YazgıÖnümdeki raporları masama yaymıştım ve hepsini tek tek inceleyip bir şeyler daha bulamay çalışıyordum.
Dün gece Onur savcının evine gitmemdeki sebepi sonuçlandırmak istiyordum. Çok yaklaştığını hissediyordum.Akşam serhatla da tartışmıştık zaten. Ona kızmıştım neden beni takip etti diye. Hadi takip ettin neden olay çıkarıyordu ki.
Hatrıma geldiğinde yine sinirlenip örgümden firar eden saçımı hırsla sokmaya çalıştım ama sürekli düşüyordu. Sinirli olduğum için gözüme daha çok batıyordu saçlarım.
"uff girsene bee"
Kafamın üstünde bir el hissettiğimde irkilip baktım. Yiğit sandalyemin ucunda ayakta durmuş kafamı tutmuş bana gülerek bakıyordu.
"sakin ol şampiyon. Saçlarını yolmaya değmez hiç bir dava emin ol"
Yiğite bakıp tebessüm ettim. Onun böyle kafamı tutması hoşuma gitti. Abimde böyle yapardı.
"hadi kalk öğle arası oldu. Çıkalım bir hava alalım"
"yok ya ben şunları halledeyim"
"saçmala Yazgı kalk hadi"
"aynen yazgı ya geldiğinden beri kalmadın sandalyeden. Valla bütünleşeceksin sonra"
Melisa ve Berk de gelince yerimden istemeyerek de olsa kalktım.
"tamam geliyorum."
Dosyaları düzenleyip kalktım ve peşlerine takıldım. Koridora çıktığımızda kapının önünde elindeki ceketi ile çıkan Serhatı gördük. Berk ve Yiğit ceketlerinin önleirni iliklediler.
"merhaba sayın hakimim"
"merhaba arkadaşlar. Rahatsız olmayon ya. Cidden geriliyorum böyle durumlarda"
Serhat güler yüzü ile Yiğit ve Berke bakarken gözleri benimkilerle buluştuğunda hala ona olan kırgınlığım yüzünden gözleirmi kaçırıp önden yürümeye başladım.
Serhatın çocuklara size eşlik edebilir miyim dediğini duymuştum ve onlarda kabul etmişti tabi ki. Sonuçta koskoca hakime hayır diyebilirler miydi.Onlar arkamdan gelirken bir anda koluma birisi girmişti. Dönüp baktığımda Melis yüzünde kocaman bir gülümseme ile bana bakıyordu.
"hayırdır aranız limoni mi"
Kimi kast ettiğini tabi ki de anlamıştım. Ona bakarak konuşmaya çalıştım.
"yoo nereden çıkardın"
"hadi ama Yazgı, serhat hakim gözünün içine bakıyor sen gözleirni kaçırıyorsun ondan"
Melis yüzüme gülerek bakarken bende ona bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun
Teen FictionSavcı olan Onur Suvaran üniversitede tanıştığı ve ilk aşkı olan biricik sevgilisi Asya Demirel'i amansız bir hastalıktan kaybedince tüm dünyaya küsüp sadece işine odaklanan acımasız ve sert bir savcı olmuştur. Hayat ona öyle bir oyun oynar ki. İlk a...