Bohaté Mesto

9 0 0
                                    


Bol podvečer. A ja s Hynnet sme kráčali po chladnom chodníku Bohatého mesta. Keď sme zašli za roh ulice, zadržala som dych. Tak spravila aj Hynnet vedľa mňa. Akurát našim smerom išli strážcovia. Rýchlo som vytiahla z vrecka na kabáte striebornú retiazku, omotala som ňou jednu ruku Hynnet a potom svoju. Hynnet hneď vedela čo robím a začala vravieť zaklínadlo. Retiazka sa rozžiarila a náhle zhasla. Strážcovia po pri nás prešli a až keď sme ich nevideli a nepočuli stiahla som retiazku z našich rúk. Znovu som retiazku dala do kabáta. Keď som sa pozrela na Hynnet, vyvaľovala na mňa tie jej orieškovo hnedé oči.
" Skade to máš?"
pozrela sa na vrecko kde som mala schovanú retiazku.
"Požičala som si to."
"Od koho?"
Povzdychla som si.
"Od jednej čarodejnice."
Pozrela sa na mňa tým jej podozrivým pohľadom a už som vedela, že sa z toho nevykrútim.
"Dobre, požičala som si to od Lexi. Spokojná?"
Začudovane sa na mňa pozrela.
"Ty si bola v Miernom meste?"
"Nie, to mi poslala po Kode."
Moja najvernejšia sova akú som kedy mala. Nikdy mi neroztrhala alebo nedoniesla balík.
Hynnet zjavne odľahlo keď zistila, že som nebola v Miernom meste. Nikto by nemal cestovať do iného mesta ak nemá povolenie. Chcela som si ho kúpiť, ale je fasa drahé. Veď len na päť dní stojí viac ako dvesto zlatých ixrí.
"Mali by sme ísť."
povedala Hynnet.
Ja som prikývla a pobrali sme sa do domu Oka, ktorý bol zdrojom všetkých informácií.

Pomsta Čarodejníc, Férov a Ľudí Where stories live. Discover now