" '3 Mart 2019' Bugün abim Kadir Erdoğan öldürüleli tam 3 yıl oldu. Sizce abisi eli kanlı bir katil tarafından öldürülmüş birisi. Katil olabileceğini düşündüğü birisini savunur mu Sayın hakim. Asla. Hayat bana kimseye güvenmemeyi öğretti. Yeri geldi bana gelen müvekkileri reddettim, aç kaldım ama yine de şüphe duyduğum kimseyi savunmadım."
Hakim yüzüme bakarken, ben başım dik bir şekilde kendimden emin cümlelerle konuşmaya devam ettim.
"amacım burada duygu sömürüsü yapmak değil. Zaten ona da ihtiyacım yok. Size sunduğum deliller gayet yeterli. Karşı tarafın müvekkilinin suça ortak olduğunu anlamaya. Benim müvekkilimi kaç kez rahatsız etmiş ve evine kadar takip etmiş."
Yanımda oturan müvekkilime baktığımda bana minnet dolu gözlerle bakıyordu.
Hakim biraz düşünüp önündeki dosyalara son kez baktığında karar anı için hepimiz ayaklanmıştık."evet, Ceylan Karasu'nun Hamit Yıldırım'ın onu takip ettiği ve fiziksel şiddetlerde bulunduğuna dair bulunduğun şikayetin ardında yapılan araştırmalar ve avukatının savunması ile, Hamit Yıldırıma 3 yıl 7 ay hapis cezasına saptırılmıştır"
Ve işte o tahtaya vurulan karar sesi ile gülerek müvekkilime sarıldım.
Yine adalet iyi kötü bir şekilde sağlanmıştı. Ve buna sebep olabilmek çok güzel bir histi.Mahkeme salonundan çıkarken topuklu ayakkabımın çıkardığı o ses bana bir gururdu. Çünkü başarımın verdiği özgüven ile yürümek dünyanın en gururlu şeyiydi.
"abiimmm"
Geldiğim mezarın başında yine abim gibi kokan toprağı sevdim. Elime biraz alıp burnuma götürüp ciğerlerimi doldurdum kokusu ile.
"seni çok özledim be abim. Alışamıyorum bir türlü yokluğuna"
Gözyaşlarım pıt pıt düşmeye başladı.
"bugün sana veda etmeye geldim. Yani kısa bir süreliğine korkma."
Gözyaşlarımı silip zorla tebessüm yerleştirdim dudaklarıma.
"seni, bizden alan o şerefsizin yerini öğrendim. İstanbul'a kaçmış. Buradan ona müdahale edemem. Oraya gidip bulacağım onu. Bizzat onu kodese ben sokacağım. Onu o delikte acı çekerken görmediğim sürece içim soğmayacak abi."
"biliyorum. Benim kardeşim böyle cani değildi diyorsun ama. Bak iyi olduk da ne oldu. Onlar seni benden aldılar."
Yazgı yerinden kalkıp yüzünü temizleyip derin bir nefes aldı. İçindeki intikam duygusunu bir türlü bastıramıyordu.
İçini soğutması için gittiği İstanbulda onu neler bekliyordu habersizdi...Selammmm
Ayol bi hikaye için baya heyecanlandım haa.Ama çoooooook yoğunum bu ara. Meriniz işe başladııııı 💃💃
Hem staj hem de kısmi zamanlı işe. Hadi bakalım. Kafamızı kaldırmaya vakit yok djdjdjdj
Ama yine de şuralara gelip sizi ihmal etmemeye çalışıyorum ya. Yani ne kadar seviyorum sizi siz düşünün 😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun
Teen FictionSavcı olan Onur Suvaran üniversitede tanıştığı ve ilk aşkı olan biricik sevgilisi Asya Demirel'i amansız bir hastalıktan kaybedince tüm dünyaya küsüp sadece işine odaklanan acımasız ve sert bir savcı olmuştur. Hayat ona öyle bir oyun oynar ki. İlk a...