Sedel som na streche. V ruke som si hádzal moju dýku. Bola to moja obľúbená keďže mala čiernu čepeľ a červený kameň zasadený v rukoväti.
Bola ťažšia ako ostatné ktoré mám. Vždy som s ňou trafil cieľ. Na to, že je jedenásť hodín večer, je tu veľmi ticho. Zoskočil som zo strechy a dopadol na chodník. Dnes to nebude nič. Išiel som do bytu v ktorom nikto nebol hádam celé storočie. Všade prach a všetok nábytok na spadnutie. No mne to nevadilo hlavne, že som mal kde prespať. Už sa mi nechcelo spať na strechách bytoviek a domov. Bolel ma celý chrbát z toho. A to mi pri práci nepomáhalo. Zaspal som s dýkou v ruke.
Keď som sa zobudil bolo už ráno. Ponaťahoval som sa a išiel som zistiť či tu niečo je na jedenie. Ak nie v tomto chátranom byte tak niekde v bytovke určite. Dal som si kapucňu aby ma nikto nespoznal a išiel pomaly do druhého bytu. Ľahko som otvoril zámku a potichu vošiel dnu. Nikto tam nebol ale už bolo vidno, že sa tu býva. Otvoril som chladničku a našiel salámu. Vybral som ju z chladničky a poobzeral som sa po nejakom chlebe. Našiel som ho v malom prútenom košíku ktorý bol na stole.
Aj ten som vzal a vyšiel balkonovými dverami von na strechu. Na streche som jedol chlieb zo salámou. Keď ku mne priletela sova mala na nohe list. Vzal som si ho a prečítal.Mala by som pre vás prácu.
Hneď po prvej vete som vedel že ide o ženu čo píše list.
Zaplatila by som vám 100 ixrí.
Ako nie je to až tak veľa ako som mal minule ale je to slušná cena.
Ak moju ponuku prijímate príďte do Mierneho mesta.
Mierne mesto? To až tak ďaleko chce aby som prišiel len za 100 ixrí? No moja zlatá len cesta tam stojí okolo 100 ixrí nieto naspäť. Už som chvel po krčiť list keď som zbadal na druhej strane napísané.
100 ixrí za 3 dni.
A potrebujem vás aspoň na týždeň.Za 3 dni 100 ixrí a keď chce aby som tam bol na týždeň tak 200 aj dačo.
Nie zlé. Ale načo ma potrebuje v Miernom meste na týždeň? Buď potrebuje niekoľkých ľudí zabiť alebo si myslí že mi to bude trvať týždeň. To o mne asi dobre potom nepočula.
No nevadí. Pôjdem až zajtra ešte si musím vyzdvihnúť peniaze za predošlý kšeft. Na malý zdrap papiera som jej napísal.Ponuku prijímam.
Zajtra vyrážam.Priviazal som lístok sove o nohu a ona odletela.
Tak ide sa do Mierneho mesta.
ESTÁS LEYENDO
Pomsta Čarodejníc, Férov a Ľudí
FantasíaAmeli spolu s jej najlepšou priateľkou Hynnet hľadajú informácie o osobe ktorá sa vyzná v jedoch a vie ich aj sama vyrobiť. Tieň, ktorý je záhadou celého sveta Férov a čarodejníc je nájomný vrah. Identita je neznáma. Ameli sa chce pomstiť, vrahovy...