Okunmalar ve oylar bı sürü arttı anlık kalbim;💖🌸❤️🌍✨🍃🖤💛❤️🖤🏀
İyi okumalar güzel papatyalarım 🍃
🍃
Ben Asel. Ölmedim burdayım.
🍃
Gökhan'la beraber sınıfa çıkmıştım. O beni sınıfıma bırakıp kendi sınıfına geçmişti. Ben yerime oturduktan sonra Mirza da sınıfa geldi. Bişey söylemeden gelip yanıma oturdu. Ben camdan dışarıyı izlerken onunda bana baktığını hissediyordum ama bilerek dönüp bakmadım. "Çıkışta parka gidelim mi?"diye sordu birden.
Biri tarafından değer görmenin nasıl bı duygu olduğunu unutalı uzun zaman olmuştu aslında. Ama Mirza bana tekrar o duyguyu yaşatmıştı. Değerli hissettiriyordu beni. Onun yanındayken mutluydum. Bunu tekrar tekrar söyleyebilirim sanırım. Mirza Korel beni ben yapan en güzel şey.
Ona doğru dönünce bana baktığını gördüm. Gözleri çok güzeldi. "Gidelim"dedim. Gülümseyip önüne döndü. Bende camdan bakmaya devam ettim. O sırada Asel'le Atlas girdi sınıfa. Asel Mirza'nın sırasına oturunca Atlas da yanına oturdu. "Okyanus senin sıran yok mu?"dedi Asel. Atlas'a okyanus diyordu ama Atlas bu durumdan hiç rahatsız gibi görünmüyordu. "Sırama Mirzacıgın oturmuş cadı. Kucağına mi oturayım"dedi Atlas. Bikaç güne aşık olmazlarsa bende bişey bilmiyorum.
"Mirza gelsene yanıma kalksın bu okyanus"dedi Asel Mirza'ya bakıp. Vik vik vik. "Geleyim bebeğim"diyip kalktı yanımdan Mirza. İnşallah ayakkabının ipine takılır yere düşersin Mirza. Atlas kalkıp yanıma gelince Mirza da Asel'in yanına oturdu ve onu kolunun altına alıp sarıldı. "Özledin mi beni sıra arkadaşım"dedi Atlas gülerek. "Hihim"dedim Atlas'a ama gözüm hala Mirza'daydı.
Asel ona biseyler anlatıyordu oda gülümseyerek dinliyordu. Ağzın kopsun da bı daha gülme Mirza. "Birazdan gözlerinden lazer çıkıp Asel'i öldürme ihtimali yüzden kaç Aryacım"dedi Atlas. "Boş konuşma Atlascım"dedim. "Boş konuşmuyorum ki ben. Mirza'yı kıskanıyorsun işte yalan mı"dedi Atlas. Yok çarpacam şimdi bı tane ağzına o olacak. "Atlas kalk sıramdan"dedim. "Başka sıra yok ki ama Aryacım"dedi. "Sinirimi bozuyosun"dedim. "Tamam sustum konuşmayacam bı daha"diyip ağzıma hayali bı fermuar çekti ve önüne döndü.
Deliydi ama seviyodum Atlas'ı. Her durumda karşısındaki kişiyi güldürebiliyordu. Belirli çizgileri vardı onunda ama Mirza kadar sert duvarları yoktu. "Şşşt cadı süpürgen nerde?"diye Asel'e sataşan Atlas'a baktım. "Okyanus sana şimdi buradan bı çarparım ağzın yamulur"dedi Asel. "Aa yok canım hic almayayım ben. Ağzım yamulursa kızlar bakmaz bana"dedi Atlas. "Kızları sikeyim"diye mırıldandı Asel. Atlas duymamıştı. Ama benle Mirza gülmeden edememiştik. İyi bı ikili olacaklardı bence.
🍃
"Evet Atlas bu soruyu sen çözmek ister misin?"diyen geometri hocasına mal mal bakan Atlas'a döndüm. Sabahtan beri sınıftaki kızların hemen hemen hepsiyle flörtleşmeye çalışmıştı. Bazıları numarasını verirken bazıları kafasına silgi falan atmıştı. Ben gülerek izlerken Asel neredeyse kalkıp hepsini yolacaktı. Mirza sadece sırıtarak izliyordu.
Atlas yerinden kalkıp tahtaya geçti. Soru aslında kolaydı. Ama Atlas'ın hicbisey bilmediğine yemin edebilirdim. Biraz sayılarla uğraştıktan sonra kalemi hocaya uzatıp yerine geçti. Yani yanıma. "E cevap nerde Atlas"dedi hoca. "Herşeyin cevabını aramayın hocam delirirsiniz. Bazı şeyler cevapsız kalsın"dedi Atlas. Sınıftakiler gülmeye başlayınca hoca bişey demeden başka soruya geçti. Gerçekten deliydi bu çocuk. "Güzel çözdüm demi Aryacım"dedi bana dönüp. "Çok güzel çözdün Atlascım. Bı ara bana da öğret"dedim. İkimizde gülerek önümüze döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARYA
Fiksi Remaja... "Kimseyi istemeyen ben sadece seni istemiştim."dedim. Artık sesim doğru dürüst çıkmıyordu bile. Kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Belli belirsiz bı şekilde gülümseyip ayağa kalktı. "Benimde herkese kükreyen sesim bı sana titremişti küçüğüm..." di...