Cesta Hynnet

2 0 0
                                    

Nepochopila som ako sa podarilo Ameli presvedčiť tú babu nech s nami ide. Zack nemal nijakú možnosť, teda chcel peniaze a tým sme vedeli, že pôjde.
Ameli ju neorehivorila lebo Tieň chcela ísť aj tak za Forestom.
Ale, ten bol už dávno vonku z tadiaľ.
Neviem ako to je.
No ešte v ten deň ako sme stretli Tieňa nám povedala, že ju nemáme zdržiavať a, že na nás čakať nebude.
Vyrážali sme ešte za tmy.
Samozrejme dvaja Féri a Čarodky.
Féri sú rýchli no a ako sme mali držať krok s nimi?
Nejako mi to nevychádzalo.
My s Ameli sme išli v kočiari a oni doslova behali po strechách.
V živote som toho už veľa videla, ale bežiacich Férov?
A ešte k tomu po strechách budov?
Bože s týmito to bude dlhá cesta a určite nie pokojná.

                    o 2 hodiny neskôr

Ako keby som to zakríkla.
Boli sme akurát v strede Mierneho mesta, keďže Tieňov byt bol medzi Miernym a Chudobným mestom.
Tieň sa niekde vyparila aj spolu so Zackom. (Ešte stále neviem meno tej baby čo má tú prezívku.)
Akože naozaj sa vyparili? To snáď nie je pravda, aj keď od nich by som to čakala. Ameli to vôbec nesralo, s prepačením a len tak, pokojne išla ďalej so mnou v koči. Myslela som, že na ňu nahúkam čo by nebolo práve najlepšie ale aj tak. Niekedy ju nechápem, sme spolu kamarátky už dlho a aj tak ma neprestane udivovať aká je v niektorých situáciách kľudná.
No ja rozhodne kľudná nie som, po tom čo nám zdrhli a to doslova!
Vystúpia som, za pomalej jazdy z koča a išla ich sem priviesť. Ešte síce neviem ako ale privediem ich. Možno urobím kúzlo pátrania.
Ameli za mnou kričala. Asi nech sa vrátim.
No ja som bola pevne rozhodnutá a to keď som, tak ma nikto nepresvedčí.
Kráčala som ulicami.
Uvidela som pekáreň. A pri nej koho nevidím Tieňa.
Toto mi nejako k jej imidžu nejde, ale veď aj ona musí jesť, tak prečo ma to tak prekvapilo?
Rýchlym krokom som k nej podišla.
Hneď som zacítila na mojom boku dýku. To by nebol Tieň.
"Čo tu robíš?"
Tichým, no zároveň prísnym tónom sa ma spýtala.

Ahojte.
Viete ako som dávala časť o postavách? Tak teraz sa tu prejavila Jokkina (Tieňova) chuť do jedla. Keďže Jokka má veľmi rada jedlo. Postupne sa dostanem aj k ďalším novým postavám, ktoré postupne predstavím.
Veľmi sa teším keď ich sem pridám do tohoto príbehu. A teším sa na vaše reakcie na nové postavy. Čo si myslíte o Fosterovi? Alebo o Zackovi?
❤️❤️❤️

Pomsta Čarodejníc, Férov a Ľudí Where stories live. Discover now