Políbila ho...
Byl to zvláštní pocit. Horší bylo, když jí došlo, že Karl pusu neopětuje. Odtáhla se přičemž zamumlala ,,Promiň, neměla jsem to dělat." a zmizela ve tmě. Karl ji jen sledoval jak mizí její silueta z jeho dohledu. Ari brečela. Po tom co udělala, se nesnášela. Mohla mu to jen říct. Byla si tak jistá, že to s Karlem cítí stejně. Asi se zmýlila. Tmou se snažila dostat na nejbližší autobusovou zastávku. Za chvíli už seděla v autobuse. Byla na cestě do Miami. Domů.
Slz se jí hrnuly po tváři proudy. Nemohla pomalu dýchat. Autobus byl skoro prázdný. Vytáhla mobil. Bylo tam oznámení z Karlova streamu. Otevřela Twitch a podívala se na délku streamu. Minuty neseděly. Stream trval hodinu a půl, ale tam bylo o deset minut víc. Ari si myslela, že to byl jen glitch, ale radši si pustila posledních deset minut. Bylo tam to, co hlavně nechtěla aby bylo. Bylo tam jak ho políbila. Každá vzpomínka na to byla bolestivá. Ari si utřela slzy do rukávu a zavřela oči. Spát ale nemohla. Pokaždé se jí v mysli objevil on. Na další zastávce někdo nastoupil. I přes prázdný autobus, neznámý člověk si sedl vedle ní. Ari se otočila a spatřila dívku, tak o dva roky mladší než ona sama. Ari si otřela slzy.
,,Jsi v pořádku?" zeptala se ta dívka konejšivě. Ari zavrtěla hlavou.
,,Nemusíš mluvit. Ublížil ti někdo?" zeptala se na další otázku. Ari popotáhla.
,,Ne, ale..." odmlčela se Ari ,,Nevím jestli já jsem neublížila jemu."
,,Komu si myslíš že jsi ublížila?" položila jí další otázku ta dívka.
,,On je to můj kamarád. Nebo doufám že po tom co jsem udělala ještě bude. On má dneska narozeniny a on se mi líbí, ale nevěděla jsem jestli se líbím i já jemu. Tak jsem ho políbila ale on to neopětoval takže jsem mu asi zkazila narozeniny." vysvětlila Ari s bolestí v srdci.
,,To bude v pořádku. Určitě tě má rád taky jen mu to ještě nedošlo. Takoví jsou kluci. Vždycky jim to trvá. Jinak já jsem Annie a ty?" uklidňovala ji Annie.
,,Ari." špitla.
,,Krásné jméno." pochválila jí Annie její jméno.
,,Tvoje je hezčí." zasmála se Ari. Někoho jí připomínala, ale nevěděla koho. Dlouhé tmavé vlasy, britský přízvuk, hnědé oči a obličej, který byl podobný někomu, koho dobře znala. Nevěděla ale komu je Annie tak podobná.
,,Kam putuješ?" zeptala se pro změnu Ari.
,,Miami, můj starší bratr tam teď je. Pořád oplakává svého mrtvého boyfrienda. Kam ty?" odpověděla Annie.
,,Taky Miami. Potřebuju utéct od svých problémů a taky jsem dlouho nebyla u rodičů." řekla Ari. Něco se jí na Annie nezdálo. Byla milá, ale Ari na ní něco nesedělo. Ari si s ní povídala než vystoupily. Annie vystupovala dvě zastávky před ní, takže Ari měla čas na přemýšlení. Annie jí na sebe dala kontakt. Spíš kontakt na vše na co si vzpomněla. Instagram, Snapchat, TikTok, telefoní číslo, Discord, Twitch a e-mail. Na víc si naštěstí nevzpomněla. Ari se podívala na její instagram. Tam se jen potvrdily její teorie. Z toho jak Annie mluvila jí to začalo docházet. Annie je mladší sestra George. Ari se podívala na čas na svém mobilu. Tapeta ji ale znovu rozbrečela. Byla to fotka, co vyfotila včera ráno. Bylo skoro pět ráno, takže nemohla říct dnes. Na té fotce byl Karl, který byl v nové mikině, kterou mu koupila k narozeninám a v narozeninové korunce, kterou byl donucen mít alespoň na tu fotku. Držel v náručí Patches, Buffy a dokonce i Sylviu, které měly mašličky kolem krku a ocásku. Všichni čtyři vypadali hrozně roztomile, tak si je Ari dala na tapetu. Slzy se jí opět kutálely po tváři. Vystoupila z autobusu a dala si sluchátka na uši. Pustila si svou go-to-sad písničku. Byla to píseň Lovely od Billie Eilish. Slz měla plné oči, ale nechtěla přestat. Potichu šla do domu kde vyrůstala. Ari klíče nechala v autě, ale zase nechtěla budit své rodiče, tak to vzala oknem jako obvykle. Nikdy si ho nezamykala. Její výlety, když byla teenager, tomu jen nasvědčovaly. Vylezla kousek po okapu a pak otevřela okno. Uvnitř ji čekalo nemilé překvapení. Její otec se vzduchovkou a její mamka s pohrabáčem. Oba v pyžamech.
ČTEŠ
Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)
FanficAri se konečně zbavila toxického vztahu, když díky svému bratru potká milého kluka, do kterého se hned zamiluje. Život jí ale často nehraje do karet a svýma smaragdovýma očima nevidí, že by se dožila dalšího rána. A kolik lidí ztratí, než bude konec...