۵ 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐛𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫

208 14 0
                                    

☾

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dacă există un lucru ce a făcut copilăria lui Changbin frumoasă, a fost cu siguranță sora lui mai mică, Soojin. Având puțini ani diferență, cei doi s-au înțeles întotdeauna mult, aveau două personalități foarte asemănătoare și uneori erau ca și cum conectați între ei. Oricine ar fi putut să spună că erau gemeni datorită faptului că erau foarte uniți, însă nu era așa, legătura lor s-a creat cu trecerea timpului. Când erau mici, la fel ca toți copiii, aveau multe certuri, dar apoi crescând au învățat să se accepte reciproc până când au devenit aproape de nedespărțit.

Changbin a avut întotdeauna o familie unită, părinții lui erau foarte tineri și se iubeau, locuiau într-o casă mică în liniștea orașului Jecheon. Nu erau bogați, erau persoane umile, dar nu le lipseau banii, ambii copii au mers la școlile locale și aveau grupul lor de prieteni. Totul mergea bine în viața acelor patru persoane.

Crescând, relația dintre Changbin și Soojin nu s-a schimbat. La liceu, în ciuda faptului că erau în clase diferite, își petreceau majoritatea timpului împreună și frecventau același grup de prieteni. Odată, tatăl lor i-a dus într-o călătorie la Seoul, pentru ei era important din moment ce nu au mai fost acolo, au văzut întodeauna acel oraș precum o destinație inaccesibilă având în vedere că părinții lor preferau liniștea din mediul rural decât zgomotul orașului.

Mama lor, în acea zi, a rămas acasă pentru a munci, în timp ce tatăl și cei doi copii au luat un tren ce i-a condus până la gara orașului metropolitan. O dată ce au ajuns, au devenit pierduți: bărbatul a mai fost doar o dată în acel oraș și a trecut ceva timp de atunci, nu își mai amintea străzile și direcțiile. În acea zi nu au făcut nimic altceva decât să se plimbe pe acele străzi aglomerate, în timp ce cei doi fii voiau să intre în fiecare magazin de jocuri video ce vedeau; acelea din orășelul lor erau puține și nu aveau o gamă vastă. Tatăl lor le-a făcut pe plac, cumpărându-le ceea ce își doreau și atunci când s-a făcut seară, s-au dus să mănânce într-un restaurant mic de ramen ce le-a fost recomandat de vânzătoarea de la chioșcul de ziare, de unde bărbatul a achiziționat un pachet de țigări.

S-au întors la gară imediat după ce au mâncat, pentru a evita să piardă trenul. Au ajuns acasă atunci când era deja noapte, găsind-o pe femeie preocupată pentru că nu se aștepta să se întoarcă atât de târziu. Acea zi a fost una din cele mai frumoase zile din viața celor doi frați: amândoi și-au spus că se vor întoarce într-o zi în acel oraș pentru a se muta. Le plăcea să locuiască la țară, dar orașul avea farmecul său propriu ce a doborât sufletul amândurora în timp ce emblemele colorate se reflectau în ochii lor stupefiați și uimiți. Dar, la urma urmei, nu toate visele devin realitate, deseori un vis rămâne pentru totdeaua un vis: este frumos să ți-l imaginezi, inventezi, să ai fantezii pe seama asta, chiar dacă va rămâne întotdeauna doar în capul nostru.

۵ Bittersweet | minsung [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum