Selam benimkiler vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Multimedya: Karya Elis
^•^
Ares Zazel şaşkınlıkla bana bakıyordu. Yosun yeşillerinde öfke vardı. Bunu bana hissettirecek şekilde bakıyordu. Korkmalı mıydım? Sanırım evet.
"Renat bey, Murat beyler geldi." Esmer kız yanımızdan uzaklaşırken Renatta uzaktan gelen adamların yanına ilerledi. Kulağımın yanında sıcak bir nefes hissettim.
"Bu yaptığına pişman olacaksın Karya."
Yutkunduğumda ona bakmamak için kendimi zor tuttum. Bakarsam alev saçan bakışları ile karşılacaktım ve bu pek istediğim bir şey değildi. Renat ve adamlar büyük kapıdan geçerek tahminen toplantı odasına girdiler onların arkasından ben ve Ares de odaya girdik. Ares dikdörtgen masanın baş köşesinde yerini almış sol tarafında Renat oturmuştu. Bende sağ tarafına oturunca bana kısa bir bakış atıp adamlara döndü. Üç adam ve bir kadın vardı. Adamlardan ikisi orta yaşlıydı ve diğer adam oldukça genç görünüyordu. Sarı saçları geriye doğru taralıydı ve sakallarını traş etmişti. Masmavi gözleri vardı ve yüzü kar gibi beyazdı. Dudakları ince olsa da yüzüne kondurduğu geniş gülümseme ile oldukça yakışıklı görünüyordu. Adamın bakışları da beni bulduğunda gülümsemesi genişledi. Yerimde rahatsızca kıpırdanıp Ares'e baktım onun bakışları sarışın adamdaydı bakışlarını adamdan alıp bana baktı. Yosun yeşilleri alev saçıyordu.
Renat konuşmaya başladığında tüm dikkatimi ona verdim.
"Öncelikle hoşgeldiniz. Bildiğiniz üzere yeni bir oyun için çalışıyoruz ve sizinle birlikte oyunun yeni sürümünü piyasaya sürmek istiyoruz."
Renat ayağa kalkıp projeden bahsederken bana bakmış ve kaşlarını kaldırmıştı. Bu sanırım not almam gerektiğinin bir işaretiydi. Önümde ki tablete onun söylediklerini not almaya başladım. Hızlı konuşuyordu ve bu iş şimdiden canımı sıkmıştı. Renat sustuktan sonra sarışın adam konuşmaya başlamıştı ve onun yanında ki kumral kadın not alıyordu. Oldukça profesyonel görünüyordu onun aksine ben yoldan geçerken uğramış biri gibiydim. Bu düşünceleri geri plana atarak söylediklerini hızlı bir şekilde not almaya devam ettim. Ares'in konuşmaya dahil olması ile kendimi onu izlemeden alıkoyamadım. Bir eli masanın üstündeydi ve bir elini çenesine yaslamıştı. Arada kuruyan dudaklarını dili ile ıslatıyordu ve bu kalbim için pek iyi bir görüntü değildi. Ayağıma biri vurduğunda bakışlarım karşımı buldu. Renat not almam için kaş göz işareti yapıyordu. Ona gergince gülümseyip not almaya başladım.
1 saatin sonunda toplantı bitmişti fakat bende bitmiştim. Elim yorulmuştu ve hızlı konuştukları için çoğu şeyi kaçırmışım. Sanırım ilk günden kovulacaktım. Sarışın adam Ares ile el sıkışırken bana da bakmış ve gülümsemişti. Gülümsemesine karşılık verip bende gülümsedim.
"Görüşürüz Murat."
"Görüşürüz Ares."
Elleri ayrıldıktan sonra adam baş selamı verip Renat'ı takip ederek odadan çıktı. Ares ile baş başa kaldığımızda tableti elime almış gidecekken Ares kolumdan yakalamıştı. Ona yüzüme taktığım en sevimli gülümsemem ile baktım.
"Bir şey mi oldu Ares?"
Ares kaşlarını çatarak baktı ve elini kolumdan çekti.
"Ares mi? Karşında arkadaşın yok patronun var."
Sert sesi bir an için dumura uğramama neden oldu.
"Özür dilerim Ares bey. Bir şey mi söyleyecektiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANINA FISILDA
Teen FictionElini ilk önce yüzümde gezdirdi. Oldukça masumca gezinen elleri yavaş yavaş masumluğunu kaybedip günaha davet edercesine aşağı kaydı. Önce boynumda bir yılan misali dolanan parmakları fazla oyalanmadan yoluna devam etti. Göğüslerimin arasında duran...