,,V týmech beach volejbalu 4v4 se dnes proti sobě utkají domácí Destiny Armstrong, Rianna Jollia, Kiara Watson a Kristina Grisa. V týmu zde na návštěvě můžeme potkat Kate Rockwell, Tana Spring, Winona Bardsley a naše favoritka Heidi Mortino. Doufám že si užijete zápas." uvedl Destinin zápas jeden mladý komentátor. Ari ho znala ze školy, byl asi jen o ročník výš.
Destiny měla podání a zvládla ho tak skvěle že její soupeřky nestihly zareagovat, takže jim míč skončil v písku rovnou před jejich nafrněnýmy nosy. Neboli, jak se poté dozvěděli od
komentátora, bylo to takzvané eso. Karl se zvedl a chystal se někam jít.,,Kam jdeš?" zeptala se Ari.
,,Jdu pro pití, co si dáte?" zeptal se jich Karl.
,,Kolu." odpověděla Ari
,,Taky." přitakala Drista. Karl mezitím odešel a zápas se začínal rozjíždět.
,,Pojď Destiny, natři jim ty jejich gelový zadky!" zařvala Drista na hype pro svou nejlepší kamarádku. Destinyinýmu týmu přibyl další bod. Destiny si musela plácnout se svýma spoluhráčkama. Ari na ni byla pyšná. Destiny pak měla další podání, které se jí tady velmi povedlo. Uprostřed zápasu si někdo sedl vedle Ari. Ta se otočila a spatřila vysokého kluka s rouškou na obličeji a rozcuchanými brunet vlasy.
,,Ranboo?" oslovila toho kluka Drista která seděla na druhé straně od Ari.
,,Ahoj, Dristo, ahoj Ari." pozdravil je Ranboo. Pozdravily ho nazpět a on jim začal vysvětlovat co dělá v Miami.
,,No, byl jsem ve Státech za rodičema a měl jsem přestup letadla v Miami a pak mi ten let zrušili. Další letí až zítra večer, takže jsem tu tak trochu zůstal. Pak jsem si vzpomněl že tu má zápas Destiny. Takže jsem vás přišel pozdravit." dokončil své vysvětlování co tam dělá. Pak všichni tři začali fandit Destiny. Ona to velmi oceňovala, ale protihráčky je začaly dohánět.
,,Pojď Destiny, to dáte! Pokud vyhrajete, uvařím vám tolik jídla kolik sníte." povzbuzovala je Ari. ,,Pokud tolik surovin v lokálních Walmartech je." podotkla si ještě jen pro sebe, ale Drista ji slyšela což Ari stálo kopanec do holeně. Začala si to místo třít rukou, protože jí to bolelo. Mezitím ji někdo poklepal na rameně. Ari málem vyskočila z kůže. Za ní stál Karl s třemi skleničkami koly s brčkem a ledem. Ari se ho totiž příšerně lekla. Podal jí a její sestře jejich pití a sedl si proti jejich vůli mezi ně. Ari přehodila svoji ruku kolem jeho ramen a položila mu hlavu na rameno. Všichni čtyři začali pořádně fandit své kamarádce.
,,A tenhle zápas vyhrávají domácí zde z Miami. Hosté bojovali statečně, ale na dívky, co zde jsou na domácí a známé půdě, doopravdy nemají. Oba týmy se dopracovaly k nádherným výsledkům. 3:1 na sety pro domácí. Ještě jednou týmy. Destiny Armstrong, Rianna Jollia, Kiara Watson a poslední hráčka Miamského týmu Kristina Grisa. V týmu který si dnes neodnesl vítězství potkáme Heidi Martino, Kate Rockwell, Tana Spring a Winona Bardsley. " ohlásil komentátor a publikum začalo bouřivě tleskat a příznivci týmu který prohrál dokonce i bučet. Ari, Karl, Drista a Ranboo odložili pití a batohy a sbíhali z tribun aby mohli Destiny obejmout. Destiny byla šťastná. Nejen šťastná že vyhráli, ale také že byla mezi přáteli. Karl, Ari a Ranboo ji vyzvedli na ramena. Destiny teď byla najednou vysoko, ale s její výškou jí to bylo dokonce i příjemné. Měla 160 centimetrů takže to byl najednou výškový rozdíl když ji drželi tři lidé s výškou 175 cm a více.
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanficAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...