11 ɪ̀ʟᴋ ᴋɪsᴋᴀɴᴄ̧ʟɪᴋ~🍃

128 13 113
                                    

Aslında bu bölüm yoktu birden gelişti aksjsjsjsj🍃

Umarım seversiniz güzel papatyalarım iyi okumalar 🍃

🍃

Yani kalbimi kıranda o onaranda o."

🍃

Küçükken hep psikoloğa gitmek isterdim. Havalı bişey gibi gelirdi bana. Gideyim konuşayım olmayan dertlerimi anlatayım benimle ilgilensinler falan filan. Hatta bikaç defa annemler beni götürsün diye saçma sapan davranmaya başlamıştım. Şimdi dönüp bakınca gerçekten çocuk aklıyla yaptığım şeylere saatlerce gülmek istiyordum.

Gitmek için can attığım yere şimdi gitmek zorunda olduğum için gidiyordum. Hayallerimde ki gibi de değildi zaten. Küçük Arya herşeye pozitif bakıyordu. Ama şimdiki Arya herşeyden elini çekmek üzereydi. Fileli çorabımın üstüne giydiğim siyah eteğimin ucunu düzeltip klinikten içeri girdim.

Mirza'yla aramda geçenleri anlatıp anlatmamakta kararsızdım. Bı yanım anlat rahatla diyordu bı yanım ise Mirza senin özelin anlatma diyordu. Beynimin içindeki sesleri susturup yavaş yavaş çıktım merdivenlerden. Biraz erken gelmiştim bugün. Bikaç kişi daha benim psikoloğumun kapısının önünde bekliyordu. Aralarından geçip boş olan bı sandalyeye oturdum.

Buraya her gelişimde sebepsizce geriliyordum. Artık alışmam gerekiyordu ama alışamıyordum. Bikaç dakika sonra içeriden benim yaşlarımda bı çocuk çıktı. Kendi kendine söylene söylene gelip yanıma oturdu. "Bı sen biliyorsun zaten Allah'ın salağı"diye mırıldandı. Dediği şey beni hafifçe gülümsetti. Çocuğun bakışları beni bulunca gerildim.

"Selam Gökhan ben"diyip elini uzattı. Bı eline bı çocuğa baktım. Sonra da elimi uzatıp bende onun elini sıktım. "Arya bende"dedim. "Güzel isimmiş sevdim. Neden burdasın"diye sordu. "Ben yani öyle gerekiyor"dedim kelimeleri toparlayıp. "Anladım. Bende bı arkadaşımı getirmiştim gece hafta. Ama doktorla anlaşamamış heralde gelmedi bu sefer. Bende doktora söyledim. Başka birine götürün dedi bı kendisi biliyo zaten "dedi. Sıcakkanlı bı çocuktu. Dediklerine tebessüm etmekle yetindim. "Konuşmayı sevmiyosun sanırım"dedi bikaç dakika sonra. "Sevmiyorum fazla"dedim. Başını sallayıp ayağa kalktı. " Başını ağrıttım seninde kusura bakma güzellik görüşürüz "dedi ve arkasını dönüp gözden kayboldu.

Arkasından öylece baktım. Enerjik birine benziyordu. Bikaç kişi daha seanslarını bitirince sıra bana geldi. Yerimden kalkıp eteğimi düzelttim ve kapıyı çalıp odaya girdim. "Hoşgeldin Aryacım. Geç otur"dedi psikoloğum. Masanın önündeki sandalyeye geçip oturdum ve çantamı da sandalyenin koluna astım. "Nasılsın güzelim"dedi. "İyiyim siz"dedim. "Bende iyiyim nasıl gidiyor "diye sordu. "Normal "dedim. "Anlatmak istediğin şeyleri anlatmaya başlayabilirsin"dedi.

Derin bı nefes alıp arkama yaslandım. Anlatacaktım. Birine biseyleri anlatmam gerekiyordu çünkü. "Mirza. Mirza Korel. Anlatmıştım size daha önce. Sanırım artık arkadaşım değil"dedim. "Nasıl yani küstünüz mü"dedi. "Hayır küsmedik. Yani ben küstüm ama dün barıştık. Onuda anlatacam. Ama sanırım ben artık Mirza'yı arkadaşım olarak görmüyorum. Arkadaştan fazla görüyorum "dedim. Yanaklarımın kızardığına yemin edebilirim. Psikoloğum gülümseyerek beni dinlemeye devam etti.

"Onun yanına çok mutluyum. Her hareketini ezberlemek istiyorum. Gülünce kısılan gözleri çok güzel. Saatlerce izleyebilirim sanırım. Bide bana değer verdiğini hissediyorum. Saçımı ördü geçenlerde. Çok güzeldi. Ama bunları ona söylemek istemiyorum. Benimle arkadaşlığını bitirmek isteyebilir"dedim. "O sana nasıl davranıyor Aryacım. Yani arkadaşın gibi mi yoksa daha fazlası gibi mi"diye sordu. "O. Kalbimi kırdı. Hemde çok kırdı. Ama sonra tekrar düzeltti. Yani kalbimi kıranda o onaranda o."dedim. "Neden kırdı kalbini"dedi. "Asel. Kim bilmiyorum ama Mirza için çok önemli biri. Geçenlerde okula geldi. Bizim sınıfa hatta. Sonra Mirza'nın yanına oturdu. Tanışıyorlar önceden. Sarıldı ona. Sonra kızın üstüne yanlışlıkla kahve dikildi Mirza bana soğuk yapıyordu zaten bide öyle olunca benim bilerek yaptığımı düşündü. Sonra küstüm ben ona çünkü kalbimi kırdı. Ama dün geldi gece. Özür diledi. Dayanamadım affettim"dedim.

"Aryacım biliyoruz ki birine güvenmen çok zor oluyor. Mirza'ya bu kadar çok kırılmanın sebebi de ona güveniyor olman. Mirza sana neden soğuk yaptı bilemiyorum şuan. Ama kendini affettirdiyse oda sana değer veriyordur. Asel konusuna gelince kim olduğunu sende bilmiyorsun ama Mirza için önemli biriyse belki çocukluk arkadaşıdır. Yani böyle küçük şeyleri kafana takmamaya çalış. Hatırladığın bişey var mı"dedi. "Hayır."dedim. "Tamam sorun değil Aryacım. Kendini bana bu kadar açtığın için teşekkür ederim. Umarım haftaya küçükte olsa biseyler hatırlarsın"dedi. "Umarım"diyip kalktım. Eteğimin pilesini düzeltip çantamı da koluma taktım. Sonra psikoloğuma başımla selam verip odadan çıktım. Haftaya biseyler hatırlayıp gelecektim öyle olması lazımdı çünkü.

🍃

Klinikten çıktıktan sonra dersimin başlamasına daha bı saat olduğu için her zaman ki gibi okulun karşısındaki parkta gelmiştim. Salıncağa oturmuş yavaş yavaş sallanıyordum. Sabah psikoloğa anlattıklarımdan sonra biraz da olsa rahatlamıştım. Mirza'yı kimseye anlatamıyordum çünkü kimsem yoktu. Bu yüzden bende ona anlatmıştım. Dediği şeyler kafamın içinde dönüyordu. Asel. Çocukluk arkadaşı olabilirdi. İlla sevgilisi olmasına gerek yoktu demi yani.

Biraz daha salladıktan sonra kalktım ve çantamı alıp okula doğru yürüdüm. Az kalmıştı dersin başlamasına. Okulun içine girince koridorda bikaç kişinin olduğunu gördüm. Kantine inmeye karar verdim. Bu saatlerde fazla kalabalık olmuyordu. Merdivenleri yavaş yavaş inip kantine gelince köşede ki masada oturan Mirza'yı gördüm. Atlas'la Asel kendi aralarında hararetli bı tartışmanın içinde gibi görünüyorlardı. Mirza da gülümseyerek onları izliyordu. Çok güzel gülüyor.

Yanlarına gidip gitmemek arasında kaldım. Gidersem bu neden gelmiş derler miydi acaba? Ben kendi kendime karar vermeye çalışırken Mirza'nın bakışları beni buldu. Birden elim ayağıma dolandı. Eliyle gel işareti yapınca yavaş yavaş masanın önüne geldim. "Günaydın küçüğüm"dedi. Sandalyeyi çekip oturdum. Atlaslar hala geldiğimi farketmemişti. "Günaydın"dedim bende ona gülümseyerek. "Bak okyanus demezsen bende sana cadı demem"diyen Atlas'ın sesiyle onlara doğru döndüm. "Ama okyanussun"dedi Asel sırıtarak. "Sende saçları süpürgesi olan cadısıno zaman dedi Atlas. Komik görünüyorlardı. "Sabahtan beri böyleler"dedi Mirza . "İlk aşklar kavgayla başlar"diyip güldüm. "Öyle"dedi Mirza da bana bakarak ve oda gülümsedi.

"Arya"diyen sesle arkamı döndüm. Bu Gökhan'dı. "Gökhan"dedim bende. "Sen ne arıyorsun burda"dedi. "Benim okulum burası sen ne arıyorsun "dedim. "Benimde okulum"dedi Gökhan ve güldü. "Sınıflarımız farklı sanırım"dedim. "Evet. Yoksa görürdüm seni"dedi. "Kim bu arkadaş "diyen Mirza'ya döndüm. Bakışları sertti sanki birazdan kalkıp Gökhan'ın öldürecek gibi bakıyordu. "Gökhan Acar ben. Memnun oldum"dedi Gökhan elini uzatıp. Mirza tepki vermedi. Atlas'ta Mirza ne yaptıysa onu yapıp muhatap olmadı. "Asel bende memnun oldum"dedi Asel elini uzatıp. "Bende memnun oldum"dedi Gökhan. "Sınıfa çıkıyorum ben"dedim Mirzalara bakarak. Mirza sadece kafasını salladı. Ama hala gözü Gökhandaydı. "Beraber çıkalım."dedi Gökhan. Başımla onaylayınca beraber sınırlarımıza doğru yöneldik.

Mirza KOREL

"Kim lan bu"dedim. Arya az önce göt herifin tekiyle gitmişti ve ben hicbisey diyememiştim. Ne diyebilirdim ki zaten. Arya ben senden hoşlanmaya başladım ama aşık olamam yasaksın sen bana. Sen yine de kimseyle konuşma mı? "Gitme deseydin"dedi Atlas. "Çok kolay zaten aminakoyim"dedim. "İlk defa okyanusa katılıyorum Mirza. Aşık oluyosun sen"dedi Asel. Uzun zamandır arkadaşımdı ve beni benden daha iyi tanıyordu. "Olamam lan olamam. Söyleyip durmayın şunu"dedim. "O zaman böyle elinden alırlar gül gibi kızı"dedi Atlas. "Atlas siktirme belanı kardeşim"dedim. "Tamam sustum hemen bana patla zaten. Cadım korur musun beni?"dedi Asel'e dönüp. "Nerden cadın oluyorum be senin"dedi Asel. Onlar yine kendi aralarında tartışmaya başlamışlardı.

Arya başkasına aşık olamazdı. Çünkü bana aşıktı. Öyle demişti kendisi demisti. Daha fazla dayanamayıp masadan kalktım ve sınıfa doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım. Başkasına arkadaşım demezsin değil mi küçüğüm...

🍃

MİRZA ZORT AJSJSJSJS

AŞIKSIN KEKEE AŞIKSIN ZORLAMA SÖYLE GİTSİN.🍃

NASILDI BÖLÜM AŞKLARIM 🍃

UMARIM SEVMİŞSİNİZDİR🍃

GÖKHANCIM'I SEVDİNİZ Mİ BEN SEVDİM😌🍃

BAKALIM KAOS OLACAKMI EHE EHE GÖRÜŞÜRÜZ GÜZEL PAPATYALARIM 🖤

ARYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin