۵ 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐧𝐨𝐮𝐚𝐬𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐜𝐞

181 16 2
                                    

☾

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          În sfârșit, după mult timp, Hyunjin a înțeles adevăratul sens al nevoii. Mai mult ca niciodată a avut nevoie de puțină putere, nu atât fizică cât psihologică, s-a regăsit să încerce să iasă dintr-o dependență complet singur și, mai ales, cu o revoltă în desfășurare nu va fi imposibil să găsească vreo substanță prin jur, având în vedere că nu era singurul care folosea așa ceva în acel penitenciar. Dar, să se regăsească de două ori în aceeași situație, cu teama ce îi rodea stomacul și îl strângea într-o menghină de teroare, l-a făcut să înțeleagă realitatea și oricât de mult putea să pară ciudat acel lucru, suferința l-a condus către calea cea bună, făcându-l să găsească acea putere metaforică de care avea nevoie, pentru a-și reveni.

          A început singur, fără nimeni care să-l ajute, ca prima oară, să înfrângă nevoia sa de heroină, înlocuind-o cu morfina: un alt opioid, ce va contrasta cel de care era dependent. Nu a fost ușor, mai ales pentru că simtomele de sevraj erau încă grele: pur și simplu, în acest mod, a reușit să le gestioneze mai bine, reducând durerile și căderile nervoase. În fiecare zi lua o cantitate tot mai mică de morfină, atât cât era suficient să reușească să rămână vigilent și activ și în doar patru zile a putut să nu mai ia și acel lucru: până la urmă acela era și perioada unei astfel de crize. Prin urmare, a funcționat: morfina a reușit să-i treacă un sevraj, punând capăt dependenței lui și făcându-l să jure că nu va mai cădea în capcană.

          Era fericit, fericit în felul său deoarece acest lucru l-a dus înapoi în trecut, la toate eforturile pe care le-a făcut pentru a reuși să ajungă în acel punct fără să se întâmple și, în sfârșit, putea să spună că a reușit, pentru el și pentru persoana pe care o iubea mai demult. A reușit să realizeze acea sarcină singur și a fost diferit de prima oară, de când a fost obligat să facă asta fără să-și dorească cu adevărat și, probabil chiar din cauza lipsei acelei voințe, apoi a căzut inevitabil puțin după.

          Exista, însă, un lucru pe care încă nu s-a descărcat: o furie reprimată și incontrolabilă ce era prezentă încă de la început, acea ardere în stomac ce o simți atunci când se întâmplă ceva ce nu voiai să se întâmple, dar apoi se dezvăluie ca fiind cea mai bună dintre toate și suntem nervoși pe cine a făcut-o încât să ne pierdem mințile. Nu mai contează acel lucru, ceea ce a cauzat, cum ne-am simțit: tot ce contează este furia pe care o simțim, pur și simplu pentru că s-a întâmplat ceva ce nu voiam datorită unui principiu stupid autoimpus.

          În acest mod se simțea Hyunjin în ceea ce privește dezintoxicarea lui, sau mai bine spus, în ceea ce privește prima lui dezintoxicare. A jurat în acea zi că se va răzbuna pe toți pentru că l-au făcut să ajungă în acea stare, știa că era doar vina lui, dar sincer să fie, nu îl interesa deloc de acel detaliu. Simțea nevoia de a se descărca pe ceva ce a trebuit să sufere, nu putea să nu fie supărat pe lume și, în ciuda faptului că acum a atins bunăstarea fizică pe care și-a dorit-o dintotdeauna, nu era satisfăcut.

۵ Bittersweet | minsung [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum