☾
Soarele de la mijlocul zilei intra prin ferestrele mici, puse la înălțime, în camera mare și goală, sau, cel puțin, parțial. În ultimele ore, un grup de deținuți a hotărât să se alăture în capelă, împreună cu Changbin, care a rămas singur deoarece Felix s-a dus să ia ceva de mâncare și să se plimbe puțin pentru a vedea cum era situația.
Pe acesta nu l-a interesat mult, erau un grup de bărbați destul de calmi care, probabil, au găsit un loc mai liniștit și mai puțin confuz decât celelalte pentru a putea să-și petreacă următoarele ore să vorbească sau, pur și simplu, să se odihnească. Changbin i-a observat întotdeauna dintr-un colț, nu voia să li se alăture și a preferat să aștepte răbdător sosirea lui Felix. Din nefericire, însă, unii dintre ei se plimbau, erau liberi să plece și să se întoarcă când doreau, iar acest lucru l-a făcut pe rozaliu să se simtă prost.
Dintr-o dată, s-a simțit prins într-o capcană, sofocat de acei pereți pe care a început să deseneze linii pentru a număra trecerea orelor și a nu se mai plictisi mult, dar în afară de asta, nu putea să facă prea multe și, de asemenea, se simțea inadecvat într-un astfel de loc: până la urmă, nici măcar nu a mai fost acolo de când se afla în închisoare.
A încercat să reziste, s-a străduit foarte mult pentru dragostea pe care o simte pentru Felix, dar să-i vadă pe ceilalți cum ies și intră, l-a făcut să se simtă literalmente închis într-o cușcă și, într-un final, nu a rezistat și a cedat. A început să meargă cu pași repezi către ieșire, hotărât să-l caute pe cenușiu și să-i explice cum se simțea. Știa că se va enerva și că va face orice pentru a încerca să-l ducă înapoi acolo, dar el nu se va lăsa convins. Până la urmă, o revoltă este un lucru care se întâmpla o dată în viață și, sincer să fie, să-și petreacă acel puțin timp de libertate, închis într-o cameră, i s-a părut o totală risipă.
Nu s-a gândit la starea lui, deja a hotărât după ce a vorbit cu Seungmin: se va preda, sperând că majorarea pedepsei nu va fi prea mare. Era tot ce putea să facă momentan și a hotărât că o va face și pentru Felix și nu doar pentru el, sperând că în acel mod, într-o zi, se vor revedea, fără nimic sau nimeni care să încerce să-i despartă.
A trecut de ușă, regăsindu-se într-un hol practic gol: un lucru de înțeles având în vedere că puține persoane ajungeau până acolo și în zilele obișnuite. A continuat, fără să știe ce îl așteaptă, sau mai bine spus, un pic știa, având în vedere că nu era nevoie de un geniu pentru a înțelege, dar să vadă asta era cu totul altceva. Absența totală a ofițerilor a fost atât de ciudată încât, pentru câteva momente, s-a gândit că nu se mai afla într-un penitenciar. A continuat, ajungând până la zona celulelor. A mers lent: nu se grăbea și s-a lăsat implicat de atmosfera complet diferită decât de obicei și cu care nu era obișnuit.
Grupuri de deținuți împrăștiați vorbeau de cine știe ce în timp ce alții, ca el, mergeau dintr-o parte în alta, căutându-și o ocupație. Unii dormeau în paturile încă intacte în celule, iar alții, tot pe pat, făcea ceva mai recreativ. Era destul de calmă situația, momentul de mânie și furie a trecut mai ales pentru că, la un moment dat, lucrurile de distrus s-au terminat.
CITEȘTI
۵ Bittersweet | minsung [✓]
Fanfic✈︎minsung࿓ finalizată☁︎︎ ✐minho+jisungෆ ➪Jisung, un băiat naiv și mult prea prietenos, ajunge în ultimul loc pe care a vrut vreodată să îl viziteze: închisoarea. Acolo îl va întâlni pe Minho, un tip întotdeauna morocănos și cu un c...