Vzbudila jsem se se šílenou bolestí hlavy. Netuším, co se včera dělo, ale chtěla jsem mít sex s Dominikem. Asi to ale neklaplo? Protože mě právě táta drtil v objetí a spal.
Musela jsem zvracet, jak blbě mi bylo. Vstala jsem z postele a utíkala do koupelny. „Do prdele!" Zanadávala jsem si pro sebe. Někdo tam byl. Konečně se otevřely dveře a v nich stál velký Jakub. „Tos to teda přehnala." Smál se mi, když jsem měla hlavu v záchodě. „Nech ji vole." Slyšela jsem rozespalého tátu. „Všechno dobrý, zlatíčko?" Chytil mi vlasy a hladil mě po zádech. Jen jsem zakroutila hlavou na nesouhlas. „Říkal jsem ti, abys tolik nepila. A to si ještě musíme promluvit o tvém chováním." Sklopila jsem hlavu. „Omlouvám se." „Radši nic neříkej. Dej se dokupy a přijď." Odešel a já si zalezla do sprchového koutu.
Na snídani jsem si vzala suchý rohlík, jak zle mi bylo. Sedla jsem si na gauč a opřela si hlavu o Dominkovo rameno. Před chvíli většina kluků vstala.
„Potřebuju s vámi mluvit." Oznámil táta a probodával nás pohledem. „Já si skoro nic nepamatuju." Zvedla jsem ruce do obraného gesta. Táta nás odvedl do jeho pokoje a posadil na postel.
„Jak jste si představovali, že to kurva dopadne?! Do prdele Dominiku, co bys dělal, kdyby byla těhotná. A to nemluvím o tom alkoholu. Fernet, vodka a xan?! Chceš ji tím doprdele předávkovat?! V životě nepila a ty jí uděláš tohle?! Co tě to do hajzlu napadlo?!" Křičel na nás. Teda spíš na Dominika. „Co se stalo? Vždyť jsem s ním nespala." Netušila jsem. „Ale spala mladá dámo. Nelži mi!" Křikl. „Já nelžu. Nic si nepamatuju." Do očí se mi nahrnuly slzy. Moc dlouho tátu neznám, a tak nevím, jak bude reagovat. Hlavně se bojím, co na to řekne máma. Určitě jí to řekne. Honilo se mi hlavou. „Hele, klid. Probereme to v autě. Už pojedeme, jo?" Držel mě za ramena a díval se mi do očí. Kývla jsem na souhlas.
Zvedla jsem se a vyšla z pokoje. Táta si potřeboval s Dominikem promluvit. „Přežilas to?" Zeptal se mě Tomáš. „Nevím," ještě se mi klepala brada. „Ale táta dost křičel. Asi mi praskla hlava." Zasmála jsem se. „To bude dobrý. Oni ze sebe dostanou ty sprostý slova a na tebe už křičet nebude." Objal mě.
„Děláš si ze mě prdel?! Říkal jsem ti, ať nepiješ a s nikým nešukáš! A drogy? Myslel jsem, že nejsi tak malá, že si vezmeš drogy! Používej tu hlavu, do prdele! Nemáš ji jen na parádu!" Křičel na mě táta, když jsme sedli do auta. A prý že na mě nebude křičet. Pomyslela jsem si. Po tváři mi steklo pár slz. Dívala jsem se před sebe a nic neřekla. „Co mi na to jako řekneš?!" Chytl mě za obličej, abych se mu podívala do očí. Brečela jsem. Sama jsem nevěděla, co se včera stalo.
„Verunko, promiň. Já...bojím se o tebe. Nikdy jsem neměl dítě, dceru. Chci pro tebe to nejlepší. Bojím se, že se ti něco stane. A když jsi s Dominikem, bojím se ještě víc. Nevíš, jak se k holkám chová. Vyspí se s tebou a pak tě odkopne, jak kus hadru. A zdroguje tě. Toho se bojím ještě víc. Prosím, nebreč." Držel mě za ruce a díval se mi do očí. Nic jsem neřekla. Silně jsem ho objala kolem krku. Hlavu jsem si zabořila do jeho ramena a na novo jsem se rozbrečela. Hladil mě po zádech a nic neříkal. „Chci pro tebe být ten nejlepší táta." Zamumlal.
„Koupíme nějaký pití a vyprošťovák, ať to máma nepozná." Řekl táta, když jsme zastavili před večerkou. Koupil mi energeťák a sám si vzal colu. Vzal nějaké léky a zaplatil. „To je hnus." Na obličeji se mi objevila grimasa, když jsem seděla v autě a zapila ten lék.
„Tati, co se včera stalo? Tys říkal, že jsem spala s Dominikem, ale já si nic nepamatuju." Řekla jsem po hodině jízdy, kdy jsme poslouchali hudbu. „Poté, co jste zalezli k němu do pokoje a uslyšel jsem tě, mi došlo, že to byla chyba. Dominik mě sice nazval kazišukem, ale ten dement neměl ani kondom. Co kdybys měla dítě? To už bych mámě nevysvětlil. Vzal jsem tě do svého pokoje a ty jsi hned zaspala." Usmál se na mě.
Zrovna jsme vjeli do naší ulice. „Zůstaneš tu?" Zeptala jsem se, když jsme vystoupili. „Na chvíli. Chci si promluvit s tvojí mámou, půjdeš do pokoje prosím?" Jen jsem kývla na souhlas. „Ty jí řekneš, co se včera stalo?" Zeptala jsem se se strachem. „Jen o alkoholu. Ostatní zůstane mezi námi." Usmál se a položil si ruku na moje stehno. „Ehm...tati?!" Zeptala jsem se, když jeho ruka putovala na vnitřní stranu mého stehna. „Do prdele. Promiň. Jsi tak velká, že jsem se nechal unést." Sklopil hlavu. „To je dobrý." Hodila jsem to za hlavu.
„Tak co, jste celí?" Ptala se mamka, když jsme vešli do bytu. Hned si mě prohlížela, ale dívala se i na tátu. Záleží jí na něm. Aspoň to tak vypadá. „Všechno dobrý." Usmál se. „Jdu napsat Julči." Oznámila jsem a odešla do pokoje. Nechala jsem jim tak prostor, o který mě táta prosil.
Já: Představ si, že jsem se vyspala s Dominikem!
Julča: Už zase?! Ty dračice😼😂
Já: Ale táta tomu zabránil. Výprask byl velký
Julča: Musíme jít ven a všechno z tebe dostanuTak jsme se s Julčou dohodly, že se potkáme už ve tři před domem. „Veru, pojď sem." Ozvala se máma z kuchyně. „Děje se něco?" Zeptala jsem se trochu se strachem. „S tátou jsme přemýšleli. Co kdyby s námi táta bydlel? Jaký na to máš názor?" Oba mě skenovali pohledem. „To by bylo úžasný!" Vypískla jsem. Oni se na sebe podívali. Byli bychom kompletní rodinka. „Holky, co kdyby jste se nastěhovaly ke mně? Je to tam větší. Ale pochopím když nebudete chtět. Verča tu má kamarádky, ale do školy by nemusela dojíždět." Vyrušil táta můj tok myšlenek. „Já bych ale musela dojíždět do práce. Kubi, pojď radši bydlet ty k nám." Řekla mamka a táta kývl na souhlas. „Verčo, chceš vidět babičku nebo máš v plánu něco jiného?" „Domluvila jsem se s Julčou půjdeme ve tři ven. Tak ji ode mě pozdravuj." Jen kývl na souhlas a já se šla chystat. Oblíkla jsem si kraťasy a nátělník. Vlasy jsem stáhla do vysokého culíku a vydala se ven.
„Ahoj," objala mě Julča. „No čau. Kde jsi zase byla?" Venku jsme byly asi do pěti a následně se rozloučily. Jůlie věděla úplně vše. Když jsem přišla domů, lekla jsem se. Na zemi jsem viděla boty a nějaké oblečení, které vedlo až k ložnici. Oni mají sex? Podivila jsem se. Neřešila jsem to a šla k sobě. Pustila jsem si do sluchátek hudbu a četla si.
„Veru, ty už jsi doma?" Podivila se máma, když mě viděla v kuchyni, jak jsem si šla pro jídlo. „Jo, asi půl hodiny." Podívala jsem se, kolik vlastně je. Přesně čas na můj oblíbený seriál. „Můžu se dívat na Euphorii? Už vyšla třetí série." Zaradovala jsem se. Po skoro dvou letech vyšla a já se zase naladila na tu skvělou vlnu. Rue mi chyběla. „Určitě. Dáš si už večeři?" „Jasně." To už jsem pustila televizi. „Co to sleduješ?" Objevil se vedle mě táta. „Euphoria. Skvělý seriál o drogách, alkoholu, lásce a sexu. Prostě středoškoláci." Shrnula jsem dvěmi větami. Táta to chvíli sledoval se mnou, ale následně prohlásil, že je to nuda.
Zdravím s novou kapitolou! Názory? Co si myslíte, že bude mezi Verčou a Nikem?
See ya soon ❤️
ČTEŠ
Take me back [DOKONČENO]
Fanfiction„My jsme spolu vážně spali? Jako měli sex?" Řekla jsem se strachem a chytla se za hlavu, jak mě bolela. „Nevím, jestli to víš, ale jsem tvůj otec. Chci ti jen říct, že mě mrzí, že jsem o tobě nevěděl dřív. Že jsem se o tebe nezajímal. Pokusím se to...