Kéžby tyto momenty byly napořád.
Budou? To banda sotva dospělých i nedospělých streamerů a hráčů minecraftu nevěděla. Co ale věděli, bylo kde je další lahev nějakého alkoholu. Ari začal zvonit mobil. Karl se probral a promnul si oči. Ari se zvedla a šla přijmout ten hovor na chodbu.
,,Ari, všechno v pohodě? Zdá se mi že tam máte nějak moc ticho." zeptala se její mamka a z jejího hlasu šla slyšet ustaranost.
,,V poho, nejvíc na mol je Nick a vědělas, že mu je jen dvacet? Máme se fajn, je tu moře." vydrmolila mírně nalitá Ari na svou mamku. Než jí došlo co řekla, její mamka promluvila.
,,Že, já si myslela o tobě jako o střízlivém dítěti. No měj se. Ahoj, a nezbořte dům." Tím její mamka ukončila konverzaci a zavěsila. Ari se vydala zpět do pokoje a posadila se na místo, kde seděla doteď. Karl si na ní znovu položil hlavu a zeptal se.
,,Kdo to byl?"
,,Jen mamka, říkala že ten dům má zůstat pohromadě, alespoň další dvě hodiny." odpověděla. Karl přetáhl deku, pod kterou doposud ležel i přes její nohy. Ari se mírně zavrtěla a zavřela oči doufajíc, že už bude moct spát. Když si myslela že spí, někdo zapnul její televizi, na ní Just Dance a v něm Rasputina. Mírně pootevřela oči jen aby zjistila kdo to je. Sapnap, jak jinak. Hlasitost té písničky vzbudil i Claye, který se k němu v tančení přidal. Ari se plácla do hlavy a Karl vedle ní se zvedl jen proto, aby si z nedalekého stolu vzal zmačkanou plechovku od Monstera a hodil to Sapnapovi na hlavu. Trefil se, ale s Nickem to nic neudělalo. Pořád pokračoval v tom svém hloupém tanečku, který tancoval i ten panáček na televizi. Nick narozdíl od něj pořád padal a smál se. Byla to komedie, jak jinak. Ari se znovu podívala na čas. Půl dvanácté, moc to neubíhalo. Když byli děti, tak před půlnocí stihli sotva tři kola Monopoly. Destiny to naštvalo a pro větší srandu zhasla. To začal padat i Clay. Ari si sedla k sobě na postel a pozorovala tu pakárnu. Karl si po chvíli sedl k ní a znovu přes ní přehodil deku. Když jejich vystoupení skončilo, vysloužili si potlesk a někdo znovu rozsvítil. Ari se vydala do kuchyně pro něco k jídlu a rovnou tam vzala prázdné skleničky a láhve od vína. Karl jí pomohl. Přeci jenom to bylo deset skleniček a několik lahví. Když to položili na kuchyňskou linku, Karl došel pro ty co nechali v mezipatře, protože tolik rukou neměli. Po chvíli se vrátil a nově přinesené skleničky dal na linku stejně jako ty co přinesl společně s Ari. Ta seděla na kuchyňské lince a jedla jablko. Karl si sedl vedle ní a začali si povídat. Povídali si o všem. O skateboardech, práci a hodně jiných věcech. Potom se Ari rozhodla ty skleničky umýt přičemž jí Karl pomohl. Před tím než se do toho nádobí pustili, si sundali prsteny. Ari začala napouštět dřez vodou a přidala tam krapet jaru. Karl vždycky počkal až Ari umyje skleničku aby ji pak mohl usušit. Ari si do ticha začala broukat písničku E.T. od Katy Perry. Karl ji neznal ale rozhodl si ji během chvíle zjistit. Zadal klíčová slova do aplikace jménem Shazam a nechal to vyhledávat.,,E.T. od Katy Perry?" zeptal se. Ari přikývla.
,,Mohl by jsi přestat hrát na tom mobilu a pomoct mi s tím, když už ses k tomu nabídl?" Napomenula ho mírně, ale kamarádsky Ari.
,,Už zníš jako moje mamka." podotkl Karl a začal sušit skleničky, které Ari umyla. Za tu poznámku na něj cákla bublinky. Karl se zasmál a dosušil poslední skleničku, kterou mu Ari podala. Vypustila vodu ze dřezu a usušila si ruce. Pobrali si svoje prsteny a vydali se nahoru. Hrála se flaška. Po Clayovým, ne moc dlouhým přemlouvání, se přidali.
,,Pravda nebo úkol?" zeptala se Destiny Quackityho na kterého to padlo.
,,Úkol," odpověděl bez dlouhého přemýšlení
,,Tak jo, nesmíš do půlnoci promluvit." prozradila Quackitymu jeho úkol Destiny. Jelikož byla půlnoc za tři minuty, byl to snadný úkol. Zatočili znovu. Padlo to na Ari a Nicka.,,Pravda nebo úkol?" zeptal se Nick. Ari měla v hlavě jasno.
,,Pravda." odpověděla jednoznačně.
,,Co jste dělali s Karlem v té kuchyni?" zeptal se šibalsky opilý Sapnap. Ari věděla, že tato otázka padne, ale tak brzo? Ari v rychlosti vymýšlela něco smysluplného.
,,Myli nádobí, povídali si." odpověděla na rovinu Ari. Clay si jí změřil pohledem. Pomyšlení na to, že by jeho sestra měla něco s jeho kamarády ho děsilo. Nejen proto, že byl Karl starší o rok a necelý měsíc ale kdyby jí zlomil srdce. To by nezvládla a on by se s ním už nedokázal kamarádit. Bodlo ho to u srdce. Odpověd jeho sestry byla upřímná.
,,Vážně?" zeptal se sarkasticky a zvídavě zárověň Sapnap jako by jí nevěřil.
,,Ari mluví pravdu." postavil se za ní Karl.
,,Můžete se jít podívat dolů, jsou tam ty skleničky umyté." dodal jenom aby upřesnil pravdu. Nick kývl na George, který tam ihned vyrazil. Než se vrátil, začaly venku prskat ohňostroje. Drista doběhla pro prskavky a s pomocí svíček je zapálili. Byli před domem a Sapnap začal rozlívat karibský rum. Dokonce i Dristě a Destiny. Když se vrátil George a potvrdil Ariino tvrzení, tak mu Nick nalil. Všichni si popřáli Šťastný nový rok a napili se z panáků kde byl Karibský rum. Drista to málem vyprskla a Ari se zašklebila. Zbytku to moc neudělalo, ale nebylo to něco co by dokázali pít denně. Poté co chvíli pozorovali ohňostroje z různých směrů se odebrali zpět dovnitř a rozešli se zpět do svých pokojů. Tina pomohla Ari uklidit čurbes z postele. Zbytek nechaly na ráno. Ari nachystala deku a polštář na menší pohovku u ní v pokoji. Tina si mezitím udělala hygienu a dala rychlou sprchu. U Ari v pokoji byla hromada plná prázdných různobarevných plechovek od Monsterů a prázdných Caprisunů. Byly tam i krabice od pizzy a nemělo by se zapomínat na pár lahví od šampusu a vína. Poté co Tina opustila koupelnu, se tam nahrnula mírně ospalá Ari. Dala si horkou sprchu a pak se odlíčila. Šestnáct, skoro sedmnáct hodin vzhůru mělo své následky. Vypadala jako kdyby probděla poslední týden. Dala si na svoji pleť krém určený k oživení obličeje. Už se cítila lépe. Vyčistila si zuby a odskočila si na záchod. Došel jí tu toaletní papír. Bude ho tu muset doplnit. To udělá až ráno, samozřejmě. Sundala si ručník a nasoukala se do pyžama. Začala si sundávat prstýnky. Až teď si všimla že má jeden navíc. Byl očividně Karlův. Asi si ho omylem vzala, když si je ve spěchu cpala ty své na prsty. Ráno mu ho vrátí. Nasypala je do krabičky kde je uchovávala, protože kdyby si Patches vyrazila do její koupelny, nemusela by je už najít. Ari samozřejmě. Patches by je buď někam schovala nebo je nedejbože snědla. Ari vyšla z koupelny a všimla si Tiny, která už spala. Zhasla a opatrně se vydala ke své posteli. Lehla si a zjistila že jí na mobil přišla zpráva. Byla od Karla...
,,Klidně si ho nech, jestli chceš. Jinak dobrou noc jestli ještě nespíš."
,,Díky"
,,Dobrou noc"
Už neodepsal. Ari to mrzelo, protože se s ním dalo celkem dost dobře povídat. Odložila mobil a zavřela oči. Přemýšlela. Co když se líbí Karlovi. Její bratr se přece taky zamiloval do staršího kamaráda. Tyto myšlenky jí pronásledovaly než usla.
Hmmmm, že já bych měla začít dělat otevřenější konce. No nevím jestli jste to zaregistrovali aleeee každá kapitola která je násobkem šesti (šestá, dvanáctá atd.) je z pohledu Karla. Nechtěla jsem kapitolu dělit na šest různých pohledů protože to je knížka Ari. Jinak těšte se že jejich meetup nebude normální. Asi všeeee...
BYEEEE
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanficAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...