PLAN

2.2K 195 133
                                    

Selam güzellikler hemen küçük yıldıza dokunun ve bölüme başlayın. Yorumlarda buluşalım ❤️

Multimedya: Kaldıkları oda.

Keyifli okumalar!

^•^

"Sırtıma da yastık istiyorum."

Samael'in yeni isteğine karşın gözlerimi devirdim.

"Biraz daha yukarı doğru."

Koyduğum yastığı yerinden oynatıp daha rahat bir pozisyon elde etmeye çalıştı. Şuan Samael ile salonda oturuyorduk. Sabahtan beri Samael benden bir şeyler istiyordu hasta olduğu için kıyamayıp yapıyordum. Ama Samael bunu abartıp habire bir şeyler istemeye başlamıştı.

Reddedecek olsam öksürüyor ve ajitasyon yapıyordu. Vicdanlı tarafım ise ona acıyıp yardım ediyordu. Tabi zihnimde de söylediği sözler dönüp duruyordu. Kimsenin onu umursamadığını söylemişti.

İçimden bir ses Samael'in kötü değilde kötü olmaya itildiğini söylüyordu. Zaten kimse doğuştan kötü olmazdı yaşadıkları şeyler onları kötü kılardı peki Samael ne yaşamıştı da kötü olmuştu?

"Su istiyorum."

Samael'in son istediğinde karşın bakışlarım onu buldu.

"Yeter artık Samael getirmiyorum su falan."

Yanında ki boş yere oturduğumda Samael bir kaç kere öksürdü. Umursamadan karşı tarafa baktığım da bu kez de hapşırdı. Dayanamayıp ona baktığımda küçük bir çocuk gibi bana baktığını gördüm. Öyle güzel rol yapıyordu ki bu masum bakışlarına karşı koyamıyordum. Oflayarak ayağa kalktım.

"Bu son başka istek yok."

Samael ağır ağır başını salladı. Mutfağa gidip istediği suyu bardağa doldurdum. Geri dönüp ona uzattığım da bardağı elimden alıp içti. Bardağı geri bana verdiğinde bardağı alıp mutfağa geri götürdüm.

Odaya geri döndüğüm de Samael'in yanına oturdum. Odada bakışlarımı gezdirdiğim de diğer odalara kıyasla modernize değil de kaldığımız eski ev gibi daha eski bir görünüme sahipti. Bir tane iki kişilik koltuk iki tane de karşılıklı bir şekilde tekli koltuk vardı. Koltuklar kahverengi rengindeydi ve odada ahşap ağırlıklı olduğu için çok hoş görünüyordu. Samael ve ben tam şöminenin karşısında ki iki kişilik koltukta oturuyorduk. Ona şöminenin karşısında kitap okumak istediğimi söylediğimde bu evde de şömine olduğunu ve bunu bu odada gerçekleştirebileceğimizi söylemişti.

Odanın en sevdiğim yanı tabiki de şömine olmasıydı. Evet şömineye takmış durumdaydım.

Samael ve Renat'ın konuştuklarını duyduktan sonra normal bir şekilde odaya girmiş ve hiçbir şey belli etmemiştim. Zaten ne diyebilirdim ki? Kendi kafamda bir plan kurmam gerekiyordu. Samael eğer Elis'i bulamazsa kurban olarak beni kullanacaktı. Bunu engellemek için aklımda küçükte olsa bir plan oluşmuştu ama yapabileceğimden emin değildim.

"Hangi kitabı okumak istersin?"

Samael'in sorusu üzerine ona baktım. Dışarı da yağan yağmurun sesi kulağımda tatlı bir melodi oluştururken Samael'in sesi o melodiyi daha güzel kılıyordu.

"Ben her şeyi ayarlarım. Ne zamandır bugünü bekliyorum sen istediğin kitabı bana söyle ben getiririm."

Samael başını sallayıp bir kaç saniye düşündü daha sonra "Gurur ve Önyargı" dedi. O kitabı biliyordum ama bir türlü okuyamamıştım.

ŞEYTANINA FISILDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin