۵ 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐧𝐨𝐮𝐚

175 17 0
                                    

☾

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          Curând a sosit ziua în care Minho va trebui să pună în aplicare planul său. Trebuia să recunoască faptul că era puțin agitat din moment ce, oricum, nu era un lucru simplu de făcut, iar teama de a fi prins întrecea orice măsură. Jisung a observat comportamentul sfios a celuilalt în timpul primelor ore ale dimineții și nu i-a luat mult să înțeleagă că era vorba despre asta.

          Însă și brunetul a avut timp să se gândească, nu-i ca și cum trebuia să reflecte asupra unui lucru, dar a hotărât că va trebui să se ducă cu Minho. Nu era din cauză că nu îi era frică, dimpotrivă, probabil că avea prea multă, dar gândul că trebuie să stea închis în cantină, știind că în acel moment persoana pe care o iubea se afla rătăcind în jur. cu riscul de a fi prins în orice clipă, îi făcea stomacul să se agite din ce în ce mai mult.

          Cum putea să fie liniștit, fără să știe ce i se întâmplă lui Minho? A văzut cum a fost tratat el însuși din cauza șurubelniței și nici nu voia să-și imagineze ce îi vor face dacă vor găsi pe cineva în partea interzisă a penitenciarului. De asemenea, brunetul s-a întrebat și cum va avea acces dacă era necesar un card pentru a trece de gratiile ce o separau de zona deținuților, pe lângă faptul că era și plin de camere de supraveghere. Chiar dacă, cel mai probabil, pe acestea din urmă nu le va controla nimeni din moment ce în timpul zilei nu erau privite deoarece existau mai mulți paznici ce controlau în direct.

          Dar lui Jisung nu îl interesa în ce se va băga; tot ceea ce voia era să fie lângă Minho și dacă lucrurile vor merge prost, vor trece împreună peste. Cu cât trecea timpul, cu atât mai mult își dorea să stea întotdeauna lângă băiatul mai mare: doar gândul că peste mai puțin de trei ani va trebui să-l abandoneze pentru totdeauna, îl făcea să se simtă rău.

          Așa că, și-a făcut curaj pentru a se apropia de celălalt băiat și a-i propune să se ducă împreună: îi era teamă de ce va răspunde și era aproape sigur că nu va accepta.

          — Cum o să treci de gratii? îl întreabă, rupând liniștea ce s-a creat în interiorul celulei, ceea ce l-a făcut pe șaten să-l privească sceptic, gândindu-se dacă să-i spună sau nu.

          — Îți spun, dar trebuie să rămână între noi, spune, apropiindu-se de brunet, care doar și-a mișcat capul în sens afirmativ. Vorbesc serios, Jisung. Există prea multe persoane care așteaptă momentul potrivit pentru a mă trăda și dacă spui cuiva, chiar accidental, este ca și cum i-o ofer pe un platou de argint.

         Această afirmare spusă cu o privire rece care i-a străpuns ochii, l-a lăsat pe Jisung fără suflare și în același timp și puțin speriat.

          — Nu te-aș trăda niciodată, știi, răspunde puțin rănit de faptul că șatenul chiar credea că putea să-i facă un astfel de lucru.

۵ Bittersweet | minsung [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum