„Malena moja." Glas njene majke i veliki zagrljaj su je dočekivali na ulaznim vratima.
Dugo vremena je prošlo od kada je zadnji put vidjela svoju majku, nije željela pretjerivati, ali činilo joj se kao mjesecima. Istina je, bila je tatina kći, ali shvatila je da je njena majka sada sve što ima. Naravno, tu je i njezin brat, ali od takvog muškarca ne treba previše očekivati.
„Mama." Svoje ruke je zavila oko njenih čvrstih leđa, udišući njen majčin miris.
Jason je stajao iza nje sa ponosnim osmijehom na licu. Bio je ponosan jer je napokon prebrodila sve svoje strahove i ponovno otišla ka svojoj majci. Činilo mu se kao da se to nikada neće desiti jer je toliko odugovlačila, sve pozive koje je dobivala samo je ignorirala.
„Gdje si bila svo' ovo vrijeme?" Sa malenim suzama u očima, majka ju je pitala.
Okrenula se prema Jasonu i on je klimnuo glavom, dajući joj dopuštenje da govori o njemu.
„Mama, ovo je Jason, Jason McCann." Oči smeđokose žene su bile širom uprte u mladom muškarca ispred nje.
„Drago mi je da Vas napokon upoznajem." Približio se prema njoj i pružio ruku.
Jamie se lagano tresla pored njega od pogleda kojega je dobivala od rođene majke, bilo je vidljivo u njenim očima da ona ne podržava njega, njih. Što je drugo mogla i očekivati? Da podari blagoslov njihovoj vezi? Nikada.
„Drago mi je, Jason, čula sam mnogo priča o tebi." Sa malenim, ali ne pravim osmijehom na licu, primila je njegovu ruku.
„Kada ste poznati u ovako malenom gradu, svakakve laži se mogu čuti o vama." Izazivajući je pomalo, Jason je prihvatio njenu prljavu igru.
Znao je da od njegove ljepotice majka nije dobra žena, ali poštovao ju je, zbog njegove ljubavi.
„Da, istina." Klimnula je glavom, pokazujući rukom prema velikoj sobi u kući. „Dođite, skuhat ću kavu."
Jamie je napravila prvi korak i ušla, sjela je na veliku sofu koja se nalazila nasred sobe. Soba je bila prostrana, a zidovi su bili smeđi sa slikama na njima. Na sred sobe se nalazila bijela sofa i malenim stol, ispred toga televizor.
Jason je gledao oko sobe, ne shvaćajući kako je Jamie ovo mogla nazivati svojim domom. Ova kuća pršti mržnjom i neće joj dopustiti da tu ostane, nikada. Ostavljanje nje same u ovoj kući bi ga ubilo i to mu je zadnje na pameti, zato su i tu. Planiranje njenog useljavanja kod Jasona je već organizirano, sviđalo se to njenoj majci ili ne.
„Jason, dođi sjedni." Njen maleni glas ga je probudio iz razmišljanja.
Shvaćajući da stoji na ulazu u sobu, prišao je bliže bijeloj sofi i sjeo pokraj nje.
„Zašto si tako zamišljen?" Pogledao ju je i nasmijao se.
„Ne brini se, samo želim da što prije odemo odavde." Svoju ruku je stavio oko nje, još bliže je povlačeći ka sebi.
Sjedili su u tišini, ne onoj gdje se nisu osjećali ugodno, već suprotno. Mogao je čuti njeno disanje i to je ono što je obožavao. Žudio je za njom, za njenim osmijehom, dodirom, poljupcem. Ona je ta koja ga je ispunjavala, na sve načine. Znao je da se bojala, znao je da je mislila da će je napustiti zbog bolje, ali ona je njemu najbolja.
„Evo kave." Koraci su ušli u sobu i kava je bila ostavljena na stolu.
„Hvala." Odgovorili su u isto vrijeme, Jasonova ruka još uvijek oko njenog struka.
Žena smeđe kose je sijela pored njih, gledajući ih pažljivo. Pitala se zašto su došli i što trebaju, ali nije bila glupa i znala je da možda nikada više neće vidjeti Jamie kao ni svoga muža.
YOU ARE READING
The Lonely Track
Fanfiction*COMPLETED* ❝He says he's afraid of commitment, but he has tattoos covering every inch of his skin.❞ ______ Jason McCann je bio muškarac koji je dobivao sve. Žene su se vrtjele oko njega, zajedno s novcima, ali nikada nije ni pomislio da će upoznati...