۵ 𝐂𝐚𝐩𝐢𝐭𝐨𝐥𝐮𝐥 𝐝𝐨𝐮𝐚𝐳𝐞𝐜𝐢 𝐬𝐢 𝐭𝐫𝐞𝐢

125 15 3
                                    

☾

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

          Jisung fugea. Nu știa ce îl determina să fugă, știa doar că lucrurile au luat, brusc, o întorsătură greșită: se simțea bine cu Minho până în acea dimineață și totul a degenerat în așa puțin timp. Probabil părea exagerat, dar de când a văzut acel bărbat murind lent, se îneca în sentimente de vinovăție și știa că nu îl vor lăsa liber prea curând. O experiență de genul poate să fie traumatizantă pentru unii mai mult și alții mai puțin, dar va fi întotdeauna: nu contează cât de puternic era cineva. La fel și Hyunjin, se prefăcea că nu este, dar, de fapt, să efectueze acea acțiune într-un moment cu puțină stabilitate mentală, a schimbat, cu siguranță, sufletul lui.

          Jisung a rămas nemișcat, să-l observe pe Minho cum îl ataca în cuvinte pe Hyunjin și nu a putut să facă nimic pentru a-l opri. Oarecum l-a speriat faptul să-l vadă atât de nervos, după ce în acea dimineață a fost foarte dulce cu el și probabil din această cauză a fost împins să plece. S-a apropiat de cadavrul bărbatului, încercând să nu-l privească și să se gândească la altceva, apoi a luat telefonul de pe podea și a fugit afară, ignorându-i pe ceilalți doi. Nu avea chef să îl mai privească niciun minut în plus pe acel Minho nervos și a preferat să plece pentru a-și duce la bun sfârșit obiectul pe care s-a fixat în acea dimineață.

          Așa că a început să fugă în căutarea unui loc liniștit în care să încerce să dea telefon. Fugea fără niciun motiv exact, poate pentru a fugi din acel loc, poate pentru a fugi de Minho, poate pentru a fugi de Hyunjin: nu conta, singurul lucru pe care și-l dorea era să se afle într-un colț al său, în care să se închidă pentru câteva momente în lumea lui și apoi să se întoarcă în cea reală. Nu era nervos pe nimeni, știa că ceea ce e făcut, nu se mai desface; probabil îi va lua ceva timp să uite acea întâmplare, poate că nu o va uita niciodată, dar nu putea să se întoarcă în timp și singura alegere posibilă era aceea de a merge mai departe. Nu avea sens să se răzbune, cum făcea șatenul, dar în acel moment nici nu avea puterea de a-l opri: simțea doar nevoia de a da un telefon și nu se va simți mai bine până când nu o va face.

          S-a refugiat în același loc în care se aflau telefoanele adevărate ale penitenciarului care acum, probabil, erau blocate, s-a sprijinit de un perete, într-un colț și a compus numărul școalei de corecție în care a fost cănd era copil. Încă și-l amintea bine după toate dățile când a scris acea serie de cifre în timpul unui moment de melancolie sau când avea nevoie de ajutor: acela era locul său sigur și va fi întotdeauna, chiar dacă știa că, probabil, nu se va mai întoarce niciodată.

          A așteptat ca cineva să răspundă și, după cinci semnale de apel a început să-și piardă speranțele, dar dintr-o dată, la al șaselea, a auzit o voce pe cealaltă parte, răspunzând cu un ton destul de fericit.

          — Centrul pentru minori din Yuseong-gu, cu ce vă pot ajuta?

          Lui Jisung aproape i-au apărut lacrimi în ochi atunci când a recunoscut acea voce pe care nu o auzea de prea mult timp: vocea femeii, ce a devenit bătrână, care l-a ajutat să-și ia viața de la capăt și să se pună pe picioare. A tras aer în piept și a răspuns.

۵ Bittersweet | minsung [✓]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum