۵ 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐨𝐩𝐭

161 17 0
                                    

☾

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În acele două zile, Minho a reflectat mult asupra modului în care să obțină acele chei și a ajuns la concluzia că orice altă persoană ar fi respins, cu siguranță, din start; și anume să încerce să ia dublura bine păzită de director. Asta pentru că oricine s-ar fi gândit că medicul ar fi fost mai ușor de păcălit și, de asemenea, și mai abordabil fără să trezească suspiciuni. Dar dintre cei doi, era și cel care, cu siguranță, și-ar fi dat seama primul de lipsa acelei chei din propriul set, în timp ce directorul nu le folosea aproape niciodată, deci era mai probabil să nu-și dea seama de dispariția lor.

În plus, cu inspecția ce va urma să aibă loc, se putea crea situația ideală pentru a le obține fără eforturi excesive. Era, cu siguranță, un lucru riscant, pe care nimeni nu ar fi putut să-l facă, dar Minho a examinat orice posibilitate, iar aceea i s-a părut cea mai bună în acel moment. Exista doar o problemă, însă, în capul său a planificat să se ducă în biroul directorului în timp ce acesta nu era acolo, dar într-un moment în care, oricum, ar fi trebuit să se afle în clădire deoarece, altfel, biroul ar fi fost, cel mai probabil, închis cu cheia.

          Inspecția ce va avea loc peste două zile i s-a părut soluția ideală la acea problemă deoarece i-ar fi permis șatenului să știe unde se află Chris și i-ar fi oferit posibilitatea de a se duce netulburat în biroul său având în vedere că toate atențiile vor fi îndreptate către bărbații în vizită. Singurul obstacol de depășit era faptul că, în acele ore, grupul de bărbați se va plimba prin clădire, controlând fiecare loc în timp ce toți deținuții vor rămâne grupați în cantină, din moment ce era singurul loc închis, destul de mare încât să-i găzduiască pe toți. Asta însemna că, în momentul în care se plimba netulburat pe holurile etajelor, ar fi putut să dea colțul și să se regăsească, fără preaviz, față în față cu directorul sau un ofițer, în timp ce aceștia credeau că se află în cantină, împreună cu ceilalți.

          Pentru a rezolva acest lucru, s-a gândit să-i ceară ajutor lui Seungmin: era singurul care ar avea destul curaj de a face ceea ce intenționa să-i ceară. Sigur, în afară de Hyunjin, dar acesta, cel mai probabil, va fi ocupat să se confrunte cu sevrajul său și nu i-ar fi garantat că va reuși să facă asta. Minho aproape a uitat că face tot acel lucru chiar pentru blond: dacă la început a acceptat pentru a-l ajuta, în acest moment a luat-o mai mult precum o provocare personală. Trebuia neapărat să-și atingă obiectivul fixat și să-l completeze: nimic nu îl va face să se răzgândească.

          În acea după-amiază s-a dus la băiatul cu părul mov: știa unde se afla celula lui și a așteptat să-l vadă cum se întoarce pentru a se apropia de el, iar atunci când, în sfârșit, l-a observat în depărtare, a început să meargă în direcția lui, ajungând lângă acesta, neobservat.

          — Trebuie să-ți cer o favoare, este primul lucru pe care îl spune, pentru a-i da de înțeles celuilalt ce anume l-a îndemnat să se apropie de el după ce raporturile lor s-au distrus puțin.

۵ Bittersweet | minsung [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum