Upozornění. Krev a sh
,,Vstávej Ari. Jedeme do Disneyworldu. Holčičí jízda." lomcovaly s Ari Drista a Dest. Ari se neochotně zvedla z postele a posadila se. Udělala si hygienu a převlékla se do legín a oversized trička. Dala si trochu od snídaně a Dristiným řízení v autě, které bylo kdysi Clayovo, se tam nakonec dostaly.
,,Všechny si koupíme ouška co má Minnie nebo Mickey." vypískla Destiny, když Ari nakupovala vstupenky.
,,Totálně souhlasím." přitakala Drista. Ari se usmála. Třeba se jí udělá lépe když bude dělat blbiny s holkama a nebude myslet na něj. Ari zaplatila a společně se vydaly na tu nejúžasnější dámskou jízdu v dějinách jejich životů.
,,Ari koukej, zrmzlina." vykřikla znenadání Dest a už běžela ke stánku se zmrzlinou. Ari a Drista šly pomalu za ní.
,,Můžu prosím jeden kopeček kokosový a jeden vanilkový? Nemůžu se rozhodnout." žadonila Destiny u Ari.
,,Jo, můžeš. Ségra, co si dáš ty?" řekla Ari a vytáhla si z peněženky platební kartu.
,,Asi Mickeyho holou prdel. Just kidding, dám si čokoládovou." zavtipkovala Drista.
,,Tak si to pojďte říct." řekla odevzdaně Ari když jí došlo, že se právě dámská jízda proměnila v chůvu a dvě šestnáctileté batolata. Oboum sice bude letos sedmnáct, ale nechovají se tak. Ari si dala malinovou zmrzlinu a pro bezpečí si všechny sedly na lavičku aby si to mohly v klidu sníst.
,,Kurva do piči." zaklela najednou Destiny. Ari se snažila udržet smích, protože se Destiny podařilo zašpinit tričko od zmrzliny. Ari jí podala balíček kapesníčků. Dristě se nedařilo skrývat smích. Všechny si nakonec snědly svoji zmrzlinu i když Drista měla od čokolády celý obličej. Ari jí pak násilím ten obličej utírala. Lidé se na ně dívali celkem zděšeně. Pak prošly spousty atrakcí, snědly tuny cukrové vaty a nakupovaly spoustu blbostí s Minnie a Mickey Mousem.
,,Hele Goofy, pojďme si s ním udělat fotku." navrhla Ari, která se začínala konečně vžívat do nálady jejích společnic. Chytila je za ruce a dotáhla ke Goofymu. Udělaly si fotku s obrovským plyšovým stvořením, který se tam jen tak potuloval a říkal si Goofy z Mickeyho klubíku.
,,Nepůjdeme k princeznám? Vždycky jsem se jich chtěla zeptat kolik talířků jako děti rozbily." navrhla Drista. Ari i Dest souhlasily. Odpověď od princezen byla, že nemohly nic rozbíjet, protože to není v etiketě. Drista byla trochu zklamaná, ale pak to přijala. Když už se jejich den v Disneyworldu blížil ke konci, vrátili se k autu. Drista, která řídila, byla tak unavená že usnula sotva si sedla do auta na zadní sedalo. Destiny neměla řidičák a usnula na Dristiném rameni. Takže řízení zbylo na Ari. Přikryla ty dvě dekou a nastartovala auto. Cestou se stavila na benzínce aby doplnila nádrž a koupila si kávu a Monstery. Byla už skoro půlnoc když se vrátily zpět do Miami.
,,Vstávat. Do postele vás nosit nebudu." budila je Ari. Dsstiny se nechtělo vstávat, tak když s ní Ari třepala aby vstala, sundala si botu a hodila to po ní. Destinina Converska ji naštěstí nezasáhla, ale Destiny schytala svoji karmu. Ari ji vzala za nohy a vytáhla násilím z auta. Než přijeli, pršelo, takže Dest málem spadla do kaluže. Ari jí pomohla do domu a dovedla jí do jejího pokoje, kde ji uložila do postele a nechala jí spát. Pak se vrátila do auta kde nechala svoji mladší sestru. Drista nevypadala vůbec vyrušená ze spánku když se ji Ari pokoušela budit. Tak se Ari rozhodla ji vytáhnout z auta a spící ji dovést do domu. Po dlouhém boji se jí ani to nepodařilo.
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanficAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...