☾
— Nu mă atingeți, ticăloșilor!
Chris a observat unul din ofițerii săi, neînarmat, fiind tras de doi bărbați mult mai puternici și musculoși, fără să poată să riposteze. Au trecut câteva ore de când a izbucnit totul și nu s-a schimbat nimic: nu vedeau mâncare și apă de ceva timp și începea să-i ardă gâtul. Chris trebuia să recunoască faptul că a fost destul de norocos, dintr-un anumit punct de vedere; prin urmare, nimeni nu l-a mai atins prea mult, cu excepția câtorva pumni și lovitura inițială.
Lucrul care îl îngrijora cel mai mult erau oamenii săi, unii care se aflau în aceeași situație cu a lui, în timp ce alții se aflau cine știe unde în incinta penitenciarului. Nu îi mai păsa prea mult de inspectori: din nefericire, s-a întâmplat așa și nu putea să facă nimic pentru a rezolva acel lucru, dar ce e făcut, nu se mai desface.
Momentan, cel mai important lucru era siguranța lui și, de asemenea, și cea a ofițerilor și prietenilor săi. Din fericire, aproape jumătate nu era prezenți, având în vedere că aveau tura în alt moment și, măcar pentru asta, Chan i-a mulțumit cerului, sperând că aceștia au fost destul de inteligenți încât să ceară ajutor imediat ce vor vedea situația. Dar ceea ce nu știa era că, în afara clădirii, deja erau prezente mijloace și patrule de poliție, ce au intervenit după ce paznicii care au reușit să evadeze, au declanșat alarma.
Și, în toată acea confuzie, tânărul director nu putea să știe nici dacă toți oamenii săi prezenți în interior se simțeau bine sau nu: doar o parte din ei se aflau acolo, cu el, în timp ce spera ca ceilalți au reușit să se salveze. În plus, nu știa nici până unde se va răspândi revolta, dar având în vedere că ofițerii nu mai aveau arme, probabil că deținuții au făcut rost și de carduri pentru a deschide gratiile, iar asta însemna că, cel mai probabil, au ajuns până la biroul său, asta dacă nu l-a închis cu cheia, lucru pe care, momentan, nu și-l amintea deloc.
Dintr-o dată, a văzut unul din inspectori cum se ridică, după ce a reușit să taie frânghia într-un mod necunoscut pentru el. Acesta a început să se furișeze, ignorând complet șoaptele celorlalți prizonieri, ce îl sfătuiau să-i ajute. Chan l-a văzut dispărând după un colț și s-a întrebat dacă acel bărbat va vedea sau nu lumina zilei de mâine, dar, până la urmă, el nu putea să facă nimic. Deținuții se plimbau înainte și înapoi și doar rareori camera rămânea lipsită și chiar și atunci, în ciuda faptului că încercau să se elibereze, nu reușeau deloc și obțineau lovituri noi de la orice persoană care ajungea mai târziu. Era un lucru chinuitor și infinit, care se repeta în continuu și rănea de fiecare dată mai mult.
Chan nu știa de ce păreau că îl lasă toți în pace: se afla într-un colț, având doar o buză spartă din cauza pumnului inițial și încheieturile și gleznele legate, la fel ca ceilalți. Pentru un moment, de asemenea, un gând i-a traversat mintea: nu l-a văzut deloc pe Hyunjin de când l-au legat. Dar, de fapt, nu l-a văzut nici înainte, atunci când totul era liniștit și deținuții erau înghesuiți în cantină. S-a întrebat unde este și cum a făcut să treacă neobservat cu acel păr blond și acea privire insuportabilă pe care o avea întotdeauna.
CITEȘTI
۵ Bittersweet | minsung [✓]
Fanfiction✈︎minsung࿓ finalizată☁︎︎ ✐minho+jisungෆ ➪Jisung, un băiat naiv și mult prea prietenos, ajunge în ultimul loc pe care a vrut vreodată să îl viziteze: închisoarea. Acolo îl va întâlni pe Minho, un tip întotdeauna morocănos și cu un c...