۵ 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐮𝐧𝐬𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐜𝐞

247 20 0
                                    

☾

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

O altă zi a început și încă o zi Hyunjin ar fi avut de suferit. Reușea să-și controleze tremurăturile din ce în ce mai greu, efortul în momentul numătăroarei era imens, dar nu putea să lase ca cineva să știe ce i se întâmplă. Doar Changbin și Minho știau: niciunul nu ar fi putut să facă ceva pentru a-l ajuta decât să rămână tăcuți. De fapt, ceva ar fi putut, dar nu erau atât de interesați în a-l ajuta pe băiat. Minho era mult prea prins de treaba lui cu Jisung, în timp ce Changbin nu avea nici cea mai mică intenție să-și murdărească mâinile și să riște în fiecare zi să distrugă tot ceea ce a construit în acele luni.

Blondul a încercat să încerce ajutor oricui, dar bineînțeles după toate daunele pe care le-a comis și toate suferințele pe care le-a cauzat, nimeni nu era dispus să se sacrifice pentru el. Era precum un coșmar din care îi era frică să nu mai iasă niciodată: tremurul mâinilor începea să devină din ce în ce mai puternic și greața din ce în ce mai frecventă. Inițial a reușit să ascundă bine aceste simptome, dar știa că dacă nu ar fi găsit ceva, destinul său ar fi deja marcat. Îi era frică, pentru prima oară chiar îi era frică. Se plimba între acei pereți palid precum laptele, cu buzele mov și tremurânde și cu pupilele constant dilatate.

Toți îl priveau și chicoteau, bucuroși să-l vadă suferind. În acele momente și-a spus că, dacă ar fi reușit să se simtă mai bine, s-ar fi răzbunat pe toți pe rând, nu conta câți era erau, aveau deja destinul marcat exact la fel ca al lui. În timpul nopților se zvârcolea în pat, în încercarea de a dormi dar, în ciuda faptului că era obosit, creierul era în continuu activ, durerile constante la mușchi și la cap mențineau nervii întotdeauna sub tensiune, iar frisoanele nu ajutau deloc.

Changbin îl observa agravându-se tot mai mult, îi părea rău să-l vadă așa, dar să-i furnizeze niște droguri nu era în niciun caz modalitatea corectă pentru a-l ajuta. Câteodată se oprea să-l privească tremurând în pat și se gândea dacă ceea ce făcea era, într-adevăr, alegerea corectă sau dacă era mai bine să se ducă să ceară la cei care știa că aveau ceva. Dar de fiecare dată nu acționa; nu o făcea pentru că voia să-l vadă simțindu-se rău — sigur, se gândea că merita fiecare secundă din acea durere — dar îl cunoștea și dincolo de suferințele pe care le oferea celorlalți și știa bine cât a suferit pentru a reuși să nu ajungă în acea stare și, în ciuda a toate, a ajuns oricum.

Nu îl ajuta pentru că știa că dacă ar fi reușit să depășească acel moment, însemna că nu ar mai fi avut probleme, nu ar mai fi trebuit să se lase violat de cineva pentru a avea ceea ce îi trebuia și, mai ales, și-ar fi asumat mai puține riscuri din orice punct de vedere. Din nefericire, însă, să încheie o dependență era dificil, cel mai adesea imposibil și, chiar dacă reușești, nu înseamnă că apoi ai suficientă forță încât să nu cazi iarăși.

Este o provocare continuă, un vârtej din care odată ce ai intrat, nu mai ieși deloc și oricât de mult Changbin îl ura pe Hyunjin pentru tot ceea ce le-a făcut persoanelor din jurul lui, a învățat — după ce a ajuns el însuși victimă a acelui sistem — că toți merită o a doua șansă. Era convins că dacă blondul ar fi avut în trecut cineva care l-a iubit cu adevărat, probabil acum nu s-ar fi aflat cu simptome de sevraj după ce a început o dependență pentru a umple golul constant din viața lui.

۵ Bittersweet | minsung [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum