Postavy

2 0 0
                                    

Ameli- žije v Bohatom meste. Má rada kvety hlavne ruže. Jej najlepšia kamarátka je Hynnet ktorej verí a má ju rada ako svoju sestru. Je Čarodka.

Hynnet- žije v Bohatom meste neďaleko Ameli. Má rada kľud a relaxuje pri čaji. Má rada zábavu.
Jej najlepšia kamarátka je Ameli a berie ju ako sestru. Je Čarodka.

Jokka- žije medzi Miernym a Chudobným mestom. Má rada bojové umenia. Miluje dobré jedlo. Berie prácu ako zabíjanie ľudí. Ale vyrába jedy na objednávku. Schopnosť : ?
Je poloférka.

Zack- žije na juhu Temného mesta. Nenávidí a zároveň túži po Jokke.
Pracuje ako vrah. Schopnosť : modrý oheň. Je Fér.

Sebastian- žije medzi Miernym a Bohatým mestom. Má rád ženskú spoločnosť. Kamoš s Jokkou. Schopnosť : zem. Je Fér.

Khari- žije v Bohatom meste. Pracuje u svojho deda v obchode s knihami. Obchod meno: Oko. Má rád informácie a knihy. Je Fér.

Drima- žije na severe Temného mesta. Je jasnovidka a na objednávku predáva všetky možné ingrediencie pre čarodejnice. Má rada vrany, perie.

Forest- žije? Je vyhostený v Lese Stratených. Začo? Má rád? Schopnosť : ?

Ahojte.
Chcela som vám priblížiť postavy.
Možno niečo čo vám ich priblíži.
Zaujímavosti o nich.
Čo majú radi. A také zhrnutie, ktoré všetky postavy tu sú zatiaľ. V tomto príbehu.
Ďakujem, že ste sa dostali až sem❤️❤️❤️

Pomsta Čarodejníc, Férov a Ľudí Where stories live. Discover now