35

883 69 34
                                    

10 dakikadır yanımda sessizce duran adama pür dikkat bakıyordum. Duş alıp gelmiş öylece yanımdaki koltukta oturuyordu.

"Onur konuşacak mısın artık"

"seni iyi görünce, gerçek mi hayal mi anlamaya çalışıyordum. On gündür bunun hayalini kuruyordum çünkü"

Söyledikleri ile dudaklarım yukarı doğru kıvrıldı.

"gerçek. Gerçeğim. Geçti artık o günler"

"geçti değil mi"

"hıhı. Sende üzme artık kendini lütfen"

Onur gülümseyerek koltuktan kalkıp yanıma geldi. Yatağın boş kalan kısmına oturdu ve elimi ellerinin arasına alıp dudaklarıına bastırdı. Uzun bir öpücük bırakıp bana döndürdğ bakışlarını.

"seni çok seviyorum Yazgı. Öyle bit şey ki içimdeki. Sevgi, sadakat, aşk veya sevda. Adı her neyse içimi kavuran bir kor gibi. Ama o olmayınca sanki içimdr bir tipi başlıyor. Üşüyorum. Yalnız hissediyorum kendimi. Ne ara bu kadar bağlandım sana bilmiyorum. Ama bildiğim tek şey bundan asla şikayetçi değilim"

Gözlerinde kaybolmayı seviyordum. Uzun uzun yeşil harelerine baktım.

"özledin galiba"

"çoook. Ama en son yeşil harelerinden alevler çıkıyordu. Bana bağırıyordun"

Kazadan önceki kazamız hatrıma gelmişti aniden. Onur ne demek istediğimi anladığında gözleri kısıldı.

"özür dilerim. Ama ne yapayım bende kıskanç bir adamım işte."

Onurun ellerinin arasındaki elimi çıkarıp bu sefer ben ellerimin arasına aldım.

"kıskanmayan erkeğin erkekliğinden şüphe ederim demiş Hz. Ali. Ama kıskanırken de karşınızdaki kadını da kırmayın emi"

Onur kocaman gülerek suratıma baktı. Eli ile yanağımı tuttu.

"kıskanmayacağıma söz veremem ama seni kırmamaya çalışacağım"

Onur'un çocuk gibi davranmasına kıkırdamıştım.

"seni seviyorum Onur Suvaran"

Onurun gözleri büyürken dudakları da yıkarı doğru büyüdü.

"bende seni çok seviyorum Yazgı Erdoğan"

🌱🌱🌱

"ya tamam Onur indirebilirsin artık"

"yatağına kadar kucağımdasın Yazgı boşa söylenme"

Hastahaneden taburcu olduğumda Onur araba ile bizi getirmiş. Arabadan inerken de birden kucağına almıştı. Şuan evimize girmiştik ve beni odama götürüyordu.

"eveet işte geldik"

Yatağıma konulduğumda Ezgi de hemen gelmişti. Arkamdaki yastıkları düzeltti.

"hah rahat mısın ablam"

"iyiyim iyi."

Onur ayakkabılarımı çıkarmaya yardım etti. Üzerimdeki ceketi de aldı.

"bir şey ister misin"

"su getiriyim mi ablam"

"aç mısın yemek yapalım hemen"

"aynen"

Ezgi ve Onur'un soru bombardumanları başımı ağırttı.

"bir durun. Sadece biraz dimlenmek ve yalnız kalmak. Lütfen"

İkiside şaşkınlıkla bana bakarken ben bunaldığımı belli ederek bakıyordum.

"vay be uyandığı gibi bıktı bizden"

"ezgiii hemen duygu sömürüsü yapmaz mısın"

Ezgi pes edercesine dudaklarına fermuar çeker gibi yapıp odamdan çıktı.

Onur onun arkasından bakıp gülerken bama döndüğünde ona yanıma oturması için işaret ettim.

"oturmadan şuradan bir defterim vardı onunla bir kalem verir misin"

Onur dediklerimi yapıp yanıma oturdu. Elime aldığım defteri açtım ve üzeirne tarihi  ve saati yazdım.

"ilişkimizin ilk günü 9 Ocak 2022 saat 18.24"

Onur yazdıklarımı okuyunca gülümsedi.

"bugünü yazdım çünkü biz bugün gerçekten biz olduk."

"haklısın"

"şimdi ise sırada şarkımızı seçmek var. İlk günümüzde bizim nasibimize nasıl bir şarkı çıkacak bakalım"

"o nasıl olacakmış"

Telefonumu alıp sevdiğim radyo kanalını açtım. Bir şarkının bitişine denk geldik. Sıradaki şarkıyı bekledik.

"evet sevgili dinleyicilerim sıradaki şarkımız İstanbuldan geliyor. Uzun zamandır buralarda yoktum sevdiğim adamı yokluğum ile üzdüm. Bu şarkı benden ona gelsin diyen Yazgıdan Onur'a gelsin"

Onur duydukları ile şaşkınlıkla bana baktı. Gözleri anında parlarken benim de gülümseme büyüdü.

"sen, sen ne ara ya."

"yiğit sağolsın"

Onur ile birlikte şarkıyı dimlemeye başladık. Bu şarkı iç dünyamın aylardır yaşadığı fırtınaları yansıtıyordu.

Teninin üzerinden kayan bi buzdur
Uzak bakışlarım
Hiç izlememiş olsaydım bu filmi
Canımı acıtırdı

Ama seni bilmek
Seni bilmek, seni bilmek
Beynimde bi kurşun seni bilmek
Seni bilmek, seni bilmek
En büyük ceza

Her anın aklımda, her kıvrımın
Sanmasınlar asla, seni benden ayrı
Savrulur savrulur, saçlarında hayatın
Seni sorsunlar benden, bi’ tek ben anlarım

Her anın aklımda, her kıvrımın
Sanmasınlar asla, seni benden ayrı
Savrulur savrulur, saçlarında hayatın
Seni sorsunlar benden, bi’ tek ben anlarım



Heyyyyyo
Az kelimeli kısaaa bir bölüm olsa da sizleri çok özledim be ne edeyim. Nasıl bu ladar bağladık biz beeee.

Bu arada hep erkekler bi romantik olacak ayol. Romantik Yazgı ya aşığımmmm.
Keyifli okumalar ballarım. Dram bölümler geride kaldı arrık eğlence başlasın💃💃

DilhunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin