Kapitola XXVII <lišče>

75 17 0
                                    

,,Chtěl jsem se omluvit." omluvil se Karl poté co Ari otevřela okno svého auta. Odpustí mu.

,,V pohodě, nebyla to tvoje chyba, to já se nedokázala vzpamatovat z jeho smrti." poukázala Ari směrem k nedalekému hřbitovu.
,,Dnes večer mizím z Miami, vracím se zpět do floridského Melbourne." zavtipkovala o Melbourne, nacházející se na Floridě, Ari. Občas když řekla kde bydlí, lidé si mysleli že bydlí v Austrálii.
,,Jo aha, tak se drž." popřál jí Karl a zmizel ve tmě. Patches zvedla hlavu a Ari vyrazila směr domov svých rodičů. Zaparkovala na příjezdové cestě hned vedle auta jejího bratra, které tam stálo bez újmy pár dní. Patches nechala v autě spát. Pohladila jeho limetkově zelené auto a potichu se dostala do baráku. Ve svém pokoji si pustila písničku Centuries, sbalila si kufr a oblečení, co se jí nevešlo do kufru, dala do tašek. Rozhodla si domů vzít i skleničky od svíček. Mírně je poupraví a pak do nich zasadí květiny. Vzala si i věci co jí připomínaly Claye. Včetně kamenů co jí minule rozbrečely. Nemohly chybět dárky z Vánoc. Klávesnice, schrunchies, kosmetiku, svíčky. Ty co dostala i ty co si koupila. Dál tričko The perfect bitch, nebo kaktus od George, hrnek od Claye a Nerfku od Nicka. Nakonec si vzala květinu kterou si vzala z bytu. Všechno to naskládala do krabic nebo tašek a nanosila do auta. Měla problém s místem, ale pak to tam narvala. Bohužel musela přestěhovat Patches dopředu aby se jí to povedlo, ale zvládla to. Nezapomněla Patches na hračky a pelíšek. Přezula se do pohodlných tenisek, protože se jí z podpatků začínaly dělat puchýře. Nastartovala a vyjela do noci. Po necelé hodině byla na dálnici a byla na své cestě k domovu. V rádiu hrála nepřetržitě uklidňující hudba a Ari se tak po pár hodinách dostala na parkoviště u domu, kde měla byt. Opatrně odnesla Patches výtahem nahoru do míst, kde teď bude přebývat. Byla mírně zmatená, ale brzy si našla zalíbení na Ariiném gauči. Ari následně s pomocí fungujícího výtahu vynosila nahoru zbytek věcí. Následně zalila květiny, které dost skomíraly důvodem její nepřítomnosti. Hodiny na stěně v jejím obývacím pokoji odbily třetí hodinu ranní. Měla by jít spát. Jestli do práce vstává v šest, potřebuje trochu spánku. Nastavila si budík a naposledy skoukla instagramové stories svých přátel. Na Sapnapově účtě objevila Wilbura a Quackityho mírně našrot. Na Dristině zase jak Destiny sedí na ramenou Ranbooa. Musela se zasmát. Destiny byla vždy nejmenší. Nejen že byla nejmladší, ale Clay jí říkal trpaslík. Díky její výšce. Dnes jí tak Ranboo řekl. Urazila se, ale Ari měla pocit že mu střízlivá neodpustila. Ari se vysprchovala, odlíčila a převlékla do pyžama. Během chvíle usla.

♡♥︎♡

Zvuk budíku. Nejhorší věc na světě. Je neděle, ale i v neděli má její obchod otevřeno. Ari se vyškrábala z postele a nasoukala se do legín, trička a svetru. Pak zamířila do koupelny, zakrýt ty nesnesitelné kruhy pod očima a vyčistit si zuby. Když byla hotová, dala si nějakou müsli tyčinku co našla pravděpodobně ještě z doby Babylonu. Nebyla špatná, ale Ari se projistotu nekoukala na datum spotřeby. V práci měla být ve čtvrt na osm. Stihla si ještě udělat kafe aby někde neusla a pak vyrazila si nachystat věci. Ještě než odešla tak nachystala Patches věci vhodné k celodennímu pobytu u ní v bytě. Když Ari odcházela, Patches po ní hodila smutný pohled, který Ari nemohla odmítnout takže si ji vzala s sebou do práce. Nestíhaly, takže místo procházky jely autem.

,,Aaaaah, tady se nám někdo uráčil přijít. A ještě s úkazem fauny i když prodáváme flóru." zavtipkovala Sally. Její spolupracovnice. U pultu se smála Minx.

,,Však jsem ti psala, úmrtí v rodině." vymluvila se Ari.

,,Pak co ta roztomilá kočka, hmmm?" zeptala se Minx. Ari se zasmála.

,,Patches, mám ji na hlídání a neměla jsem to srdce ji nechat doma." odpověděla Ariana. Holky se už nevyptávaly a společně s Ari a Patches šly chystat obchod k dnešnímu prodeji květin. Ari aranžovala květiny před obchodem, vtom si všimla malé věci ležící v květináči. Když si ji prohlédla zblízka, zjistila, že to je malé liščí mládě které vypadalo, že během každé chvíle zmrzne. Ari ho opatrně vzala zahradnickými rukavicemi a odnesla dovnitř. Všimla si jí Minx, která počítala peníze v kase. Ihned si sundala mikinu a zabalila nebohé lišče dovnitř. Bylo zubožené. Sally zavolala na veterinu a veterinář slíbil, že během dne se na lišče přijde podívat. Mezitím mu dali dětskou výživu kterou měla Minx v kabelce, protože po směně šla hlídat děti. Dnes se jim prodávalo dobře. Když Patches zmerčila malé lišče, zvedla se ze svého místa v šuplíku se zahradnickými rukavicemi a šla si lehnout k němu. Zahřívala ho a starala se o něj. Kolem jedné hodiny odpolední přišel veterinář. Byl mladý a hezký, hned se Minx zalíbil. Chvíli přemlouval Patches, aby se uhla, ale pak ji tam nechal. Ptal se Ari, Sally a Minx na otázky a ony mu odpovídaly pravdivě. Opatrně lišče ošetřil a hned ji naočkoval proti vzteklině. Vysvětlil to tak, že to je nebezpečná nemoc. Lišče se probralo. Minx mu znovu dala dětskou výživu a společně se o něj staraly do konce směny. Nejdřív bylo v plánu že si ho vezme Sally ale nakonec si ho vzala Ari, protože se Sylvia, jak ji pojmenovali odmítala odloučit od Patches. Ari ale slíbila že Sylviu i Patches bude brát do práce. Nejdřív se lišče jmenovalo Loki, ale když jim veterinář sdělil že to je holka tak ji pojmenovali jako Lokiho varianta ze seriálu Loki. Mladé lišce se zalíbilo u Ari v bytě. Měla sice mírný strach z výtahu, ale kdo by neměl když jede výtahem poprvé. Sylvia se zabydlela s Patches v kočičím pelíšku. Doktor liščeti odhadoval tak dva až tři týdny. Patches byla pro ni nejlepší adoptivní maminka.

Ari našla fotku Claye. Dala ji do rámečku a postavila na skříňku. U fotky zapálila svíčku. Bylo to něco jako památka jemu. Znovu se rozbrečela. Po tváři jí stékaly vodopády slz. Sesunula se na zem útulného obývacího pokoje v jejím bytu. Následně si tam lehla. Tvrdá podlaha a holka v depresích. Nejlepší duo. Ležela tam dlouho. Pak usnula. Vzbudila se kolem půlnoci. To šla ještě něco udělat než se vrátí do říše spánku. Udělala si lehkou večeři a pak šla ještě chvíli něco dělat na počítači. Specificky hrát Minecraft. Hrála na Hypixelu Bedwars. Hrála solo, protože se jí s nikým teamovat nechtělo. Po nějaké době hraní měla pět výher a tři druhá místa. Šla by už spát, ale někdo jí zazvonil na dveře. Ze své paranoidní povahy šla otevřít, ale s sebou si vzala nůž. Málem zapomněla na setření zbytku make-upu který si rozmazala. Za dveřmi na ni čekalo překvapení, u kterého Ari nečekala že se tu objeví.
,,Karle? Nicku? Alexi? Georgi? Destiny? Ségra? A k tomu další tři který neznám? Víte kolik je hodin? Jak jste se sem vůbec dostali? Pojďte dovnitř." pozvala je dovnitř rezignovaně.
,,Ahoj Ari, eeh proč máš v ruce ten nůž?" zeptal se Nick. Ari měla v ruce nůž. Byla paranoidní, tak co. Posadila je do obývacího pokoje.
,,Kdybyste to nebyli vy, ale znovu se zeptám, co tu děláte?" zeptala se jich když jim dělala čaj.

,,No, kde začít..." začal Nick, ale Ranboo který tam byl s Tommym a Tubbem ho přerušil.

,,Sapnapa napadlo že pojedem k němu do bytu, ale on si zapomněl klíče u jeho rodičů tak ho nenapadlo nic jiného než jít k tobě domů." vysvětloval Ranboo. Ari se na ně všechny podívala a zeptala se.
,,Takže co ode mě chcete? Klíče nebo nocleh?" nabídla jim dvě možnosti. Koukali na ni celkem zmateně.
,,Klíče od bytu Nicka mám, protože tam s ním bydlel Dream a těm dvoum jsem chodila nakupovat, protože byli moc líní to dělat sami. Nocleh vám nabízím protože je kolem půl druhé ráno. Co si vyberete?" nabídla jim přátelskou nabídku.

Jakoby nechtěla jsem to uzavírat takhle otevřeně aleeee přesahovala jsem snad o stovku slov což je pryč z mé normy a z té se nerada vzdaluju. Mám své důvody. Prázdniny se blíží a já jsem ráda že jsem ještě nepropadla z fyziky. Náš učitel nás totiž nic nenaučí. Anyways užívejte poslední dny škol, gymnázij, univerzit nebo času před prázninama protože prázdniny jsou úžasné 2 měsíce. Co to zas melu.
Byeee

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat