Kapitola LII <osvobození>

92 22 8
                                    

Při této kapitole nebylo zraněno žádné zvíře. Ari asi neumí házet.

,,Mám otázku." zeptala se Ari po cestě.

,,Poslouchám," odpověděl Karl i když se soustředil na řízení.

,,Chodíme spolu?" vyslovila otázku Ari.

,,To celkem dost záleží na tobě." namítl Karl.

,,Takže jo?" zeptala se.

,,Tak jo, přítelkyně." zasmál se Karl. Ari se usmála, přičemž si hladila Buffy, která jí ležela v klíně.

,,Wow, to jsem neslyšela dlouho." přiznala se Ari.

,,Jinak, doma tě čeká překvapení." oznámil jí Karl.

,,Ty jsi umyl nádobí a uklidil?" zeptala se natěšeně Ari.

,,Řekl jsem překvapení, ne zázrak." odpověděl Karl sarkasticky.

,,Tak jaké překvapení?" prosila Ari.

,,Nech se překvapit princezno." odbyl ji Karl a věnoval se zpět silnici. Ari chytila jeho ruku a jemně ji sevřela. Karl se usmál a také ji sevřel. Bylo už pozdě večer a mířili domů. Ari se pořád snažila vzpamatovat z traumata pádu do hrobu.

,,Až mi ta sádra zaschne, namaluješ mi na ní něco?" zeptala se Ari.

,,Jasně že jo." odpověděl Karl. Dorazili domů, jen aby zjistili, že výtah opět nefunguje.

,,Já se nahoru s berlema vyškrábu, nemusíš mě no..." nestihla doříct větu když ji Karl vzal do náruče a začal ji nést do schodů.

,,Možná by ses tam vyškrábala, ale pocit deja vu je lepší, ne?" připomněl jí Karl. Měl pravdu. Velmi silné deja vu jí kolovalo v žilách. Vtiskla Karlovi jemný polibek na čelo. Vynesl ji až do desátého patra, ale opatrně, aby ji nezranil nebo nějak nezpůsobil Ariiným rukám žádnou bolest. Před dveřmi ji položil na zem a zakryl jí oči. Odemkl a pomohl jí dovnitř. Pořád jí zakrýval oči a vedl ji dovnitř. Moc to nešlo, protože šla o berlích.

,,Překvapení!" řekl a odkryl jí oči. Ari spatřila nově vymalované a vyzdobené pokoje.

,,Co se tu stalo?" zeptala se překvapeně.

,,Říkala jsi mi že ti ten byt až moc připomíná kousky tvé minulosti. Tak jsem to tu nechal předělat aby jsme mohli začít znovu, společně. Líbí se ti to?" odpověděl Karl přičemž ho Ari silně objala.

,,Miluju tě." řekla mu zavrtaná do jeho hrudi. Pustila ho a o berlích šla objevovat byt. Karl šel do auta pro jejich věci. Pomalu ten byt nepoznávala. Byl pro ni komfortnější. Přibylo spoustu fotek a malých předmětů. Dobelhala se do obýváku a spatřila něco zajímavého. Byla tu velmi podobná výzdoba té, kterou viděla ve svém snu. Najednou ji Karl obejmul zezadu a překvapil ji. Ari se zahihňala a nešikovně se otočila, aby se mu mohla podívat do očí. Do jeho nádherných očí. Jemně ji políbil na rty. Zavřela oči a začala si tu pusu užívat. Uvolnila se a vcítila se do ní. Chytila ho za ruku. Jeho rty byly jemné. Odtáhli se a Ari se znovu zahleděla Karlovi do jeho modrých očí. Pohladil ji po tváři, což ji přimělo se usmát. Vtiskla mu rychlou pusu na rty a šla pokračovat v objevování bytu. Všude byly rozvěsené světelka a u stropu byly nalepené led pásky zářící zeleně. Bylo tu více květin a celkově ta atmosféra jí připomínala ji a Karla. Byla to velmi příjemná změna po bílém bytě bez zvířat, protože její ex byl alergický. Teď tu bylo spoustu různých prolézek a pelíšků pro kočky, nejhezčí momenty zachycené na fotkách na zdech a policích. Byly tu nově i nějaké obrazy květin které Ari milovala nebo dokonce i Youtube buttony. Našla několik, které patřily Karlovi, jeden i její a pak i Dreamovy. Opatrně po nich přejela prstem a usmála se. Její bratr jí chyběl, ale už se přes něj přenesla. Tohle byla úžasná vzpomínka na něj. Bude jí chybět navždy, ale už se tím tolik netrápila. Kolem její nohy, kterou měla v pořádku se jí začala ochomýtat Sylvia.

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat