno byl klid. To všichni spí nebo zdrhli. To Ari pronásledovalo než spatřila Destiny padající z gauče na kterém spala. Drista spící vedle ní už byla vzhůru a hrála na svém novém nintendu Zeldu. Ari šla potichu nachystat snídani. Udělala wafle s nuttelou a marmeládou. Strávníci se jí na to seběhli jako supi. Během chvíle to bylo pryč. Ari dnes musela se Sylviou k veterináři, takže ji dala do přepravky a začala se chystat.
,,Takže, kdo z vás má alespoň trochu rozumu? Tommy, Destiny a Nicku, dejte tu ruku dolů." začala hledat někoho, kdo jí nezboří byt. Nakonec se přihlásil George. Ari ho uznala za rozumného a odešla z bytu. Nechala jim tam Patches. U veterináře dostala dost instrukcí a věci pro krmení. Pak zamířila do práce.
,,Čus, je tu Sylvia?" pozdravila ji Sally. Ari přikývla. Sally se hned vykouzlil na tváři úsměv. Ari vyndala lišku z přepravky a začala pracovat.
,,Hele nevadilo by kdybych tu byla jen na dopoledne? Mně se do bytu nastěhoval gang divokých zvířat, známější jako kamarádi z bráchova Minecraft serveru. Mám jich tam devět." zeptala se Ari.
,,Ale vůbec ne. Minx tady není dopoledne tak se prostřídáte." odpověděla jí Sally.p Ari byla ráda. Pracovaly do poledne. Ari pak zavolala Dristě, jak to tam vypadá a co si dají k obědu. Poručili si burgery. Pět sýrovych, dva kuřecí, jeden extra pálivý a jeden normální. K tomu ještě sedmery hranolky, dvoje cibulový kroužky a všichni si objednali Coca-Colu. Ari jim to objednala a pro sebe si koupila Cheeseburger s cibulovýmy kroužky a Sprite. Než jí to nachystali, trvalo to ale, vonělo to lahodně. Když přijela domů, výtah opět nefungoval. Takže s přepravkou, kabelkou a tunou jídla se vláčela do schodů desáteho patra. Nějakou dobu to trvalo, ale nakonec se tam vyškrábala. Nemohla najít klíče tak zazvonila. Nikdo jí neotevřel, ale zpoza dveří se ozval hlas.

,,Kdo tam?" Ari ihned poznala hlas Quackityho.

,,Zvířecí krematorium Moskva." zavtipkovala sarkasticky Ari. Quackity otevřel, protože se podíval kukátkem. Rozdala jídlo a společně se všichni najedli na židlích natahých různě z útrob bytu. Šest jich bylo u jídelního stolu, jedna Ariina herní, pak stolička z koupelny a dvě křesílka na kterých spal Alex. Zbytek odpoledne streamovali. Chat je zbožňoval. Jak taky ne, když tam byli jejich oblíbenci. Když k večeru jedli pizzu, stream byl už u konce, se jich Ari zeptala.

,,Nechci vás vyhazovat, ale kdy opustíte můj byt?" Po této větě se na ní podívalo jedenáct smutných tváří. Dokonce i Patches se Sylviou se na ni takto koukali.

,,Věc se má tak." začal Sapnap a sedl si na kuchyňskou linku. ,,Že nemám klíče od svého bytu. A taky auto. Jeli jsme autobusem a pak vlakem. Nebo naopak, já už nevím. Jde o to, že... eeeeh... Já vlastně nevím co co jde." vysvětlil Nick. Ari jen povzdechla a ze svých klíčů si sundala tři klíče a vložila mu je do ruky. Poděkoval a sedl si nazpět ke stolu. Ari je nechala v obývacím pokoji a šla zamést na chodbě. Bylo tam hrozně moc prachu a špíny. Do chodby přišel Karl. Ari nevěděla kam šel, ale šlápl do hromádky smetí. Ari se na něj podívala vražedným pohledem, zamumlala několik nesrozumitelných sprostých slov a hodila po něm koště. Trefilo ho to do hlavy a spadl na zem. Ari hned k němu doběhla.

,,Není ti nic?" zeptala se ho ustaraně. Pootevřel oči.

,,Ty jsi po mně hodila koště?" zeptal se rozmrzele a vyděšeně zároveň Karl. Ari mu pomohla na nohy a omluvila se mu. Pak jí pomohl to znovu uklidit. Následně odešel nazpět do obyváku a Ari ještě umyla zrcadla. Pak se jí zdálo, že květiny v jejím pokoji potřebují zastřihnout. Vzala si nůžky a trochu je poupravila. Ještě se ujistila že mají dost vody a vrátila se za ostatníma. Hráli flašku. Ari nejdřív řekla, že nehraje ale po chvilce pozorovaní se k nim připojila. Teď točil Tubbo. Padlo to na Ranbooa a Destiny.

,,Pravda nebo úkol?" zeptala se Dest Ranbooa.

,,Pravda." odpověděl bez váhání.

,,No, tak, na jakém nejsrandovnějším místě jsi zakopl?" zeptala se Destiny. Ta padala pořád. Ranboo se zamyslel.
,,Asi jednou na streamu. Zvedal jsem se ze židle a spadnul na tlamu." byl upřímný Ranboo a zatočil flaškou. Padlo to na Tubba a George. George dostal od Tubba za úkol do konce hry mít svázané ponožky k sobě. George to neochotně udělal a znovu zatočil. Padlo to na Karla a Ari.

,,Pravda nebo úkol, Ari?" zeptal se. Ari mírně zaváhala. Když dá pravdu, bude se muset s něčím svěřit, ale co když dá úkol. Možná se jí líbí Karl. Kdyby za úkol dal, aby dala pusu nejhezčí osobě v místnosti musela by být upřímná.

,,Úkol, na tom snad nejde nic pokazit." odpověděla váhavě. Připojila se ke hře, nesmí ustoupit.

,,Dávám ti za úkol ukázat všem tvé tetování." Zadal jí jednoduchý úkol. Ostatní kolem nevěděli, že nějaké má. Drista se na něj koukala jestli neblafuje. Ani ona to nevěděla. Ari si sundala hodinky a tím odhalila malé tetování. Love yourself and shine. Všichni se na ni koukali s úžasem. Nikdo z nich nevěděl že má tetování. Ani její vlastní sestra, Drista. Nejvíc všechny zaráželo jaktože o tom tetování ví Karl a ostatní ne.
,,On o něm ví jenom protože když jsem myla nádobí a on se motal kolem, sundala jsem si hodinky." vysvětlila zjednodušeně. Její úkol byl hotov. Zatočila flaškou. Tak to pokračovalo do noci. Pak to skončili a šli spát. Předtím se domluvili s Ari, že některé zítra odveze cestou do práce na nádraží. Specificky Dest a Dristu, protože ty musí chodit do školy.

Ejjjj další kapitola na světě. Až teď mi to dochází ale já si vytvořila insta se stejným názvem jako ve Smaragdech. Kdo četl správně, najde ho. Jak bych to řekla, credits korektorce a byeee

(Omluva za to, že tato kapitola vychází až dnes!!! Spisovatelka je v Anglii, takže vydávání je na korektorce a já jsem opravdu strašný člověk!!! Moc se omlouvám!!! <3)

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat