Kapitola XXV <Back in Black>

72 15 4
                                    

,,Dream je mrtvý." vyslovila ty tři slova co lámala srdce.

,,C-co?" vyděsil se BadBoyHalo.

,,To není možné." vykoktal Punz.

,,Jak ti máme věřit? Ty jsi Drista?" vykřikl na ní Tommy.

,,Zdravím Tommy, nejsem Drista ale Dreamovo dvojče. Ariana. Někdo mého bratra otrávil a on by si přál aby jste mu přišli na pohřeb. Místo, den a čas vám zašlu do chatu až ho budu vědět." pozvala je na pohřeb Ari. Z publika vystoupil Ranboo.

,,No, zjevila jsi se tu proč, nevím jestli ti máme věřit. Nikdo doteď nevěděl že existuješ a teď nám oznamuješ že je Dream mrtvý." vyčetl jí. Chápala jeho nedůvěřivost. Clay se o ní nikdy jeho přátelům nezmínil. Měl své důvody. Možná se bál aby jí někdo neublížil.

,,Nevím jak vám to mám dokázat a chápu vaši nedůvěřivost. Je to dost komplikované. Možná Sapnap..." nedořekla větu protože ji BadBoyHalo přerušil.

,,Ty jsi ta holka kvůli které spadl ze židle a svedla to na jeho kočku?" zeptal se jí. Ari by přikývla ale byla ve hře. Normálně by posluchači vyprskli smíchy, ale kvůli okolnostem jen mlčeli.

,,Ano, to bych měla být já." prohodila sarkasticky.

,,Nemůžu tomu uvěřit, kdo by mu to dělal?" rozbrečel se BadBoyHalo. Všichni streamovali mimo Ari. Teď to věděl celý svět.

,,Ukončete MCC, bude to lepší." promluvil Wilbur. Všichni souhlasili. Hra se vypla a všichni si povídali ve VC. Ari cítila jak jí v kapse bzučí mobil.

,,Lidi, ráda jsem vás poznala, i když za nemilých okolností, ale už budu muset jít." omluvila se a odpojila se. Do discord chatu napsala okolnosti k pohřbu. Blížil se den kdy se s ním bude moct naposedy rozloučit. Podívala se kdo volá. Karl.

,,Ahoj..." pozdravila ho Ari.

,,Takže to ví celý svět." řekl. Ari si povzdechla a otočila se na kolečkové židli.

,,No teď bude potřeba aby tomu věřili." namítla Ari přičemž spadla ze židle.

,,Co se ti tam stalo?" mírně se vyděsil Karl. Po chvilce když se neozývala se zeptal znovu.

,,Ari, jsi v pořádku?" zeptal se znovu. Ari se pořád neozývala. Konečně se jí podařilo dohrabat na nohy a objevit mobil.

,,Promiň, spadla jsem ze židle. Co jsi chtěl?" odpověděla mu.

,,Nic jen že jsem se divil že jsi to rozhlásila takhle veřejně." jí upřímně odpověděl. Ari se ani nedivila, jeho smrt ji dost vzala.

,,No jsem speciál." odpověděla mu na styl Destiny.

,,Nechtěla by jsi někdy přijet do Severní Karolíny, udělat menší meet-up nebo něco takového." nadhodil. Souhlasila by s ním ale všimla si zvuku který byl slyšet za ním. Moře.

,,Jo to by šlo... Ty jsi na moři?" zeptala se ho.

,,Jo, asi to tak bude, jinak bych se tě potřeboval na něco zeptat." odpověděl jí. Ari napadlo hned několik věcí ale nechala se překvapit.

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat