۵ 𝐇𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧'𝐬 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦

198 12 0
                                    

☾

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          Hyunjin își amintea bine copilăria lui, poate prea mult. Țipetele ce proveneau din camera părinților săi, aproape în fiecare zi, în timp ce el se ascundea sub plapumă, în speranța de a reuși să blocheze acele sunete. De fiecare dată când era obligat să iasă cu dădaca pentru că tatăl lui nu își dorea ca el să audă și să vadă orice lucru, dar era aproape inutil din moment ce noaptea nu reușea să doarmă tocmai din cauza acelor certuri. Și-a petrecut așa primii opt ani din viața lui, neștiind în cine să aibă încredere și confruntându-se cu situații de fiecare dată mai îngrozitoare. Uși trântite, obiecte aruncate, plânsete silențioase.

Toată acea situație a ținut până când părinții lui au hotărât să divorțeze; nu făceau nimic altceva decât să discute și să se certe de dimineața până seara și au fost de acord că era mai bine așa. Familia lui Hyunjin a fost întotdeuna una înstărită și probabil și din cauza acelui lucru, părinții credeau că pot să umple golul ce lăsau cu folosirea banilor, dar nu era așa.

Hyunjin a rămas să trăiască cu tatăl lui, în timp ce mama lui s-a mutat într-un alt oraș, vizitându-l din când în când; cel puțin în primii ani, mai apoi nu s-a mai făcut auzită și, cel mai probabil, a uitat până și de el. Tatăl lui, în ciuda faptului că locuia în aceeași casă cu el, îl băga puțin în seamă, nu vorbeau aproape niciodată, cu excepția cazului în care nu era extrem de necesar, nimic mai mult decât un 'bună dimineața' spus de bărbat și un 'eu ies, ne vedem diseară' spus de băiat.

În anii lui de adolescent, Hyunjin a suferit de diverse probleme de anxietate și furie ce a învățat să le țină sub control mulțumită utilizării unor medicamente; tatăl lui nu a observat nimic, îi era necesar să vadă că fiul său se întoarce seara acasă și nu se îngrijora de nimic altceva. A fost așa până când tânărul a hotărât să nu se mai întoarcă acasă.

A continuat să ia anxiolitice în cantitate din ce în ce mai mare, până când a devenit o dependență: nu mai reușea să se abțină și a intrat până și în contact cu niște traficanți din moment ce nu putea să se ducă la farmacie să le cumpere. Fura bani de la tatăl lui și îi folosea pentru a cumpăra pastile; a devenit dependent de droguri din toate punctele de vedere. Iar el părea să se simtă bine așa, nu realiza cât de mult s-a schimbat, de cât de mult toți în jurul lui îl vedeau diferit. Toți, cu excepția persoanei care ar fi trebuit să-și dea prima seama. Tatăl lui a continuat să lucreze, fără să se îngrijoreze pentru el, dar deja era obișnuit să nu aibe o familie, tot ceea ce știa, a învățat singur și, doar singur, a pierdut toți prietenii din cauza substanțelor pe care le lua, dar încă o dată, nu își dădea seama cât de mult se rănea.

Într-o zi a cunoscut o fată, a văzut-o mergând de-a lungul șinelor unei stații de tren abandonată, ce se îndrepta cine știe unde. Hyunjin stătea acolo, așezat pe jos și cuprins de o criză de abstinență: nu a reușit să ia alți bani de la tatăl lui pentru că acesta și-a petrecut ultima săptămână închis în studioul său pentru a finaliza o treabă importantă.

۵ Bittersweet | minsung [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum