31.

329 18 0
                                    

Je poslední den školy a s Julčou si jdeme pro vysvědčení. Dneska má táta s Dominikem show ve Varech, takže plán na večer je jasný. Místo Radka jim bude Nobody dělat sety a nějaký ten zvuk.

„Veronika Sedláčková." Třídní řekla moje jméno a já si šla pro vysvědčení. Jedna čtverka a to z chemie, jak dvojky a jedničky. I ta trojka se tam párkrát objevila.

Zrovna jsme byly v kavárně na pití. Byly tu snad všechny holky ze třídy. Domlouvaly jsme se, co si večer oblíkneme, protože před koncertem budeme mít menší párty u spolužáka na zahradě.

Byl večer a já čekala na Julču před domem. „Pohni, nestihneme bus!" Křičela jsem do okna. Konečně vylezla z domu a moc jí to slušelo. Měla riflovou sukni a bílý top. Vlasy vyčesané do vysokého culíku a vysoké converse boty bílé barvy.

Našly jsme zahradu spolužáka Maxe a vydaly se za známými hlasy z naší třídy. Ostatní už seděli v kroužku u ohně a samozřejmě všichni pili. Hned jsme se připojily a doputovala k nám vodka. Pořádně jsem si lokla a poslala flašku poslala dál. Pili jsme a kouřili, jak kdybychom měli zítra umřít. Na zemi se povalovalo čím dál víc lahví od alkoholu a krabičky od cigaret.

„Je čas jít!" Ozval se Max a vypnul hudbu. Uhasili jsme oheň a šli jsme. Ani pořádně nevím, kam jsme šli a jak jsme se chtěli dostat na show. Čekali jsme na autobus, který měl každou chvíli dojet. „Kurva, kde ten starý křáp je?" Naštval se opilý Petr. „O kom mluvíš?" Ptala se Terka. „No o tom busu zasraném. Nikde není." Rozhazoval rukama. „A já myslel že se bavíte o té matikářce. Ta je taky dost stará. Ty její kecy jsou nejhorší. To je furt samé Maxmiliáne, buďte zticha! A toho mobila chci na svůj stůl. Učte se matematiku, ta je důležitější než biologie." Hned se rozčiloval. Ale má pravdu, je to jedna z nejhorších učitelek na škole. Lituji budoucí prváky, protože bude jejich třídní.

„More posby byl vysličeny!" Křičel opilý Petr, když jsme uviděli autobus. „Jeden student. Ne! Kolik nás je?" Zasmál se, když říkal řidiči, o lístek. „Do piče! Nás je?! Je nás 20. Tak těch dvacet lístků." „Tak to bude 200 mladý pane." Smál se mu řidič. „Každý dejte dvacku. Ne! Dvacet je málo. Teda...moc." Byl mimo. My všichni jsme byli mimo. „Každý deset korun." Řidič si z nás udělal dobrej den. Zabrali jsme půlku autobusu a vyjeli. Kluci se minimálně stokrát zeptali, jestli jedem správným směrem, protože se všichni těšili na show.

Nevím jak, jsme se dostali pod stage, ale všichni jsme stáli v prvních řadách. Už tu byl Nobody, za kterým měl za chvíli přijít táta s Dominikem. „Hej hej hej! Vary, jste tu?!" křičel táta, který vyběhl na stage. Ozval se jásot. Všechny holky ječely.

„Ten Dominik je tak hot. Musím jít po show do backu, doufám že dáme sex." Slyšela jsem nějakou holku za sebou. „Půjdeme obě. Třeba dáme trojku." Slyšela jsem i její kamarádku. „Myslíš že je dobrý v posteli?" „Určitě. Proč by tam jinak měl tolik holek. A myslíš...že ho má velkýho?" Ptala se ta druhá. „A co myslíš?" „Péro vole!" To už jsem nevydržela.

„Dominik je zadaný. A hlavně, přijde vám v pohodě, rozebírat, co má v kalhotech?! Mně teda ne! Že s ním budete mít trojku?! To já budu ta, na kterou se ráno usměje a políbí. Vy dvě to rozhodně nebudete!" Odfrkla jsem. „Ty jsi jako kdo?" „Ta je od Nika. Nebuďte na ni hnusné a radši jděte pryč." Objevil se tu Max. To bych od něj nikdy nečekala. „Naser si." Prskly ty holky a odešly. „V pohodě?" Zeptal se a objal mě kolem ramen. „Díky." Objala jsem ho.

Show už skončila a já s Julčou a Tobiášem jsme seděli v backu. Ostatní buď nechtěli, nebo byli tak mimo že ani svět nevnímali. „Zlato?" Objal mě Domča kolem pasu. „Ano? Copak Domi." Políbila jsem ho. „Pojď se mnou na chvíli ven." Odtáhl mě ven. To bylo poslední co jsem si včera pamatovala.

Vítám vás u nové kapitoly! Co si myslíte, že jí Dominik řekne? Těšíte se na Kruhy & Vlny od Nika s Yzem? Protože já nemůžu dospat😂

Take me back [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat