Vzbudila jsem se a Domča ještě spal. Držel mě v medvědím objetí a já byla šťastná. Vstala jsem z postele a šla udělat snídani. Dělala jsem vajíčka, když se kolem mého pasu obmotaly velké potetované ruce. „Sluší ti to v kuchyni." Políbil mě na tvář a vzal si svůj talíř. U nějakého seriálu na netflixu jsme se najedli.
„Dnešní plán je následující. Chtěl bych zajít do posilky, ale je to na tobě. Pak studio a nějaký oběd. Neboj se, pizza už to nebude. Zajdeme ven se projít a pak třeba film? Jak bys chtěla." Krásně se na mě usmál. „Ta posilka není špatný nápad. Můžu se přidat?" Dlouho jsem nebyla v posilce. „Jasně, to bude super." Dlouze mě políbil.
Už jsem byla nachystaná a čekala na Dominika. „Jsem tu." Usmál se, když vběhl do chodby. Hned se obul s vyběhl z bytu. Sedli jsme do auta a za chvíli vystupovali před vysokou budovou.
Převlékli jsme se a sešli se u běžících pásů. Nejdřív jsme se protáhli, a pak začali běhat. Vyzkoušela jsem snad každý stroj. Zrovna jsem se snažila přitáhnout na bradlech, ale nešlo mi to. „Děláš to špatně, kotě." Objevil se u mě Dominik. Stál za mnou a chytil mě za boky. Pomohl mi vyskočit a z části mě zvedal. „Jde ti to." Řekl povzbudivě.
„Dáme společnou sprchu?" Zeptal se Domča, když jsme dojeli domů. Jen jsem kývla na souhlas. Zalezli jsme do koupelny a začali se svlékat. Když jsem na sobě měla jen spodní prádlo, Dominik mě začal líbat a dělal cucfleky na krku. Rychle mi sundal poslední kousky oblečení a zapnul sprchu. Dopadaly na nás horké kapky vody a smáčely naše těla.
Usušili jsme se a lehli si do postele. „Kotě? Chceš už sex?" Řekl po chvíli, když jsem mu ležela na hrudníku a obkreslovala tetování. „Musím o tom popřemýšlet." Provokativně jsem si sedla na jeho klín a začala hýbat boky. Hladila jsem Dominika po hrudi a dělala mu malé flíčky. Jeho vzdychy mě předsvěčili, že to dělám správně.
Dominik to nevydržel a položil si mě pod sebe. Sundal mi triko, které jsem měla na sobě a jeho rty líbali každičký kousek mé kůže. Ruce se přesunuly na vnitřní stranu stehna a lehce mě hladily. Byly čím dál víš. Přes látku kalhotek mě začal hladit a já prvně vzdychla. Nevydržel to a už jsem na sobě nic neměla. Dostal se k mému citlivému místečku a moje vzdychy šly slyšet přes celý byt. Jemně mě hladil.
„Dominiku!" Vzdychla jsem. Pohyby jeho prstů se nedaly zvládat. „Děje se něco, Veru?" Moc dobře věděl, co se děje. Jeho doteky se děly. Byla jsem na něj celá nažhavená, tohle mi nemůže dělat. Líbal mě v podbříšku a konečně se jeho prsty ocitají ve mně. Začne s nimi pohybovat a já vzdychám. „Niku!" Vzdychnu a zaklonila hlavu. Blížím se k vrcholu a on to moc dobře ví. Zrychlí ještě víc, ale následně zpomalí. Pořád to opakuje.
„D-Dominiku, p-pro-prosím." Žádám ho. Zrychlí a v ten moment jsou mé svaly na chvíli v křeči. Je to ale příjemné. Hlasitě se nadechnu a otevřu oči. „Ale my ještě neskončili." Políbí mě na krk. Nechápu co tím myslí. „Vem si můj dick, mám rád když plivneš." Zanotuje a já pochopím. Sundám mu boxerky a jak chce, tak plivnu. Dám ho do úst a začnu kouřit. Podle vzdychů mi to jde.
„Babe," Zarazím Dominika. „Ne, Dominiku už nemůžu." Hlasitě oddechuju. „No ták. Bude se nám to líbit. Slibuji." Šeptá mi do ucha. „Zkusme to." Já teda kývnu na souhlas a Dominik na nic nečeká. Chytne mě za boky a ocitne se ve mně. Paty zarývám do matrace a škrábu ho po zádech. „Bože! Dominiku!" Zakláním hlavu. Na krku mám nové cucfleky a naše pánve do sebe naráží čím dál častěji. Tahám Dominika za vlasy a hlasitě vzdychám. Celá jsem v křeči a třesou se mi nohy.
Dominik se vedle mě svalí a nic neříká. Jen se na mě dívá a hlasitě dýchá. „Byla jsi boží. Sex s tebou byl dokonalý." Políbí mě do vlasů. Takovou lichotku jsem nikdy nedostala, a tak zrudnu studem. Dominik mi podá jeho triko, které si obléknu a přitulím se k němu. „Dobrou noc Dominiku." Dám mu pusu na tvář. „Dobrou, ty moje dračice." Hladí mě ve vlasech. Jsem tak vyčerpaná, že hned usnu.
Zdravím s novou kapitolou. Překonala jsem se a napsala tuhle scénku😂vůbec mi to nejde, tak doufám že se vám to líbilo. Protože už toho víc nebude. See ya soon
ČTEŠ
Take me back [DOKONČENO]
Fanfiction„My jsme spolu vážně spali? Jako měli sex?" Řekla jsem se strachem a chytla se za hlavu, jak mě bolela. „Nevím, jestli to víš, ale jsem tvůj otec. Chci ti jen říct, že mě mrzí, že jsem o tobě nevěděl dřív. Že jsem se o tebe nezajímal. Pokusím se to...