7.

541 13 2
                                    

O týden později
Zrovna nám zkončila škola. Je pátek, poslední hodina a já bych někoho snědla, jak velký mám hlad. Holkám jsem samozřejmě řekla, jak se vyvýjela celá situace. Všechno do detailů. I to, jak chutnají Dominikovy rty.

Vyjdeme ze školy a před budovou stojí tátovo auto a on se o něj opírá. Kouká do mobilu, ale jak se k němu začnu blížit, zvedne hlavu. „Tati, co tu děláš?" Objímám ho. „Přijel jsem tě vyzvednout. Nebo máš nějaké rande?" Rozhlížel se, ale viděl jen nějaké zvědavce. „Možná tak s mým žaludkem." Zasmála jsem se, když se ozval. „Dáme si oběd?" Jen jsem kývla na souhlas. „Už musím jít, měj se Veru, na shledanou." Řekla Julča. „Ahoj." Zavolali jsme na ni zároveň. Sedla jsem si za tátou do auta a jeli jsme do nejbližší restaurace. „Co nového ve škole?" Zeptal se, když jsme si objednali. „Ani nic." Usmála jsem se.

„Vím, že jsi část kluků už viděla, ale nechtěla by ses seznámit se všemi? Bude se chlastat." Řekl, když zaplatil. „Ráda, ale co na to řekne máma?" „Bude ráda, že na chvíli vypadneš." Zasmál se. „Určitě ti to dovolí. I já jsem tvůj rodič, takže se nemusíš ptát mámy." Pohladil mě po paži. Jeli jsme domů, abych se převlíkla. Dala jsem si černé kraťásky a batikovaný crop top, který jsme s mamkou dělaly o prázdninách. Máma nebyla doma, tak jsem jí napsala sms že jedu s tátou do Pardubic, aby se nebála. „Hele, všichni tam budou starší než ty. Nejmladšímu, Hasanovi, je 25. Bude se tam pít, tak to nepřežeň. Máma by nám pak dala. S nikým nikam nechoď a na šuk řekni ne. Nic neber a když řeknu že konec, tak konec. Půjdeš spát." „Beru na vědomí. Lepšího tátu jsem nemohla dostat." Silně jsem ho objala.

Po dvou hodinách jízdy jsme dorazili. Už ode dveří byl cítit alkohol a cigarety. „Cigarety a trávu už vůbec nezkoušej." Šeptl ke mně. Kývla jsem na souhlas a šla za ním.

„Oficiálně vám představuji moji dceru." Zařval na všechny. Najednou bylo ticho. Všichni na mě koukali a prohlíželi si mě. Byla jsem trochu ve stresu. „Ahoj." Usmála jsem se na ně. Všichni byli tak v tátovém věku. Plus mínus. „Čau. Pojď za náma." Zazubil se na mě JS. Toho jsem znala z tátového vyprávění. „Jsem Jakub, ale všichni mi říkaj JS nebo velký Jakub." Podal mi ruku. „Táta mi o tobě říkal. Jsem Veronika." Jeho ruku jsem přijala. Seznámila jsem se ještě s Hasanem, Andreasem, Zootem a teď mě táta vedl za Radkem.

„Čau," vešel dovnitř. „Vole, jsi slepý?! Nápis nade dveřmi svítí!" Řekl trochu podrážděně. „Jdu ti představit dceru. Buď trochu slušný, vole." Popostrčil mě dopředu. „Jsem Veronika." Usmála jsem se. „Radek. Ale klidně mi říkej Decky. Máš talen jak tvůj táta?" Skenoval mě pohledem. „Neřekla bych." Zasmála jsem se. „Určitě má. Zkus něco Veru." Pobídl mě Dominik, který tu něco nahrával. Táta mi podal telefon s jeho diskografií a já si vybrala písničku Jeď tvrdě nebo Jeď domů.
„Nemůžu chill, nemůžu relax
Rodina potřebuje jíst, my musíme dělat
Musíme votáčet, musí to sypat
Včera sem dal mámě 100 tisíc na účet
Předtim zas třicet, předtim padesát
Říkala, že mi to splatí časem
Říkám jí mama dělám to pro tebe, rodina je svatá
Předtim ses starala, teď se starám já
Kdykoliv bude potřeba, sem tady pro tebe, mi volej
Nikdy mi nebylo líp, než tam dole, dochází mi drink, mi dolej,"

„Ta je moje. Máš talent." Usmál se na mě táta. „Ten text, je to pravda?" Otočila jsem se na něj. Bylo vidět, že neví jakou část myslím. „Jak říkáš kolik táců jsi dal babičce." „Je. Je to pravda. Nebyli jsme na tom nejlíp. Ale o tom až jindy. Běž za kluky, hned jsem u tebe." Usmál se na mě.

Když jsem za nimi přišla, všichni se usmívali. „Co se stalo?" „Nechali jste otevřený dveře. Vážně máš talent." Oznámil Zoot. „Dáš si s námi?" Zeptal se mě Tomáš, který mýchal nějaké pití. „Určitě, ale jen trochu." Posadila jsem se k velkému Jakubovi. „Viděla jsi už moji dceru? Už má 6 roků." Ukázal mi na telefonu fotku roztomilé malé holčičky. „Ta je milá." „V září jde do školy. To nerozdýchám." Chytl se za hlavu. „To zvládneš. Moje malá už půjde do třetí třídy." Oznámil Koky. Taky mi ukázal jeho dceru.

Tomáš všem donesl pití a všichni jsme si přiťukli. „Fuj! Do píči, Kováči. Co jsi s tím udělal?!" Naštval se velký Jakub. Ale měl pravdu. Bylo to hodně divné. I ostatní kluci se zašklebili. „Tomáš zas mýchá pití? To jste se neponaučili z minule?" Objevil se tu táta a vzal si ode mě skleničku. „Fuj, Tokáči!" Povzdechl si. „Tak pardon, když vám to nechutná." Zvedl ruce do obranného gesta a odešel.

Po chvíli už všichni měli Becherovku, a já ji měla s Coca Colou. Táta nechtěl, abych se opila, ale to se mu podle mě nepovede. Po půl hodině, kdy už se mi začínal motat jazyk, jsem šla najít Dominika. Vůbec jsem ho dneska neviděla. Byl na balkóně a kouřil. „Ahoj." Řekl, když jsem vešla za ním. Ani se na mě nepodíval, kochal se nočními Pardubicemi. „Čau." Sedla jsem si za ním. Podal mi cigaretu a já si ji nejistě vzala a potáhla si. Nevím, jestli to od někoho ví, ale s Julčou a Paťkou jsme jednou zkusily cigarety. Občas si dáme, ale nic extra. Potáhla jsem si znovu a znovu. „Nech mi něco." Zasmál se a já mu ji vrátila. Dominik od někud vytáhl Fernet a vodku 42. Smýchali jsme to dohromady a všechno to začalo. Všemu jsem se smála. Povídali jsme si s Dominikem o všem možném.

„Co tu děláte?" Objevil se tu táta, zrovna když mi Dominik nabízel nějaké drogy. „Do prdele, Dominiku! Nemůžeš jí dávat xannax! Jeblo ti?!" Zvýšil na něj hlas. Dominik na to nic neřekl. Jen se za tátou zavřely dveře, zase mi podával ty drogy. „Jaké to má účinky?" „Skoro žádné. Vůbec o tom nebudeš vědět, klid. Uklidníš se." Vzala jsem si a zapila to fenetem. Chvíli se nic nedělo, pak se všechno začalo motat. Smála jsem se a Dominik mě donutil si vzít ještě. Najednou mě začal hladově líbat a dostával se mi do kalhotek. Byla jsem tak opilá, že jsem tomu nemohla zabránit. Hlavně jsem ani nechtěla.

Vešli jsme dovnitř a všichni se na nás koukali. Začali jsme se smát a táta k nám hned přišel. „Tohle se vyřeší až ráno. Teď to nemá smysl. Běž spát." Povzdechl si.

Dominik mě dovedl do jeho pokoje a přitlačil mě na dveře. Líbal a svlékal mě. Jen ve spodním prádle mě položil na postel a dělal mi cucfleky po celém těle. Sundal mi spodní prádlo a na každý kousek holé kůže narazil, tam udělal další cucák. Podal mi kondom, abych mu ho nasadila. To bylo poslední, co si pamatuju.

Jsem tu po delší době s novou kapitolou! Jak se vám líbí? Stane se něco mezi Veronikou a Dominikem? Co myslíte?

Take me back [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat