24 ᴀʟɪşᴀᴍᴀᴅɪᴍ~🍃

68 10 9
                                    

Oy verip 🌟 satır arası yorum 💬 yapmayı unutmayın papatyalarım🍃

İyi okumalar:)🍃

🍃

Bölüm şarkısı;
Aslı Güngör- Son öpücük

🍃

Yapamadım işte Arya. Alışamadım zorlamanın bi anlamı yok🍃

🍃

Ne zamandan beri bu kadar kendimden umutlu bi an yaşadığımı hatırlamıyordum. Ama şuan herşeyin çözülmesine çok az bi zaman kaldığını hissedebiliyordum. Sabah erkenden kalkıp psikoloğa gelmiştim. Ona gördüğüm rüyayı anlatınca herşeyi tamamen hatırlamama az kaldığını söylemişti. İlaçlarımı aksatmamam gerektiğini de söylemişti ama ben içmek istemiyordum. Bunu ona söylemedim tabiki.

Şimdi ise parka gelmiş usul usul sallanıyordum. Bu kadar zamandan sonra herşeyin çözüleceğini bilmek tarifsiz bir mutluluktu. Katili bulunca annemde babamda geri gelmeyecekti evet. Ama en azından onları benden alıp beni nefessiz bırakan kimse oda nefessiz kalacaktı. Bu durum beni tatmin etmeye yetiyordu.

Okulun önünde duran arabayla Mirza'nın geldiğini anlamıştım. Onun arabasıydı çünkü. Hemen salıncaktan kalkıp çantamı aldım ve koşarak Mirza'nın yanına geldim. İlk başta beni farketmedi. Arkadan gidip sarılınca dönüp baktı. "Günaydın sevgilim"dedim. Yüzüne bakınca gökyüzü gibi gözlerinin kıpkırmızı olduğunu gördüm.

Kollarımı ondan ayırdım. "Sen ağladın mı?"dedim. "Ağlamadım"dedi ve yürümeye devam etti. Arkada kalınca tekrar hızlıca yürüyüp yanına gittim. "Bisey mi oldu?"diye sordum. Çünkü şuan garip davranıyordu. "Uykum var Arya. Bırakırsan sınıfa girip uyuyacam"dedi ve benim bisey dememe fırsat vermeden sınıfa çıktı.

Atlasa dönünce onunda bana baktığını gördüm. "Noldu ki şimdi?"dedim. "Bisey yok Arya uykusuz"dedi ve oda sınıfa çıktı. Ne olduğunu anlamamıştım. Yine de bisey demeden bende sınıfa çıktım. Yerime otururken Atlasın Mirzanın yanında olduğunu gördüm. Benim yanıma gelmemişti. Ama neden?

Çantamı bırakıp defterimi çıkardım. Kulaklığımıda takıp her zaman ki gibi birşeyler karalamaya başladım. Mirzaya bakınca kafasını koymuş uyuduğunu gördüm. Bikac ders sonra uykusunu alınca eski haline dönerdi. Herkes ayağa kalkınca hocanın geldiğini anladım. Kulaklığımı çıkarıp bende kalktım. En arkada olduğum için fazla göze batmıyordum.

Ders başlayınca kısa kısa notlar tutmaya başladım. Mirza hala yatıyordu. Atlas ise boş boş etrafı izliyordu. O sırada kapı çaldı ve Asel girdi sınıfa. Hoca bisey demeyince geçip yanıma oturdu. "Günaydın"dedim. Defterini çıkarırken bana döndü ve gülümsedi. "Günaydın"dedi. Daha fazla onu da konuşturmamak için derse geri döndüm. Oda kendince not almaya başlamıştı.

🍃

Teneffüs olunca herkes bahçeye inmişti. Gökhan ve Lena da bizim sınıra gelmişlerdi. Atlas Asel'e sarılmış öylece duruyorlardı. Bende Mirza'nın yanına gitmiştim. Ama o hala kafasını kaldırmamıştı. Yavaşça elimi saçlarına değdirince kafasını kaldırdı. "Uyandın sonunda"diyip güldüm. "Uyandırdın Arya."dedi. Ses tonu biraz fazla mı sertti?

Elimi saçından çektim. "Özür dilerim sadece saçınla oynamak istemiştim"dedim. "Oynama saçımla. Rahatsız oluyorum"dedi ve tekrar kafasını sıraya koydu. Öylece kalmıştım. Diğerleri de bize bakıyordu. Normalde Mirza saçıyla oynamamı isterdi. Bugün fazla kırıcıydı. Bisey demeden kalktım ve kendi sırama geçtim.

ARYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin