۵ 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐨𝐩𝐭

213 16 0
                                    

☾

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cinci luni mai târziu

          A trecut ceva timp de când Chan vorbea direct cu traficanții de droguri ai lui Hyunjin, având în vedere că acesta din urmă nu mai deținea ceva cu care să facă. Inițial era foarte deranjat de acest lucru; știa că ceea ce făcea era greșit și că ar putea să aibă mari probleme dacă îl vor descoperi. A fost întotdeauna foarte atent și, mai ales, a fost întotdeauna atent să nu lase dovezi pentru a se asigura să nu fie prins la mijloc dacă lucrurile s-ar fi terminat prost. Acum, în schimb, acea certitudine a dispărut împreună cu lipsa totală de dovezi împotriva lui, tot ce era necesar cuiva pentru a-i ruina viața se afla chiar în buzunarul lui.

          După luni petrecute cu anxietatea constantă că totul ar putea să se ducă dracului, a sosit ziua în care acea frică a devenit mai plină de viață ca niciodată, ziua în care Chan și-a simțit, pentru prima oară, inima ajungându-i în piept din cauza fricii, ziua în care, pentru prima oară, relația lui cu Jeongin a găsit o groapă de-a lungul traseului. Băiatul mai mic a observat comportamentul diferit al iubitului său, a văzut cât de neliniștit era întotdeauna, indiferent ce făcea și acest lucru l-a făcut să se îngrijoreze. În timpul nopților nedormite din cauza gândurilor prea multe, a analizat fiecare posibilă cauză a schimbării de dispoziție a celuilalt și, inutil să spun că acelea pe care creierul lui s-a fixat erau cele mai oribile, dar nici una nu ar fi ajuns la gravitatea celei adevărate.

          Era aproape sfârșitul verii, dar încă era foarte cald, atunci când băiatul cu păr albastru s-a regăsit în fața ocaziei pentru a încerca să rezolve toate acele dubii care de ceva timp îl chinuiau. Intenționa să curețe podeaua după prânz, în timp ce aerul ușor din acea zi, care preceda întoarcerea toamnei, sufla printre pereții apartamentului, trecând dintr-o fereastră într-alta.

          Chan stătea încă așezat la masă, butonând telefonul și tastând din când în când, însă dintr-o dată s-a ridicat, simțind nevoia de a se duce la baie, așa că a lăsat telefonul pe suprafața din lemn, convins că l-a stins.

         — Mă întorc imediat, îl anunță, ieșind din încăpere, iar după acele cuvinte ochii lui Jeongin nu puteau să nu cadă pe ecranul telefonului încă perfect aprins.

          A petrecut câteva minute să se gândească ce ar trebui să facă, dacă ar fi trebuit să cedeze, ducându-se să caute orice indiciu sau dacă ar fi fost mai bine să ignore, având pur și simplu încredere în iubitul lui. A încercat să reziste, încercând să se gândească doar că iubitul lui nu l-ar fi înșelat niciodată și nu ar fi făcut nimic ceva care ar putea să-l rănească.

          "Tu ai încredere în el, Jeongin, nu ai nevoie să spionezi în telefonul său pentru a ști că este totul în regulă."

          Dar acel ecran iluminat părea că nu face altceva decât să-l cheme de când brunetul a ieșit din cameră și, până la urmă, curiozitatea a câștigat. Voia să știe motivul comportamentului ciudat al celuilalt și imediat ce i s-a prezentat ocazia, nu a știut să reziste. A lăsat aspiratorul și s-a dus direct către masă tocmai la timp înainte ca telefonul să se stingă din cauza inactivității.

۵ Bittersweet | minsung [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum