38

1K 67 30
                                    

Onur

"oğlum deli etme beni gel diyorum lan"

"lan işim var manyak herif anlamıyor musun. Bir saate davam var Onur"

"bana bak Yiğit o davadan sonra gelmezsen kardeşimin yüzünü göremezsin duydun mu beni"

Yiğitin anında sesi soluğu kesilmişti. Yaa Yiğit edendi seni böyle adan ederler. Bulduğum ilk otele girmiştim. Yazgı ve Ezgiyi resmen benden almışlardı. Ben onları ailelerine kavuşturayım aikesi benden alsın. Oh be.

"oğlum Yazgıyı resmen aldılar vermem dediler lan. Kızı ailesine kavuşturayım dedim ben onlardan oldum. Gel işte isteyeceğiz kızı"

"la havle ka havle"

"yok la havle mevle çık gel işte"

"fena mı sizde biraz imkansız aşk yaşarsınız. Karadeniz'in en hırçın ailesinib kızına vurgun İstanbul'lu kibar çocuk. Hahhahah mükemmel oldu lan yıllarca gülerim ben buna"

"sen de kardeşimi isterken ben sana bir güleceğim göreceksin Yiğit. Zorlama kardeşim. Hadi bekliyorum seni"

Telefonu suratına kapattıktan sonra bende onun arkasından elbette gülecektim. Görürdü o pis herif.

Telefonu tekrar elime alıp Yazgıyı aradım.
Açmaz sanarken telefon ikinci çalışta açıldı.

"alo Yazgı ne yaptınız resmen kovdu beni deden ya"

"aradığınız Yazgıya şuan ulaşılmay. Lütfen bir daha denemeyiniz"

Telefon kapandığında şok içindeydim. Yok. Resmen aldılar ya Yazgıyı. Ulan nereden geldik buraya diyesim geldi. Hemen de ağızımın kayması peki. Kendine gel Onur.
Ama ne güzel oldu be. Ne güzel kavuştu. Sığınacak bir yuvası oldu güzel gözlümün.

Çalan telefonu bakmadan hızla açtım. Yazgı görü döndü diye düşündüm.

"alo abi neredesin sen ya"

Arayan yazgı değildi. Modum anında düşse de Damlasuyu da özlemiştim.

"Karadeniz'in puslu yayalarındayın Damlasu. Sen ve Yiğiti düşündükçe kendimi buralarda buldum. Ne oldu abicim"

"sen ciddi misib"

"hangisi için karadenizde oluşum mu diğeri mi"

"abiiii"

"ever evet karadeniz deyim. Ama sizin ilişkiniz için değil. Bak sinirlendim gene siz ya. Sen ve yiğit. O herif gelsin önce onu bunun için döveceğim"

Damlasuyun sessizliği ile ne yaptığını anlamıştım.

"bir yandan ona mesaj mı atıyorsun. At ama o herif buraya gelecek Damlasu sakın engel olma. Hatta sende gel. Aynen tek Yiğit ile olmaz. Bir kadının da yanımızda olması gerek"

"abi ne oluyor korkuyorsun beni"

"korkma güzelim. Yazgıyı isteyeceğiz sadece"

"NEEEE"

"bağırma kız kulağımın dibinde"

Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp hapörlöre aldım ve yatağa uzanarak konuşmaya devam ettim.

"sen ciddi misin. Bu harika. Ama karadeniz ne alaka"

"aaaa ama Damlasu yiğit anlatmadı mı sana"

DilhunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin