Kapitola VII <Vánoční pohoda>

154 18 6
                                    

Ari hned poté co dohrála hardcory s Karlem a předešlé bedwars ním, Purpledem a Wallibearem šla dolů do obývacího pokoje a už musela jít pomáhat s večeří. Byl krocan, tentokrát už mrtvej. Jejich mamky se ho snažily nacpat do trouby. Krocan očividně odporoval, protože jim to až příšerně nešlo. Ari se jim snažila pomoct, ale i tak krocan nechtěl dovnitř. Ari přeběhlo v mysli pár myšlenek, jak ten krocan musel být vypasenej. Skončilo to tak, že ho zkusili odnést do kuchyně Nickových rodičů. U nich ho do trouby dostali. Jak nečekaně. Byly teorie jestli mají větší troubu nebo ten krocan to tam neměl rád. Vrátili se zpět do kuchyně Ariiné mamky a začali dělat oblohu. Po chvíli přišel George, že jde taky pomoct. Zdobil vánoční pudinky společně s Ari a Destiny. Taťka Ari s taťkou Dest už přinášeli krocana.

,,To zdobení pudinku zabere tak dlouho, nebo máte rychlotroubu?" zeptala se zmateně Ari.

,,No spíš oboje," začal vysvětlovat otec její kamarádky co teď ujídala vařenou mrkev z věcí na ozdobu krocana. Dest se narovnala, protože většina očí z kuchyně směřovala na ni. Ari jen zavrtěla hlavou a mezitím přišel Clay ve svetru s rolákem. Ten mu upletla jeho mamka předloni, Ari má taky svůj, ale je jí krapet velkej. Sebral z tácku kousek cukroví a dal si ho do pusy.

,,Co se tu děje?" zeptal se zmateně.

,,Ále nic, jen taková Vánoční pohoda." odpověděl mu George a objal ho. Ari přišla zpráva. Byla od jejího ex. Asi si ho zapomněla zablokovat.

,,Arianko moc mi chybíš a nikdy jsem tě neměl opouštět. Podvedl jsem tě jen protože jsem byl debil ale když mi dáš ještě jednu šanci neudělám to. Změnil jsem se a miluju tě."

,,Moc dojemná zpráva ale nekaž mi těma tvýma lžima Vánoce. Jo a počkej zeptám se na něco... To byl někdy vztah?? Já jenom že si se mi nastěhoval do bytu a hrál sis na velmi na dobrého boyfrienda kterým jsi nikdy nebyl. Sorry a sbohem."

Ari mu odepsala trochu víc toxickou zprávu a zablokovala ho.
,,Co se tak šibalsky usmíváš?" zeptala se Destiny.
,,Nic jen ex mě chtěl zpátky," odpověděla jí Ari šťastně že se ho zbavila.
,,No a co?" ptala se pořád zvědavá Destiny.
,,No poslala jsem ho někam. Jak jinak." odpovídala Ari znovu poté co začala znovu pokračovat ve zdobení pudinku. Destiny se už nevyptávala a pomáhala jí s pudinkama. Clay vytáhl z ledničky vaječný koňak a napil se. Jeho mamka mu vlepila jemný pohlavek ve smyslu že to je k večeři a odhrnula mu kousek roláku. Stočila svůj pohled k Georgovi, který jen pozvedl ramena a na obličeji se mu zrodil omluvný pohled. Zavrtěla hlavou a šla zdobit a porcovat krocana. Během chvíle se jejich mamka naštvala a poté co Clay nenechával ten koňak být a hodila po něm citrón. Bohužel byl nakrojený a zasáhl Claye přesně mezi oči. Zaječel a švihl sebou o zem. Ari podotkla něco o palačince kterou smažil když mu bylo jedenáct. Ta se rozplácla na zemi když frajeřil a chtěl ji obrátit ve vzduchu. Když dodělali večeři jejich mamky jim dali půlhoďku na to aby si mohli dělat co chtěli mezitím co oni nachystají stůl na večeři. Dristu napadlo hrát na schovku a první hledala ona. Ari se schovala do skříně na kabáty a nohy si dala do mamčiných starých kozaček. Našli ji jako poslední a jako prvního hráče neboli dalšího hledače, Sapnapa, našla její mladší sestra ve sprchovém koutě. Destiny byla u Ari v pokoji pod postelí a naštěstí tam Ari neschovala dárky. George a Dream se schovali za pohovku. Sapnap začal hledat a jako první našel Ari. Schovala se pod stůl v jídelně, ale odhalila ji její mamka když na ní ječela aby odtamtud okamžitě vylezla, jenomže kolem šel Nick. George byl schovaný u ní v pokoji na místě kde byla minulou hru Dest. Dream a Drista byli ve sklepě za regálama s marmeládou. Destiny našel až jako poslední na půdě. Schovala se tam do krabice od myčky. Další hru hledala Ari. Po dopočítání domluveného času šla hledat. První našla George který byl v garáži a schovával se za autem. Další byla Destiny která se schovala na chodbě za stojanem na deštníky. Následně našla Nicka u Dristy v pokoji namáčklého mezi skříní a postelí. Chvilku mu trvalo než se odtamtud dostal. Dreama našla zanedlouho poté u něj v pokoji pod postelí. Jediná už zbývala její mladší sestra. Už několik minut pročesávali jejich dům vzhůru nohama. Ven bylo zakázáno chodit protože by se pořád museli převlíkat. Znuděně se posadila na deku která byla umístěna na gauči. Když dosedla, zaslechla vypísknutí. Ari vyskočila, protože si myslela že si pravděpodobně sedla na Patches ale z deky se začala hrabat Drista. Ari se jí omluvila a všichni se odebrali na večeři. Už tam na ně čekali.

,,Jo, a než usednete ke stolu všichni slibte že po sobě nic nebudete házet nebo se hádat. Nechceme si přece zkazit nejhezčí večer v roce. Georgi, ty to taky slíbíš a Drista s Ari a Clayem obvzlášť hlasitě." strýsnila je jejich matka, jenomže už si Ari s jejíma sourozencema a kamarádama vyměňovala pohledy směřující k pořádné bitce s jídlem. Nakonec odpřísáhli že nic takového dělat nebudou. K jídlu je čekala polévka, krocan, vaječný koňak a šumivé víno. Když namočili své lžíce do polívky tak se Ari omylem podařilo kopnout Claye kterého to dost naštvalo, protože následně po ní hodil svíčku z adventního věnce. Naštěstí ji nikdo z bezpečnosti nezapálil jinak by už se mohli ohřát, protože se jí Ari vyhla. Rodiče se radši mírně skrčili, protože Ari po svém dvojčeti mrskla raffaello kuličku, kterou dělala společně s Dristou devatenáctého prosince. Obtiskla se mu na svetr přičemž ji vzal a hodil po ní zpátky. Ari se také rozpleskla na mikině a když ji po něm chtěla hodit zpátky zjistila že se jí tam přilepila a nejde dolů. Ze vzteku po něm hodila lžíci a jak to její bratr nečekal tak se mu trefila na čelo. Začal se mu tam rýsovat obtisk kovové lžíce. Jejich otce to přestávalo bavit tak na ně zařval

,,Uznávám že vás ty hádky a přestřelky baví a že jsou sranda, ale už fakt stačí. Clay už dneska dostal dvakrát na čelo."
,,Třikrát, flákl jsem se v tom sklepě o regál." vyvrátil tvrzení svého otce Dream

,,No, to je putna, ale jde o to že pořád válčíte. Není večeře nebo obědy kdyby tady nepoletovalo jídlo. Chovejte se jako lidi a normálně se najezte!" seřval je jejich otec a pokračoval v jídle. Ari zvedla ruku jako ve škole.
,,Co potřebuješ, Ari?" zeptala se její mamka.
,,Lžičku," odpověděla stydlivě a zastuděně že se musí ptát poté co tu svoji mrskla po svém dvojčeti. Její mamka jen zavrtěla hlavou ve smyslu, proč panebože jsem si pořizovala děti, a podala jí jednu ze stojánku na příbory uprostřed stolu. Ari jen zamumlala ,,Díky" a pustila se do polévky. Měli mušličkovou protože jinou snad nejedli. Když ji dojedli pustili se do krocana. Trvalo jim nějakou dobu než snědli alespoň polovinu. Když ho s úsilím dojedli tak je jejich mamky poslaly převléct do svátečního protože dvojčata byla špinavá z bitky a zbytek měli mikiny a tepláky.

Ari vyrazila do svého pokoje a ze skříně vytáhla modro-růžové hedvábné šaty. Měla je na maturák a teď by si je ráda vzala. Oblékla se do nich a přes ně si dala ladící korzet. Doladila to pár náhrdelníkami a náramkami. Byl čas na účes a na to si zvolila vlněné vlasy. Navlnila si vlasy a pinetkama je upravila do něčeho co by se dalo popsat jako účes Hermiony z čtvrtého Harryho Pottera na Vánočním plese. Poslední byl na řadě make-up. Se šminkama kouzlit uměla velmi dobře a na jejích víčkách to také vypadalo dobře. Zakončila to všechno učesáním obočí, řasenkou a linkama. Normálně se nelíčila až tak výrazně ale Vánoce jsou Vánoce. Už chtěla opustit svůj pokoj, ale všimla si že nemá náušnice. Vytáhla svoji menší šperkovnici a po ne moc dlouhém vybírání si vybrala malé růžové náušnice ve tvaru lilií. Nasadila si je a na tvář si razítkem natiskla malou růži. To razítko dostala loňské Vánoce od Destiny.

Byla připravená.

No kde začít... Asi tím že jsem překročila svoje minimum slov které mám na 1200 a teď tam je minimálně o stovku navíc ale já nevěděla kde to odseknout. Těšte se až budou rozbalovat dárečky, hehe. Co si myslíte že má Dream pro George nebo co dostanou zbytek postav? Nahoře v obrázcích je krocan kterého měli k jídlu. Za mě asi všeckooo.

Byeee

Smaragdy✔️ (Karl Jacobs FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat