16. 12. 2021
Byl to tichý zimní večer, jeden den od toho, kdy on, jeho dvojče Ari a Nick, pomohli Ari od borce, který ji podváděl s její kamarádkou, u které zapoměl jméno, a ubližoval jí. Clay mu zničil lihovkou boty za několik tisíc. Nick a Ari nebyli tak milí. Ari ho zmlátila a zničila mu spoustu věcí. Nick po ex své kamarádky házel jeho věci. Teď Clay seděl na křesle s horkou čokoládou v ruce a díval se z okna. Jeho sestra nedokázala být sama. Clay se musí poradit s kamarádama. Zvedl se a na Discord jim všem napsal jestli by si mohli zavolat za dvacet minut. Pak dopil svůj nápoj a začal v hlavě formovat svůj plán. Po dvaceti munutách tupého zírání do blba se konečně připojil do hovoru. Jak posléze zjistil, že všichni už tam čekali.
,,Pardon že jdu pozdě, ale nemohl jsem přijít na to jak zapojit nový mikrofon," omluvil se.
,,Doteď? Však ses o to pokoušel celé odpoledne. To jsi to doteď neměl?" zeptal se Nick.
,,No tak jsem kokot a podařilo se mi to zapojit až teď no." povzdechl si Clay.
,,Můžeme začít? Musím se učit do školy," poprosil je Quackity.
,,Jasně. Takže, proč jsem vás svolal. Znáte moji sestru?" začal.
,,Ari nebo Dristu?" odpověděl Nick.
,,Ari." řekl Clay.
,,Ne?" byli zmatení George, Karl a Quackity.
,,Nevadí. Potřebuju abyste ji hlídali, protože se mi zdá že je na mě moc závislá, tak se trochu vzdálím," vysvětlil.
,,Cože?" zaječel Nick.
,,Nevím z čeho mám být rozhozenej víc. Jestli z toho že máš sestru nebo že jí máme dělat chůvičku. Dneska už se fakt nic nenaučím," podotkl Quackity.
,,Takže co přesně po nás chceš?" zeptal se George. Clay si poposedl a začal vysvětlovat celý jeho plán.
,,Já vím že asi žádám o moc, ale potřebuju aby jí jeden z vás byl nablízko. Možná to vypadá jako kdybych popisoval výrobek co vám plánuju prodat, ale vyslechněte mě. Ari má problémy se sebepožkozováním, depkami. Je až moc závislá na pěstování kytek a miluje Mojito. A je dost urážlivá a náladová." popsal svoji sestru.
,,Takže abych to chápal správně, ty chceš abychom začali chodit s Ari?" snažil se to pobrat nějak Nick.
,,Ne, ne. Tak jsem to nemyslel. Jakože se spíš postaráte, aby se třeba neřezala a aby měla přátele," zachraňoval situaci Clay.
,,Dobře, dáme na ni pozor," odsouhlasil George a odpojil se z hovoru. Hned za ním Quackity a Nick.
,,Hele nechceš si ještě něco třeba zahrát. Já moc nemám co dělat a nechce se mi spát," navrhl Karl.
,,Klidně potom, ale teď ještě s tebou budu muset mluvit." souhlasil Clay.
,,Jasně. O co jde?"
,,Neřekl jsem vám všechno. Neplánuji se jen vzdálit. Plánuju zfalšovat svou smrt. Nevím ještě jak to udělám, ale potřebuju aby ses hlavně ty o ni staral. Možná to je moc, když se ještě neznáte ale..." mluvil Clay než ho Karl přerušil.
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanfictionAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...