Jamie's P.O.V.
„Mama, tata!" Vikala sam penjući se uz stepenice.
Nakon provedene noći kod Jasona, vratila sam se kući manje uplašena. Cijelu noć smo pričali i nakon svega što mi je rekao, promijenio mi se pogled na njegov život. Još jednom sam shvatila da on nije Jason o kakvom svi pričaju.
„Jamie, dušo, jesi li to ti?" Glas moje majke je odviknuo kućom.
„Da!" Odgovorila sam i čula trčanjem niz stepenice. Crvene oči moje majke su bile dovoljne da shvatim da nije prošao dan bez suza, potresena je bila, možda nije ni spavala. Došla je do mene i zagrlila me najjače što je mogla, imala sam osjećaj kao da mi lomi svaku kost moga tijela.
„Dušo, napokon si ovdje." Rekla je, plačući na mome ramenu. Ovo je bilo dovoljno da shvatim da moja majka nije onakva kakvu je zamišljam, zna ponekad biti bezobrazna, ali voli me.
„Ljubavi, gdje si bila, toliko smo se zabrinuli. Nisi odgovarala na naše pozive, pozvali smo i policiju, ali su rekli da oni ne mogu ništa napraviti jer nije prošlo dovoljno vremena. Jedva sam nagovorila tvog oca da ode danas na posao, tvoj brat te tra-„
Prekinula sam je u pravi trenutak.
„Mama, dobro sam, sve ću ti ispričati kasnije." Jason nije ništa rekao smijem li reći, ili ne svojima o njemu, ali on je taj koji me spasio. Moj otac je zaslužan za sve traume što sam zadobila u toj zgradi. Za svaki udarac, za svaku riječ, krivim njega.
I moje mišljenje o tome se neće promijeniti.
Jason's P.O.V.
„Znači, mala je u redu?" Ispijajući piće iz svoje čaše, Ryan me gledao podignutom obrvom.
„Da, sada je sa svojima, bilo bi glupo da sam je ostavio tu." Klimnuo je glavom na moj odgovorom.
„I, što sada?" Pitao me, dobivajući pažnju i ostalih u sobi.
Rašireni po kauču sa kurvama u svojim krilima, dečki uživaju u jutarnjem piću. Takvo je skoro svako jutro, sa vremenom prestaneš davati svoju pažnju na takve scene.
„Kako to misliš?" Pogledao sam ga zbunjeno.
„Prijatelju, ne misliš valjda u vezi s tom malom?" Otvorio je usta, zbunjeno.
O ovome nisam razmišljao. Jamie mi je prirasla srcu i želi me maknuti od mojih loših navika, ali se nikada nisam za nikoga vezao na takav način. Ne znam jesam li uopće i zaljubljen u nju, a svi znaju da Jason McCann ne ulazi u veze.
„Naravno da ne." Odgovorio sam, ne znajući koga tu lažem, sebe ili njih. „Ta mala je samo prolazna situacija." Nasmijali su se na moj odgovor, a Ryan je samo podignuo obrvu, znajući da ni sam nisam siguran u svoj odgovor.
Kada bi imao uz sebe osobu kao što je ona, moj način života bi se trebao mijenjati. Tko bi htio biti sa osobom kao što sam ja?! Istina je, živim snove svakog muškarca, ali gdje je tu ljubav u cijeloj ovoj priči?! Trebam osobu koja će biti tu za mene, a ne nekoga tko želi samo dvije stvari; novac i seks.
Osobu kakvu tražim, znam gdje mogu pronaći.
Jason se ustao i krenuo prema vratima. Znao je gdje treba otići, i znao je da radi pravu stvar. Ona je ta koju on želi, vjerovao on u ljubav ili ne, i sam je bio svjestan da između njih ima nešto više.
Ignorirajući pitanja iza njega, ušao je u svoj auto i krenuo niz ulicu. Cijelim putem je smišljao što će joj reći i kako. Bilo je pomalo smiješno, slavni Jason McCann ide osvojiti djevojku njegovih snova, neki su mislili da taj dan nikada neće doći. No, on je bio svjestan da će možda baš sada imati sve što mu je potrebno u životu. Ljubav.
Nikome se nije otvorio kao što je njoj, nikome nije rekao sve što je njoj, nikome se nije smijao kao što je njoj. I sve predivne trenutke u svom životu je proveo s njom. U ovih par mjeseci je imao više nasmijanih i predivnih trenutaka, nego ikada u životu. Znao je da to nije sve, znao je da će tu biti još problema i opasnosti, ali bio je spreman boriti se za nju i njenu ljubav.
Lupajući vratima od auta i odlazeći do već poznatog prozora, uspeo se i ušao u njenu sobu. Pogledao je oko sebe i zapazio ju na krevetu kako spava. Nasmijao se na pomisao da se isto to desilo i prošli puta, i krenuo ka njenom krevetu.
Gledao je u svoju ljepoticu i bio je svjestan da nije zaslužio nekoga kao što je ona. No, toga nije zaustavilo, prošao je bezbroj puta kroz ovu kušnju. Lagano je hvatajući za ruku i izgovarajući njeno ime, Jamie se probudila.
„Jason, opet ti." Rekla je, na što se on nasmijao.
Bila je predivna, nije mogao oči maknuti s nje, gledao ju je na način na koji svaka djevojka želi biti gledana, bio je spreman dati joj svu ljubav ovog svijeta i držati je zauvijek u svojim rukama.
„Jamie, moram te pitati nešto." Skupio je hrabrosti i znao je i sam da je sada trenutak kada ova veza započinje.
Bila je pomalo iznenađena, nije spavala cijelu noć, no ovo ju je razbudilo. Dajući mu tišinu kao odgovor, shvatio je da je mora pitati.
Pomalo smiješno koliko se odrasli muškarac boji odgovora ove mlade žene.
„Ž-Želiš li biti uz mene zauvijek?"
#Vote&Comment
YOU ARE READING
The Lonely Track
Fanfiction*COMPLETED* ❝He says he's afraid of commitment, but he has tattoos covering every inch of his skin.❞ ______ Jason McCann je bio muškarac koji je dobivao sve. Žene su se vrtjele oko njega, zajedno s novcima, ali nikada nije ni pomislio da će upoznati...