۵ 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐭𝐫𝐞𝐢𝐬𝐩𝐫𝐞𝐳𝐞𝐜𝐞

153 12 2
                                    

☾

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Se spune că, uneori, o secundă durează pentru totdeauna, că o clipă poate să dureze o eternitate și este greu să crezi asta; până la urmă, cum poate o unitate de timp atât de mică și infimă să pară infinită? Și totuși este adevărul, dar nu-ți dai seama până când trăiești asta prima dată, până când vezi totul în jurul tău oprindu-se și rămâi singur cu temerile și nesiguranțele tale. Pentru că, uneori, nu contează cât te lupți pentru a atinge propriul scop, nu contează toate muncile tale și eforturile tale dacă te lupți cu ceva mai mare decât tine.

Fugim în continuu pentru a evita acel moment fatal, ne petrecem viața ascunzându-ne și ocolind obstacolele fără să le înfruntăm niciodată. Probabil chiar din acest motiv, atunci când apoi ne regăsim la un pas de prăpastie, nu avem suficientă forță de a ne agăța și sfârșim prin a ne scufunda inevitabil într-un abis făcut din temeri și regrete. Este o gaură neagră care te înghite din ce în ce mai mult cu o încetineală extenuantă și te stoarce până la sfârșit, până când vede că ești distrus, în bucăți și fără nicio fărâmă de speranță.

Se spune că o secundă poate să dureze pentru totdeauna.

Totul se scurge cu o viteză absurdă în mod constant, totul nu se oprește niciodată și nici tu nu-ți dai cu adevărat seama, sau cel puțin până când înțelegi pentru prima dată acea senzație de nemișcare atât de distructivă încât te face să regreți momentele anterioare. Nu ne dăm seama până când sosește acel moment care te îngheață, îți blochează oasele și îți taie respirația, te obligă să te apleci după voia lui, fără să poți să te opui.

Nu este un moment frumos, nu este o secundă care vrei să dureze pentru totdeauna, nu este secunda pe care o așteaptă bărbatul după ce i-a cerut mâna femeii, nu este secunda în care privirile celor doi îndrăgostiți se intersectează în mulțime. Este o clipă făcută din teroare pură, o clipă care îți demontează pe rând orice siguranță și te simți atât de rău încât te întrebi dacă este posibil ca un corp uman să facă implozie pe el însuși, deoarece este chiar acea senzație. Toate organele vitale par să se miște și să se mute, să se încâlce între ele, stomacul se strânge, lăsând loc unei goliciuni ce este, în mod inevitabil, umplută de frică.

Se spune că, uneori, câteva secunde durează pentru totdeauna, dar nimeni nu spune cât de urât este acel moment, clipa în care tot din jurul tău se prăbușește. Pare aproape un paradox, o clipă, o fracțiune, se întâmplă ceva ireal și fizic imposibil, și totuși se întâmplă și te părăsește în totalitate gol și zdrobit. Te surprinde nepregătit, luându-ți tot și privindu-te cum te zbați, în căutarea disperată a oxigenului, în timp ce ești scufundat într-o bulă de dioxid de carbon.

În acest mod s-a simțit Minho atunci când s-a regăsit în genunchi, pe podea, cu Jisung așezat pe picioarele lui, în timp ce sângele ieșea înfometat din corpul său. A rămas acolo, nemișcat, observând persoana pe care o iubea, fără să aibă puterea de a face nimic altceva. Aceea a fost clipa care i-a schimbat viața, nu și-a dat seama nici de prezența lui Beomgyu în cameră și ce s-a întâmplat cu medicul.

۵ Bittersweet | minsung [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum