Selam benimkiler vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😽
Multimedya: Ares (Samael)
Keyifli okumalar!
^•^
Ateş ile filmi izlerken bir süre sonra sıkılıp yanından kalktım. Mutfağa gidip dolabı açtım. Buz dolabının içine bakarken gözüme çarpan bebe bisküvili danone ile onu alıp buzdolabını kapattım. Uzun zamandır yemiyordum ve Samael'il bunu nereden akıl edipte aldığı konusunda hiçbir fikrim yoktu.
Çekmeceleri karıştırıp bir çay kaşığı aldım. Tezgaha bıraktığım dananoye baktığımda yerinde göremeyince kaşlarım çatıldı. Az önce tezgaha koymuştum nereye gitmişti şimdi?
"Bunu mu arıyorsun?"
Ateş'in sesini duymam ile arkamı döndüm. Eline danoneyi almış sallıyordu.
"Benim o verir misin?"
Elimi uzatıp danonemi geri istedim. Ateş tek kaşını kaldırıp başını iki yana salladı. Buzdolabını açıp başka var mı diye yeniden baktım. Maalesef bir tane kalmıştı o da Ateş'in elindeydi.
Ateş elimde ki kaşığı alıp danonenin jelatinini açtı. Kendisi yiyecekti. Kaşığı daldırıp ağzına götürdü. Ağzından mmm diye ses çıkartıp bana baktı. Resmen nispet yapıyordu. Çekmeceden bir kaşık alıp bende danoneden aldım. Kaşığı ağzıma götürüp yediğim de gerçekten çok beğenmiştim.
Bir Ateş bir ben yerken sonunda bitmişti. Bitmesi ile yüzümü buruşturdum.
"Senin yüzünden bitti."
Kaşığı doldurup doldurup yediği için hemen bitmişti.
"Asıl senin yüzünden bitti şuna bak öküz gibi yiyip duruyorsun."
Gözlerim sinirle kocaman oldu. Bu adam bana resmen şişman muamelesi yapmıştı.
"Sen kendine bak ya."
Ateş tek kaşını havaya kaldırdı. Kol kasını şişirip başıyla kolunu gösterdi pekala kaslıydı. Samael ile vücutları aynıydı zaten. İkisi de kaslıydı gördüğüm kadarıyla.
Kaslı olmalarını bir kenara bırakıp Samael ile oldukça benzemelerinden dolayı yaşını merak ettim.
"Kaç yaşındasın sen?"
Sorum karşısında ilk bir kaç saniye afalladı böyle bir soru beklemediği açıktı.
"Sanane."
Ah o tam bir uyuzdu.
"Çocuk gibi danone yediğine göre 6 yaşında falan olmalısın."
Kaşları sözlerimin ardından çatılmıştı.
"23 yaşındayım bir kere beni kendinle karıştırma."
Sonunda kendi hakkında bir bilgi vermişti. Ateş 23 yaşında olduğuna göre Samael 22 falan yaşındaydı.
Ateş'in son söylediğine gözlerimi devirip mutfaktan çıktım. Odama gidip kitaplığıma baktım gözüme ilişen Kibrit Kutusu kitabı ile onu seçtim. (Profilimde kitaba ulaşabilirsiniz her gün bölüm geliyor. Reklamı da yaptığıma göre devam edin :) Kitabımla aşağı inip dışarıya çıktım. Bahçeye geçtiğimde hamağa uzanıp kitabı açtım.
Hamakta yavaş yavaş sallanırken kitabın içine dalmış karakterlerin Kibrit Kutusundan çıkmak için yaşadıkları olaylara kendimi kaptırmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEYTANINA FISILDA
Teen FictionElini ilk önce yüzümde gezdirdi. Oldukça masumca gezinen elleri yavaş yavaş masumluğunu kaybedip günaha davet edercesine aşağı kaydı. Önce boynumda bir yılan misali dolanan parmakları fazla oyalanmadan yoluna devam etti. Göğüslerimin arasında duran...