6 sᴀʟɪɴᴄᴀᴋ~🍃

147 15 87
                                    

Eveeet uzun zaman sonra heloooww🍃

Bölümün geç gelmesinin sebebi son attığım bölümün hiç okunmaması oldu hala 10 kişi bile okumuş değil. Ama okuyanları daha fazla bekletmemek için yeni bölümü atiyim dedim🍃

Bölüm sınırı ;

10 okuma 50 yorum🍃

Sınır gecilmedigi sürece yeni bölüm gelmiycek 🍃

İyi okumalar bebeklerim 🖤

Annem yaralarımı sarardı. Babam öperdi geçerdi

🍃

İki saattir telefonla bakışıyodum. İzlediğim film bitmişti ve bende Mirza'ya mesaj atmaya karar vermiştim. Ama bı türlü ne yazacağımı bulamıyodum. Neden ona yazmak istediğimi bilmiyodum ama onunla konuşurken kendimi gerçekten iyi hissediyodum. Bı bacağımı titretmeye başlayınca kucağımda ki Gece huzursuzlandı. Pardon premses... Bacağımı sallamayı bırakıp yanımda duran kolamdan bı yudum aldım. Niye bu kadar gerilmiştim ki altı üstü arkadaşıma mesaj atacaktım. Sakin ol Arya abartma. Telefonun kilidini açıp Mirza'nın numarasının üstüne tıkladım. Aklıma ilk gelen şeyi yazıp yolladım.

Arya; Selam arkadaşım:) (01:21)

Mesajı gönderip telefonu koltuğa fırlattım. Evet evet bildiğiniz fırlattım. Ne alaka der miydi? Yada bu saatte niye yazdı diye sorar mıydı? Yada bana kızar mıydı? Tabi kızardı bu saatte mesaj mi atılır. Mesajı geri çekmek için tam telefona uzanmıştım ki bildirim sesiyle hemen elimi çektim. Bu yaptığıma anlam veremeyip telefonu aldım. Bu aralar yaptığım hicbiseye anlam veremiyodum zaten. Kilidi açıp mesajlara girdim tkrr. Mirza yazmıştı. Demekki hala uyumamış. Yada ben uyandırdım.

Arkadaşım:) ; Selam küçüğüm.

Küçüğüm demişti yine ve yine. Artık eskisi gibi kötü hissettirmiyodu öyle demesi. Mesajı daha fazla görüldü bırakmamak için cevap yazdım.

Arya; Hala uyumadın mi?

Arya; Yada ben mi uyandırdım?

Arkadaşım:) ; Yok sen uyandırmadın.

Arkadaşım:) ; Atlas hiç uyutmadı sağolsun.

Arya; Anladım.

Arya; E ne yapıyosunuz ki bu saatte?

Arkadaşım:) ; Oturuyoruz öyle

Arkadaşım:) ; Sen neden uyumadın?

Arya; Bilmem uykum gelmedi.

Arya; Rahatsız mi ettim yoksa özür dilerim

Arkadaşım:) ; Hayır hayır rahatsız etmedin.

Arya; Peki o zaman:)

Mesajı attıktan sonra bikaç dakika görüldü olmadı. Sonra mesaj görüldü oldu ve Mirza bana ses attı. Ne bı dakika bana ses atmıştı.! Telefon elimden düşünce eğilip aldım. Şuan kendimi tekme tokat dövesim vardı. Sesi açıp dinlemeye başladım.

Arkadaşım:) ; *bir ses kaydı*

Arya selam ben Mirza'nın en yakışıklı mükemmel harik- Atlas ver şu telefonu. Ya Mirza aşkım bı dur. Heh işte tanıdın beni demi. Ben Mirza'dan numaranı istedim ama vermedi sen verir misin? Benle de konuş tek kalıyorum ben siz konuşunca. Atlas senin yedi ceddini sikecem ver şu telefonu.

ARYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin