19 ʟᴜɴᴀᴘᴀʀᴋ~🍃

72 11 56
                                    

Aklıma Lavinia'daki lunapark bölümü geldi... Süm seri sad...

Neyse iyi okumalar papatyalarım 🍃

🍃

Başımı döndüren bu değişik oyuncak değil ki senin kokun

🍃

Uzun uğraşlar sonucu Altas'ı da ikna etmeyi başarmıştık ve şuan lunaparkın önündeydik. "Ay cok heyecanlandım"dedi Asel. "Ya kızım 24 yaşındasın sen kendine gel"dedi Mirza gülerek. "Olabilir. 94 yaşında da olsam heyecanlanırım abi bozuntusu"dedi Asel ve dil çıkarıp kapıdan içeri girdi. "La havle"diyip elimi tuttu Mirza ve bizde Asel'in arkasından girdik.

"Herşeye binmek istiyorum"dedi Asel. "Beraber binelim mi?"dedi Atlas. Ya salak çocuğum kendini affetirmeye çalışıyor. Asel bikac dakika düşündükten sonra başıyla onayladı. Atlas bize bakıp gülümsedi. Mirza bi tepki vermedi. Odun işte ne yaparsın. Ben Altas'a gülümseyince Aselle birlikte bilet almaya gittiler. "Sen neye binmek istersin bebeğim"dedi Mirza. "Bilmem herşeye de binerim"dedim. "Korku trenine bile mi?"dedi sırıtarak. "Evet?"dedim. "Peki o zaman ilk ona binelim"dedi Mirza ve beraber bilet gişesinin önüne geldik.

Atlas bi sürü bilet almıştı Asel onları avucunda tutarken oda ücretini ödüyordu. "Kıza kendini affetirecek diye tüm servetini dökmüş şerefsiz"dedi Mirza. "Sence affeder mi Asel"dedim. "Bilmem"dedi Mirza ve gişede ki çocuğa döndü. Biletleri aldıktan sonra hepsini bana verdi. "Ya ben hepsini nasıl tutayim bi sürü var burda"dedim. "Ellerin çok küçükse ben ne yapayım sevgilim"dedi. "No yopoyom sovgolom vik vik vik"dedim. Dediğim şeye gülüp biletlerin birazını kendi cebine koydu.

Beraber korku trenin olduğu yere geldik ve sıramızı beklemeye başladık. O sırada yanımıza Aselle Altas'ta geldi. "Siz de mi bineceksin"dedi Asel. "Hihim"dedim. "Bence başka biseye binebilirdik"dedi Atlas. "Korktun mu sen"dedi Mirza gülerek. "Ne korkması aşkım kızlar korkmasın diye diyorum ben"dedi Atlas. "Atlas sevgilime yavşama"dedim ve Mirza'yı kendime çekip sarıldım. Mirza saçımı öperken bi yandan da gülüyordu. "Dalin kokulu sevgilim benim"dedi.

O sırada tren geldi. Asel hemen en öne oturunca Altas'ta yanına oturdu. Benle Mirza da onlarin hemen arkasına oturmuştuk. "Ay hadi başlatın"dedi Asel. Trene bikac kişi daha bindikten sonra yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Allahım bismillah"dedi Atlas. "Korkma kardeşim bisey olmaz sana"dedi Mirza. "Dalga geçme lan göt her-hay sikeyim"diye bağırdı birden. Karanlık bi yere girmiştik. "Atlas bağırmasana be"dedi Asel. "Bağırmıyorum ki"dedi Atlas. Ama bunu söylerken bile bağırıyordu. "Kim elledi lan bana"diyen bağıran Mirza'nın sesiyle ödüm kopmuştu. "Ödümü kopardın salak ne bağırıyosun"dedim.

"Sevgiline elliyolar burda sevgiline aloo"dedi. Şuan gerçekten çok komikti. "Atlas saçmalama çıktık zaten aç gözünü diyen Asele döndüm. Atlas kafasını Aselin omzuna gömmüştü. Karanlık yerden çıkınca kafasını çıkardı. "Kim elledi sana aşkım"diye bağırdı Atlas. "Ne bileyim aminakoyim alttan birşeyler oldu"dedi Mirza.

Aselle onların bu hallerine gülerken tren durdu ve indik. "Bi daha sikseler binmem"dedi Atlas. "Ben hiç korkmadım dedi Mirza. "Aynen aynen bana elliyolar diye bağıran da Aryaydı zaten abicim"dedi Asel gülerek. "Çok konuşma bücür. Yürü git oyna"dedi Mirza. "Hadi gel şuna binelim."dedi Atlas ve Aselle birlikte değişik bi oyuncağın yanına gittiler.

Dönme dolabı görünce durdum. Küçükken her lunaparkın önünden geçerken binmek isterdim ama binemezdim. "Mirza dönme dolaba binelim mi?"diye sordum. "Binelim bebeğim."dedi Mirza ve elimi tuttu. Biletimizi verdikten sonra yerlerimize oturduk. Adam çalıştırınca yavas yavas dönmeye başladı. En tepeye çıkınca heyecanla etrafı izliyordum. "Mirza bak herşey küçücük"dedim dönüp. Bana bakıyordu. "Noldu. Başın mı döndü?"dedim. "Benim başımı döndüren bu değişik oyuncak değil ki senin kokun"dedi ve eğilip yanağımdan öptü. Her seferinde kendisine biraz daha aşık ettirmeyi başarıyordu.

Dönme dolap durunca indik. Aselle Atlas poligonların önündeydi. "Hadi gel bizde gidelim"dedi Mirza. Asellerin yanına gelince Atlas'ın karşıdaki hedefleri vurmaya çalıştığını gördük. "O ayıyı bana al okyanus"dedi Asel. Okyanus dediğine göre affetmiş miydi yani. "Tamam cadım söz alacam"dedi Atlas ve bi atış daha yaptı. Çok tatlı görünüyordu oyuncaklar. Atlas bikac denemenin sonunda hedefi vurdu. "Okyanus kazandın"dedi Asel ve Atlas'ın boynuna atladı. Bikac saniye sonra ne yaptığını anlayınca hemen kendini toparlayıp geri çekildi. "Buyurun"diyip ayıyı uzattı görevli adam.

"Bende vurmak istiyorum"dedi Mirza ve elimi bırakıp vurus yerine geçti. "Heh kıskanç"dedi Atlas. "Kardeşim susar mısın?"dedi Mirza. Kardeşim deme lazım olur"dedi Atlas. Artık alışmıştım dakika başı Mirzaya yürümesine. Mirza ikinci atışta hedefi vurmuştu. "Abime bak be reis iste"dedi Asel . Mirza dönüp Asele göz kırptı. "Hangi oyuncağı istiyorsunuz dedi adam. Şu en köşede ki bebeği istiyorum"dedi Mirza. Bebek. Annem. Benimle ilgili olan hiçbirşeyi unutmuyordu. Gözlerim dolmuştu. Bebeği alıp yanıma geldi. "Bebeğime bebek"dedi. Elinden alıp bebeğe baktım. Sonra Mirzaya sarıldım. "Sen benim herşeyimsin."dedim. "Sende benim herşeyimsin küçüğüm"dedi.

Poligonun önünden ayrıldık. "E şimdi neye binelim"dedi Asel. "Sen neye istersen ona binelim cadım" dedi Atlas. "Sen seç bu sefer yengecim."dedi Asel. "Salıncağa binelim o zaman"dedim. Hepsi de kabul ettikten sonra salıncağın önüne geldik. Önce Asel sonra ben sonra da Mirzayla Atlas bindi. Mirza yanıma oturup kemerimi taktı sıkıca. Sonra da bana sarıldı. Salıncak hareket etmeye başlayınca kollarımı açtım ve rüzgarı hissettim.

Boşlukta olma hissini seviyordum. Salıncak döndükçe ben elimde olmadan kahkaha atıyordum. Tam köklerimden kopmusken beni yeniden hayata bağlayan adama baktım. Beni izliyordu yine. Gökyüzü gibi gözlerine baktım bende. "Ömrümün sonuna kadar benimle kal"dedim. "Söz"dedi. Bana bi sürü söz verip hepsini tutan adam. Lütfen bi sözünü de tut ve hep yanımda ol.

🍃

Lunaparktan çıkmış bize gelmiştik. Hayatımın en güzel günlerinden biriydi. Mirza yanımda uzanmıştı. Asel bi koltuğa uzanmış Altas'ta tekli koltuklar da ayaklarını koltuğun koluna uzatmış telefonla oynuyordu. "Okyanus nasıl bi fotoğraf"dedi Asel. "Sen varsın o yüzden mükemmel" dedi Atlas. Mirza kafasını kaldırıp Atlasa baktı. "Hayırdır Atlas. Yavşama kokusu aldım"dedi. "Ben sadece sana yavsatim aşkım yat sen"dedi. Mirza bisey demeden tekrar yattı. "Asel Mert'in hikayesini gördün mü?"dedi Mirza bikac dakika sonra.

"Görmedim dur bakayım"dedi Asel. Atlas ne olduğunu anlamaya çalışır gibi bakıyordu. "Ay yazık"diyip güldü Asel."Aşık sana çocuk"dedi Mirza. "Kim kime aşık"dedi Atlas. Oturduğu yerde dikleşmişti. "Hiç ya Aselin eski sevgilisi"dedi Mirza. "Anladım"dedi Atlas. "Ara bi konus"dedi Mirza. "Ne yapmaya çalışıyorsun"dedi Atlas. "Sana noluyo okyanus"dedi Asel. "Bana noluyo öyle mi noluyo bana"dedi Atlas.

Ayağa kalktı. Ne olduğunu anlamıştm ben ama Mirzada Aselde anlamamak için direniyordu. "Asel çık dışarı"dedi Mirza. "Noluyo Mirza"dedi Asel. "Çık dışarı abicim hadi"dedi Mirza. Asel daha fazla zorlamadan çıktı odadan .Atlas uzun zamandır icinde tuttuğunu bildiğim şeyi söyleyecekti. Hissetmiştim.

"Beni ilgilendiriyor. Aselin herşeyi beni ilgilendiriyor. Çünkü ben Asele aşık oldum. Anladın mı beni Mirza köpek gibi aşık oldum"...

🍃

PATLATTIM BOMBAYI MİSS AJJSJSJS

EN SEVDİĞİM BÖLÜMLERDEN EN BESTİ...🍃🖤

ARYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin