Stvory

3 0 0
                                    

Zobudil som sa do studeného rána.
Bola mi kosa a myslel som si, že som zamrzol na mieste.
Rýchlo som sa prebral, keď som zistil kde sa nachádzam.
Les Stratených a som v nejakej tmavej jaskyni.
Ani neviem ako som sa sem dostal.
Už som tu bol skoro mesiac. A stále neviem aké zvery sa tu nachádzajú. Radšej sa im snažím vyhnúť.
No videl som už niečo podobné vlkovy, no omnoho väčšie. Zver s prednými labami ako panter a zadnými ako jeleň. S prohami na hlave. A najohavnejšie vtáky. Ak sa im tak dá hovoriť. Čierne perie mali polepené dehtom a namiesto očí, mali len vyďobané jamky v ktorých bola zaschnutá krv.
Vyšiel som z jaskyne. Neviem, či tu žije niečo ale radšej sa dlho nezrdžovať. Nechcel som prísť o krk. A hlbšie do lesa som sa neodvážil.
Zatiaľ nie. Stačilo mi, že viem čo sa nachádza tu a nie to hlboko vo vnútri lesa. Keď ma sem hodili nedali mi nič. Žiadnu zbraň ani jedlo či pitie.
Však aj tak zdechne.
No ja tu stále som. A ešte ma doposiaľ nič nezožralo.
Mám tu byť 5 rokov. Ak chcem prežiť budem musieť ísť skôr či neskôr hlbšie do lesa. Možno tam niekto žije. A možno nie. No za pokus to stojí.

Ahojte.
Dnes som ešte pridala z pohľadu Foresta. Keďže teraz vydávam krátke časti, tak som si povedala, že vám dnes ešte jednu pridám.
❤️❤️❤️

Pomsta Čarodejníc, Férov a Ľudí Donde viven las historias. Descúbrelo ahora